Znaleziono 11 wyników
- 30 sty 17, 13:48
- Forum: Benzyna
- Wątek: swap n46 na n42
- Odpowiedzi: 2
- Odsłony: 2012
swap n46 na n42
Witam
Tak jak w temacie czy silnik n42 spasuje zamiast n46?
Tak jak w temacie czy silnik n42 spasuje zamiast n46?
- 13 sty 17, 18:41
- Forum: Benzyna
- Wątek: 318i po odpaleniu dusi sie i gasnie stukanie w silniku
- Odpowiedzi: 0
- Odsłony: 1167
318i po odpaleniu dusi sie i gasnie stukanie w silniku
Witam
Zaczne o tego, że auto stało tydzień w ogole nie ruszane. Po tygodniu włożyłem naładowany aku i odpalilem było wszystko ok, autko pochodziło z 5 min i zgasiłem silnik. Problem rozpoczął się nastepnego dnia. Znów wsiadłem i odpaliłem auto tym razem już w celu przejażdżki. Po odpaleniu silnik nie pracował i nie wydawał takich dźwięków jak powinien tzn, zaczał się dusić i gasnąć. Na filmiku słychać dźwięk (jakby stuknięcia) które wydobywają się z silnika. Nie mam pojęcia co mogło spowodować taki obrót sprawy. Auto jezdziło wszystko było ok. Postało tydzień na parkingu i sie zepsuło? Jak to możliwe? Nie mam możliwości dojazdu nawet do mechanika będę musiał auto scholować. Poniżej link do filmiku
https://youtu.be/PavkIlUde5E
Pozdrawiam
Zaczne o tego, że auto stało tydzień w ogole nie ruszane. Po tygodniu włożyłem naładowany aku i odpalilem było wszystko ok, autko pochodziło z 5 min i zgasiłem silnik. Problem rozpoczął się nastepnego dnia. Znów wsiadłem i odpaliłem auto tym razem już w celu przejażdżki. Po odpaleniu silnik nie pracował i nie wydawał takich dźwięków jak powinien tzn, zaczał się dusić i gasnąć. Na filmiku słychać dźwięk (jakby stuknięcia) które wydobywają się z silnika. Nie mam pojęcia co mogło spowodować taki obrót sprawy. Auto jezdziło wszystko było ok. Postało tydzień na parkingu i sie zepsuło? Jak to możliwe? Nie mam możliwości dojazdu nawet do mechanika będę musiał auto scholować. Poniżej link do filmiku
https://youtu.be/PavkIlUde5E
Pozdrawiam
- 7 gru 14, 12:53
- Forum: Benzyna
- Wątek: [e46 318i n46] Bledy inpa
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 7136
Re: [e46 318i n46] Bledy inpa
Co do błędu A263 to wydaje się, że na 99% jest to silownik od valvetronika
sugeruje się tą stronką: http://www.diagnostic-world.com/pages/bmw_fault_code_2a61_amp_2a63_valvetronic_motor_fault_232168.cfm
objawy chyba identyczne
- klekot jak u diesla oraz szarpie przy ruszaniu(trzeba dodac wiecej gazu i pozno sprzeglo puscic) cos w stylu objawow świeczek które są do wymiany (a wymieniane były 2 miesiące temu), spalanie wydaje mi sie ze zwroslo o ok 1l/100km
Gdzieś przeczytałem jescze, że powodem tego błedu u kogoś był łańcuch rozrządu. Czy to jest możliwe? Zdejme pokrywe zaworów i zajrze jak to wszystko tam wygląda. Jak powinien być poprawnie naciagniety lancuszek?
z drugiej strony użytkowik Kregiel wyslał mi link z podobnym tematem:
http://w.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=189105
bledy te same co u mnie 2A88 oraz 2A63
i rozwiązanie:
"problem z głowy, walnięty był vanos wałka rozrządu wydechowy, auto pracuje pięknie i cichutko, nie gaśnie i moc jest trochę lepsza. Temat można uznać za zamknięty. A mechanik naprawiał z włocławka."
Dziwi mnie fakt, że po wymianie wałka nie powrócił bład A263 od siłownika. Czy to możliwe?
sugeruje się tą stronką: http://www.diagnostic-world.com/pages/bmw_fault_code_2a61_amp_2a63_valvetronic_motor_fault_232168.cfm
objawy chyba identyczne
- klekot jak u diesla oraz szarpie przy ruszaniu(trzeba dodac wiecej gazu i pozno sprzeglo puscic) cos w stylu objawow świeczek które są do wymiany (a wymieniane były 2 miesiące temu), spalanie wydaje mi sie ze zwroslo o ok 1l/100km
Gdzieś przeczytałem jescze, że powodem tego błedu u kogoś był łańcuch rozrządu. Czy to jest możliwe? Zdejme pokrywe zaworów i zajrze jak to wszystko tam wygląda. Jak powinien być poprawnie naciagniety lancuszek?
z drugiej strony użytkowik Kregiel wyslał mi link z podobnym tematem:
http://w.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=189105
bledy te same co u mnie 2A88 oraz 2A63
i rozwiązanie:
"problem z głowy, walnięty był vanos wałka rozrządu wydechowy, auto pracuje pięknie i cichutko, nie gaśnie i moc jest trochę lepsza. Temat można uznać za zamknięty. A mechanik naprawiał z włocławka."
Dziwi mnie fakt, że po wymianie wałka nie powrócił bład A263 od siłownika. Czy to możliwe?
- 6 gru 14, 13:31
- Forum: Benzyna
- Wątek: [e46 318i n46] Bledy inpa
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 7136
Re: [e46 318i n46] Bledy inpa
Nie ma vanosa w moim silniku. Mało wiadomości jest tym na naszych forach. Co do 1 błędu to wychodzi na to że to blad silownika od valvetronica ale co dokładnie oznacza? Wymiane? 2 blad to jest coś z wałkiem rozrzadu na wylocie, ale nie mam pojęcia co się z tym robi.
- 6 gru 14, 10:48
- Forum: Benzyna
- Wątek: [e46 318i n46] Bledy inpa
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 7136
[e46 318i n46] Bledy inpa
Witam.
Po odpaleniu inpy pokazały mi się 2 bledy
- 2A63 CDKDUSTE VVT ACTUATOR MONITORING
- 2A88 CDKANWS CAMSHAFT CONTROL OUTLET
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć czego one dokładnie dotyczą i co trzeba było by zrobić?
Dodam jeszcze że wydaje mi si, że auto zaczęło trochę klekotac
Po odpaleniu inpy pokazały mi się 2 bledy
- 2A63 CDKDUSTE VVT ACTUATOR MONITORING
- 2A88 CDKANWS CAMSHAFT CONTROL OUTLET
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć czego one dokładnie dotyczą i co trzeba było by zrobić?
Dodam jeszcze że wydaje mi si, że auto zaczęło trochę klekotac
- 22 lip 14, 15:34
- Forum: Ogólne
- Wątek: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW
- Odpowiedzi: 3659
- Odsłony: 456113
Re: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW
Podczas urolpu wkoncu mialem czas zeby sie zająć autem.
Wymnieniałem świece oraz cewke zapłonową.
Do tego wymieniłem tarcze i klocki z tylu na nówki ATE
Wymnieniałem świece oraz cewke zapłonową.
Do tego wymieniłem tarcze i klocki z tylu na nówki ATE
- 13 mar 14, 17:03
- Forum: Ogólne
- Wątek: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW
- Odpowiedzi: 3659
- Odsłony: 456113
Re: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW
Wymiana radia na ori bmw business Alpine
- 12 mar 14, 21:40
- Forum: Elektronika
- Wątek: PDC ciągły pisk
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 4262
Re: PDC ciągły pisk
romanikxxl wiem, ze mam tylko tyl pdc chodzilo mi o to skad wiesz ze akurat ten. No teraz mi wyjaśniłeś z tą wartościa, wydawalo mi się że jest odwrotnie.
Dzieki wszystkim za pomoc! Spróbuje kupić taki czujnik na allegro, bo nie mam nikogo kto by coś takiego miał. Powiedzcie dużo jest roboty z wymiana tego? Najpierw chyba bym musiał sprawdzić jaki mam bo słyszałem, że są rózne. BTW dlaczego INPA nie wyświetliła żadnych błędów?
Dzieki wszystkim za pomoc! Spróbuje kupić taki czujnik na allegro, bo nie mam nikogo kto by coś takiego miał. Powiedzcie dużo jest roboty z wymiana tego? Najpierw chyba bym musiał sprawdzić jaki mam bo słyszałem, że są rózne. BTW dlaczego INPA nie wyświetliła żadnych błędów?
- 12 mar 14, 19:28
- Forum: Elektronika
- Wątek: PDC ciągły pisk
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 4262
Re: PDC ciągły pisk
MARC tak jak pisałem błędów nie ma żadnych..
romanikxxl czyściłem szmateczka i nic, a co masz na mysli mówiąc "Nie stałeś za blisko przeszkody?" i dlaczego sprawdzić lewy tył? Ja tak to zrozumiałem, że na tym screenie z inpy masz odległości w calach /9domyślam się że do przeszkody), także tam gdzie są takie małe wartości musi być coś nie tak. Ale czy to wskazuje na zepsuty czujnik?
romanikxxl czyściłem szmateczka i nic, a co masz na mysli mówiąc "Nie stałeś za blisko przeszkody?" i dlaczego sprawdzić lewy tył? Ja tak to zrozumiałem, że na tym screenie z inpy masz odległości w calach /9domyślam się że do przeszkody), także tam gdzie są takie małe wartości musi być coś nie tak. Ale czy to wskazuje na zepsuty czujnik?
- 12 mar 14, 18:26
- Forum: Elektronika
- Wątek: PDC ciągły pisk
- Odpowiedzi: 6
- Odsłony: 4262
PDC ciągły pisk
Witam.
Problem jest taki, że po wrzuceniu wstecznego słychać ciągłe piszczenie(znajoma sprawa, pewnie uszkodzony czujnik etc.), jednak po podejściu do czujników i posłuchaniu ich każdy strzela czyli jest sprawny. Co może być inną przyczyną takiego zajścia?
Może zdjęcie z inpy wystarczy dla oceny(zdjęcie zrobione po wlaczeniu status f5, na włączonym wstecznym, ciągle pikającym). Błędow inpa rzadnych nie znalazła
Problem jest taki, że po wrzuceniu wstecznego słychać ciągłe piszczenie(znajoma sprawa, pewnie uszkodzony czujnik etc.), jednak po podejściu do czujników i posłuchaniu ich każdy strzela czyli jest sprawny. Co może być inną przyczyną takiego zajścia?
Może zdjęcie z inpy wystarczy dla oceny(zdjęcie zrobione po wlaczeniu status f5, na włączonym wstecznym, ciągle pikającym). Błędow inpa rzadnych nie znalazła