Znaleziono 13 wyników
- 24 gru 15, 22:09
- Forum: Kodowanie
- Wątek: E46 Kodowanie kluczyka
- Odpowiedzi: 64
- Odsłony: 67923
Re: E46 Kodowanie kluczyka
O ile sie orientuje , transpponder odpowiada tylko za odpalanie czyli za immo a nie za centralny zamek.
- 13 lip 15, 9:11
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: aux cd busines
- Odpowiedzi: 40
- Odsłony: 8683
Re: aux cd busines
O widzisz, dzięki. Dwoją drogą sprytne rozwiązanie, jak masę zgubisz to wiesz gdzie szukać
- 11 lip 15, 23:24
- Forum: Kodowanie
- Wątek: E46 Kodowanie kluczyka
- Odpowiedzi: 64
- Odsłony: 67923
Re: E46 Kodowanie kluczyka
A możesz jaśniej? Jak się synxhronizuje taki kluczyk z EWSem?
- 10 lip 15, 20:44
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: 320 D M47N co to za błędy ??
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1504
Re: 320 D M47N co to za błędy ??
No muszą grzać, po to są . A w moim samochodzie wszystko musi działać i świecić
Przed zimą się tym zajmę, jak i świeczkami ( chociaż świeczki to pewnie nie wytrzymam i szybciej wymienię , dla świętego spokoju )
Jak by ktoś miał jeszcze jakieś "ale" do dodania to proszę, śmiało nie krępować się
Przed zimą się tym zajmę, jak i świeczkami ( chociaż świeczki to pewnie nie wytrzymam i szybciej wymienię , dla świętego spokoju )
Jak by ktoś miał jeszcze jakieś "ale" do dodania to proszę, śmiało nie krępować się
- 10 lip 15, 20:36
- Forum: Kodowanie
- Wątek: E46 Kodowanie kluczyka
- Odpowiedzi: 64
- Odsłony: 67923
Re: E46 Kodowanie kluczyka
No to właśnie identyczna sytuacja jak u mnie , jeden sie koduje a drugi za chiny nie chce .
- 10 lip 15, 18:24
- Forum: Kodowanie
- Wątek: E46 Kodowanie kluczyka
- Odpowiedzi: 64
- Odsłony: 67923
Re: E46 Kodowanie kluczyka
Eech przed urlopem raczej i tak sie za to nie wezmę ale dzięki za odpowiedź.
- 10 lip 15, 7:14
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: 320 D M47N co to za błędy ??
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1504
Re: 320 D M47N co to za błędy ??
O masz, a ciekawe jest to że pali na strzała i w zimie też palił. Fakt , że inpe udało mi się uruchomić dopiero jakoś w kwietniu więc w sumie nie wiem czy te błędy w zimie występowały . Rozumiem że sterownik świec raczej mam dobry, bo inaczej to by wywalało błąd również na 4 cylindrze ? Czyli teoretycznie wymiana świec przed zimą załatwia sprawę ?
Fakt faktem albo jestem przeczulony albo wydaje mi sie że zaraz po odpaleniu silnik jakos tak bardziej "twardo " pracuje , tak bardziej klekocze.
Czy świeczki "dogrzewają" jeszcze komorę spalania jakiś czas po odpaleniu czy od razu sie wyłączają? Bo może to jest powodem tej twardzej pracy?
Co do grzanych stołków, to zapewne jedynym rozwiązaniem jest wymiana maty w obydwu fotelach ? Nie da się tam jakichś oporników czy tam innych magicznych "oszukiwaczy" wstawić żeby hulało ?
Wizja rozbierania foteli mnie przeraża
Dziekuje za odpowiedź
Fakt faktem albo jestem przeczulony albo wydaje mi sie że zaraz po odpaleniu silnik jakos tak bardziej "twardo " pracuje , tak bardziej klekocze.
Czy świeczki "dogrzewają" jeszcze komorę spalania jakiś czas po odpaleniu czy od razu sie wyłączają? Bo może to jest powodem tej twardzej pracy?
Co do grzanych stołków, to zapewne jedynym rozwiązaniem jest wymiana maty w obydwu fotelach ? Nie da się tam jakichś oporników czy tam innych magicznych "oszukiwaczy" wstawić żeby hulało ?
Wizja rozbierania foteli mnie przeraża
Dziekuje za odpowiedź
- 9 lip 15, 22:17
- Forum: Diagnostyka
- Wątek: 320 D M47N co to za błędy ??
- Odpowiedzi: 4
- Odsłony: 1504
320 D M47N co to za błędy ??
Pytanie do znawców .
Inpa pokazuje mi następujące błędy w silniku i podgrzewanych siedzeniach , dodam że grzane stołki nie działają ( po naciśnięciu przycisków tylko na 0,5 sek migna 3 kontrolki od 3 stopni podgrzewania i sie nie włączają ) . To są jedyne błędy zczytane ze wszystkich modułów .
Poniżej screeny z inpy :
Silnik ( 3 błędy na 3 cylindrach ) :
Oraz od grzanych stołków:
Pomożecie ??
Inpa pokazuje mi następujące błędy w silniku i podgrzewanych siedzeniach , dodam że grzane stołki nie działają ( po naciśnięciu przycisków tylko na 0,5 sek migna 3 kontrolki od 3 stopni podgrzewania i sie nie włączają ) . To są jedyne błędy zczytane ze wszystkich modułów .
Poniżej screeny z inpy :
Silnik ( 3 błędy na 3 cylindrach ) :
Oraz od grzanych stołków:
Pomożecie ??
- 9 lip 15, 22:00
- Forum: Kodowanie
- Wątek: E46 Kodowanie kluczyka
- Odpowiedzi: 64
- Odsłony: 67923
Re: E46 Kodowanie kluczyka
No to i ja ponownie odgrzeję co by nie powielać wątków.
Przy kupnie autka dostałem 2 kluczyki .
Jednym z nich od roku otwieram i zamykam samochód oraz odpalam, i tutaj działa dobrze zarówno otwieranie zamykanie ( włącznie z selektywnym ) drzwi jak i bagażnika , no i oczywiście zawsze odpala. Z tym że zauważyłem że " zasięg " działania pilota sie stopniowo zmniejsza - czyzby akumulatorek przestał sie ładować ze stacyjki ??
Drugim kluczykiem mogę odpalić autko ale centralny w ogóle nie działa
Zrobiłem na nim trasę ponad 800 km więc teoretycznie powinien sie naładować.
Próbowałem go kodować na różne sposoby ale za każdym razem ten pierwszy kluczyk się koduje ale ten drugi ( nie działający ) już nie i nadal nie działa.
I tu pytanie : Czy mogła paść elektronika w kluczyku?
Dodam tylko że obydwa kluczyki Ori BMW , nie chińszczyzna a w tym drugim ( nie działającym ) bateria teoretycznie na mierniku pokazuje 3,0-3,1 V więc niby naładowana.
z paru względów muszę mieć obydwa w pełni sprawne a na razie kibel
No i jak zwiększyć "na nowo" zasięg w tym w pełni sprawnym?
Fajnie by było z daleka sobie otwierać i zamykać szybki w upalny dzień a nie z 4-5 m od auta.
Przy kupnie autka dostałem 2 kluczyki .
Jednym z nich od roku otwieram i zamykam samochód oraz odpalam, i tutaj działa dobrze zarówno otwieranie zamykanie ( włącznie z selektywnym ) drzwi jak i bagażnika , no i oczywiście zawsze odpala. Z tym że zauważyłem że " zasięg " działania pilota sie stopniowo zmniejsza - czyzby akumulatorek przestał sie ładować ze stacyjki ??
Drugim kluczykiem mogę odpalić autko ale centralny w ogóle nie działa
Zrobiłem na nim trasę ponad 800 km więc teoretycznie powinien sie naładować.
Próbowałem go kodować na różne sposoby ale za każdym razem ten pierwszy kluczyk się koduje ale ten drugi ( nie działający ) już nie i nadal nie działa.
I tu pytanie : Czy mogła paść elektronika w kluczyku?
Dodam tylko że obydwa kluczyki Ori BMW , nie chińszczyzna a w tym drugim ( nie działającym ) bateria teoretycznie na mierniku pokazuje 3,0-3,1 V więc niby naładowana.
z paru względów muszę mieć obydwa w pełni sprawne a na razie kibel
No i jak zwiększyć "na nowo" zasięg w tym w pełni sprawnym?
Fajnie by było z daleka sobie otwierać i zamykać szybki w upalny dzień a nie z 4-5 m od auta.
- 9 lip 15, 21:42
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: aux cd busines
- Odpowiedzi: 40
- Odsłony: 8683
Re: aux cd busines
Się trącę w dyskusje . .
Czyli rozumiem że pomimo że radio ( Business CD ) mam z 2001 roku to mając wyjście na aux podpinam odpowiedni kabelek i hula ? W końcu roczniki nie maja nic do rzeczy ? Bo podobno od 09.2002 dopiero obsługują AUX-a.
Dla pewności :
naklejka z radia
kostki tył radia
kostki instalacja
A przy okazji , wygląda na to że mam ori instalacje pod zmieniarkę, której fabrycznie nie posiadam. Czyli jak bym pod oryginalne kable podpiął dokupiona zmieniarkę czy to orginalną CD czy też coś z tych wynalazków na SD/USB itp to by wszystko było PLUG&PLAY i by hulało łącznie z multifunkcją z kiery ??
Teoretycznie w radiu mam kostke na zmieniarkę w instalacji przy radiu tez jak i w bagaju wychądzą kostki do ori zmieniarki , chyba że sie mylę.
Poniżej fotki kostek w bagaju po lewej stronie:
Rozumiem że na 1 foto pierwszy kabel od prawej to antena w szybie, środkowy na wiele pinów to od zmieniarki, tylko od czego jest ten mały pierwszy od lewej, czyli ten z ostatniego zdjęcia ?
I przy okazji równiez z lewej strony znalazłem cos takiego
Co to jest ?? Wzmacniacz od anteny czy co ?
Wiem że wiele pytań ale dopiero poznaje bmw a poza tym jestem bardzo ciekaw
Czyli rozumiem że pomimo że radio ( Business CD ) mam z 2001 roku to mając wyjście na aux podpinam odpowiedni kabelek i hula ? W końcu roczniki nie maja nic do rzeczy ? Bo podobno od 09.2002 dopiero obsługują AUX-a.
Dla pewności :
naklejka z radia
kostki tył radia
kostki instalacja
A przy okazji , wygląda na to że mam ori instalacje pod zmieniarkę, której fabrycznie nie posiadam. Czyli jak bym pod oryginalne kable podpiął dokupiona zmieniarkę czy to orginalną CD czy też coś z tych wynalazków na SD/USB itp to by wszystko było PLUG&PLAY i by hulało łącznie z multifunkcją z kiery ??
Teoretycznie w radiu mam kostke na zmieniarkę w instalacji przy radiu tez jak i w bagaju wychądzą kostki do ori zmieniarki , chyba że sie mylę.
Poniżej fotki kostek w bagaju po lewej stronie:
Rozumiem że na 1 foto pierwszy kabel od prawej to antena w szybie, środkowy na wiele pinów to od zmieniarki, tylko od czego jest ten mały pierwszy od lewej, czyli ten z ostatniego zdjęcia ?
I przy okazji równiez z lewej strony znalazłem cos takiego
Co to jest ?? Wzmacniacz od anteny czy co ?
Wiem że wiele pytań ale dopiero poznaje bmw a poza tym jestem bardzo ciekaw