Znaleziono 27 wyników
- 3 mar 18, 16:32
- Forum: Benzyna
- Wątek: M54B22 Nie pali błędy 65 NW_A,18 NW_E
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 1835
M54B22 Nie pali błędy 65 NW_A,18 NW_E
Pokrywa ściągnięta. Niestety rozrząd się wysypał :/ Dziwna sprawa przy 215k przebiegu. Może ktoś podpowie czy opłaca się silnik remontować? Jakiego rzędu to mogą być koszty? Czy może korzystniej będzie kupić inny silnik i swapować.
- 27 lut 18, 19:27
- Forum: Benzyna
- Wątek: M54B22 Nie pali błędy 65 NW_A,18 NW_E
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 1835
M54B22 Nie pali błędy 65 NW_A,18 NW_E
Wyciek jest w miejscu jak zaznaczone na zdjeciu.
A moze ktos podpowie jak najszybciej sprawdzic czy lancuszek rozrzadu caly?
A moze ktos podpowie jak najszybciej sprawdzic czy lancuszek rozrzadu caly?
- 27 lut 18, 12:19
- Forum: Benzyna
- Wątek: M54B22 Nie pali błędy 65 NW_A,18 NW_E
- Odpowiedzi: 5
- Odsłony: 1835
M54B22 Nie pali błędy 65 NW_A,18 NW_E
Może ktoś pomoże bądź miał podobny przypadek.
Sprawa tak się ma: auto po nocy (temp ok -12st) przejechało niecałe 5 km i zgasło. Po starcie było bardzo słabe i się dławiło. Jak silnik zgasł to już nie odpalił. Podczas kręcenia rozrusznikiem słychać nieprzyjemny metaliczny dzwięk wydobywający się z przedniej części silnika. Wyrzuciło też troszkę oleju w okolicach vanosów. Inpa pokazuje błędy : 18 NW_A, oraz 65 NW_E, wczytyałem że to błędy czujników wałków rozrządu. Od jakiegoś czasu też pojawiły się błędy sond lambda na 2 bankach oraz przepływki (myslałem że to od LPG). Auto scholowałem pod dom. Ma ktoś może pomysł od czego zacząć? I czy to możliwe żeby obydwa czujniki w tym samym czasie padły? I co może powodować ten dzwięk?
Sprawa tak się ma: auto po nocy (temp ok -12st) przejechało niecałe 5 km i zgasło. Po starcie było bardzo słabe i się dławiło. Jak silnik zgasł to już nie odpalił. Podczas kręcenia rozrusznikiem słychać nieprzyjemny metaliczny dzwięk wydobywający się z przedniej części silnika. Wyrzuciło też troszkę oleju w okolicach vanosów. Inpa pokazuje błędy : 18 NW_A, oraz 65 NW_E, wczytyałem że to błędy czujników wałków rozrządu. Od jakiegoś czasu też pojawiły się błędy sond lambda na 2 bankach oraz przepływki (myslałem że to od LPG). Auto scholowałem pod dom. Ma ktoś może pomysł od czego zacząć? I czy to możliwe żeby obydwa czujniki w tym samym czasie padły? I co może powodować ten dzwięk?
- 22 paź 16, 21:35
- Forum: Elektryka
- Wątek: [Coupe, 2004] Rozebranie tylnej lampy LED i wymiana diod
- Odpowiedzi: 19
- Odsłony: 22551
Re: [Coupe, 2004] Rozebranie tylnej lampy LED i wymiana diod
Odgrzeje kotleta Może ktoś podpowie czym najlepiej skleić już rozebraną lampę?
- 2 sty 16, 22:25
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: Navi 16/9 tuner bm54 chreszczy na niskim poziomie głośności
- Odpowiedzi: 0
- Odsłony: 1192
Navi 16/9 tuner bm54 chreszczy na niskim poziomie głośności
Może ktoś przerabiał podobny problem, albo wie jak mój rozwiązać.
Otoż pacjentem jest duża navi 16/9 ze wzmacniaczem becker bm54 w bagażniku. Problem polega na tym, że w dolnym zakresie głośności nie da się słuchać muzyki, gdyż w głośnikach słychać jedynie trzask, gdy przekroczę pewien poziom podczas podgłaśniania radio gra normalnie. Problem występuje niezależnie od źródła dźwięku to znaczy objaw jest podczas słuchania radia, cd, aux. Dodam, że wcześniej już miałem naprawiany tuner, na miejsce oryginalnych końcówek mocy mam wlutowany układ z nową końcówką mocy. Pierwsze stawiałem, że wymieniana końcówka mocy padła więc ja wymieniłem na nową, problem pozostał. Następnie pomyślałem, że to może wina softu, wgrałem inny i to samo. Teraz już nie wiem za co się zabrać. Wiem, że najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana innego tunera bm54, ale za bardzo nie mam możliwości. Ktoś coś doradzi?
Otoż pacjentem jest duża navi 16/9 ze wzmacniaczem becker bm54 w bagażniku. Problem polega na tym, że w dolnym zakresie głośności nie da się słuchać muzyki, gdyż w głośnikach słychać jedynie trzask, gdy przekroczę pewien poziom podczas podgłaśniania radio gra normalnie. Problem występuje niezależnie od źródła dźwięku to znaczy objaw jest podczas słuchania radia, cd, aux. Dodam, że wcześniej już miałem naprawiany tuner, na miejsce oryginalnych końcówek mocy mam wlutowany układ z nową końcówką mocy. Pierwsze stawiałem, że wymieniana końcówka mocy padła więc ja wymieniłem na nową, problem pozostał. Następnie pomyślałem, że to może wina softu, wgrałem inny i to samo. Teraz już nie wiem za co się zabrać. Wiem, że najlepszym rozwiązaniem byłaby podmiana innego tunera bm54, ale za bardzo nie mam możliwości. Ktoś coś doradzi?
- 28 sty 15, 11:55
- Forum: Inne / Hyde Park
- Wątek: Akcja serwisiowa AIRBAG e46 :)
- Odpowiedzi: 213
- Odsłony: 26550
Re: Akcja serwisiowa AIRBAG e46 :)
"Witam
Pański samochód jest objęty akcją serwisową, prosimy o kontakt celem
umówienia się.
Pozdrawiamy
Dealer BMW
Auto Premium Rzeszów
Świlcza 147H
36-072 Świlcza k/Rzeszowa"
Szybka i konkretna odpowiedź
Pański samochód jest objęty akcją serwisową, prosimy o kontakt celem
umówienia się.
Pozdrawiamy
Dealer BMW
Auto Premium Rzeszów
Świlcza 147H
36-072 Świlcza k/Rzeszowa"
Szybka i konkretna odpowiedź
- 27 sty 15, 18:37
- Forum: Inne / Hyde Park
- Wątek: Akcja serwisiowa AIRBAG e46 :)
- Odpowiedzi: 213
- Odsłony: 26550
Re: Akcja serwisiowa AIRBAG e46 :)
KemoT rozumię, że akcja serwisowa odbyła się w BMW Autopremium? W jaki sposób kontaktowałeś się z serwisem telefonicznie czy mailowo? Obawiam się, że problem również może dotyczyć mojego samochodu :/
- 3 lip 14, 11:06
- Forum: Benzyna
- Wątek: 320Ci M54B22 Problem z odpalaniem gdy zimny
- Odpowiedzi: 0
- Odsłony: 1004
320Ci M54B22 Problem z odpalaniem gdy zimny
Od jakiegoś miesiąca mam problem z odpalaniem samochodu z rana. Przeważnie łapie dopiero za 3-4 razem. Gdy już odpali to chodzi dobrze. Później gdy jest ciepły to łapie od strzała. Samochód nie ma spadku mocy, jak już odpali to płynnie przyśpiesza, ciągnie dość dobrze, spalanie w granicach 10-12 LPG/100km, więc w normie. Auto mam od roku.
Problem wygląda tak:
http://youtu.be/ITqJedE80Gk
Dodam, że samochód zasilany jest LPG, ale ostatnio jeżdżę tylko na PB, gaz zakręcony na butli, objaw dalej się utrzymuje, więc instalację LPG wykluczam jako sprawcę problemu.
Inpa nie wykazuje żadnych błędów.
W ostatnim czasie wymieniłem świece, nie pomogło. Wyczyściłem cały dolot tj przepływkę, silniczek krokowy, zawór disa, odmę, przepustnicę. Dodam, że Disa zaczyna już troszkę "brzęczeć" podczas pracy silnika i ma lekki luz na łopatkach. Przepustnica w stanie spoczynku ma ok 1mm luzu, tak powinno być czy powinna być w 100% domknięta? Miałem nieszczelność na gumie dolotowej do silniczka krokowego, którą wyeliminowałem.
Co jeszcze może być przyczyną? Może pompa paliwa za małe ciśnienie daje, albo filtr paliwa i regulator ciśnienia do wymiany? a może cewki? Chyba, że spróbuję odpalać awaryjnie na LPG, wtedy będzie można wykluczyć układ paliwowy?
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
Problem wygląda tak:
http://youtu.be/ITqJedE80Gk
Dodam, że samochód zasilany jest LPG, ale ostatnio jeżdżę tylko na PB, gaz zakręcony na butli, objaw dalej się utrzymuje, więc instalację LPG wykluczam jako sprawcę problemu.
Inpa nie wykazuje żadnych błędów.
W ostatnim czasie wymieniłem świece, nie pomogło. Wyczyściłem cały dolot tj przepływkę, silniczek krokowy, zawór disa, odmę, przepustnicę. Dodam, że Disa zaczyna już troszkę "brzęczeć" podczas pracy silnika i ma lekki luz na łopatkach. Przepustnica w stanie spoczynku ma ok 1mm luzu, tak powinno być czy powinna być w 100% domknięta? Miałem nieszczelność na gumie dolotowej do silniczka krokowego, którą wyeliminowałem.
Co jeszcze może być przyczyną? Może pompa paliwa za małe ciśnienie daje, albo filtr paliwa i regulator ciśnienia do wymiany? a może cewki? Chyba, że spróbuję odpalać awaryjnie na LPG, wtedy będzie można wykluczyć układ paliwowy?
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
- 4 lis 13, 13:46
- Forum: Car Audio, Nawigacja, CB Radio
- Wątek: BMW Europe High mk4 2014 Najnowsze mapy
- Odpowiedzi: 0
- Odsłony: 9987
BMW Europe High mk4 2014 Najnowsze mapy
Wrzucam link do najnowszych map High mk4 na 2014r.
http://chomikuj.pl/DaZer86/BMW
a tutaj link do DVD nr 2 zawierającej mapę Polski:
http://chomikuj.pl/DaZer86/BMW/BMW+Europe+High+2014+*2b+fotoradary
Wersja z pozostawionym językiem angielskim oraz dodane fotoradary. Mieści się na jednowarstwowej płycie DVD.
http://chomikuj.pl/DaZer86/BMW
a tutaj link do DVD nr 2 zawierającej mapę Polski:
http://chomikuj.pl/DaZer86/BMW/BMW+Europe+High+2014+*2b+fotoradary
Wersja z pozostawionym językiem angielskim oraz dodane fotoradary. Mieści się na jednowarstwowej płycie DVD.
- 2 lis 13, 17:20
- Forum: Elektronika
- Wątek: Otwieranie Klapy Bagażnika z pilota problem
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 6125
Re: Otwieranie Klapy Bagażnika z pilota problem
Pierwszej podanej przez Ciebie opcji wogóle nie mam w module gm5, dopisalem ja na koncu listy ale tak sie nie da zakodować.Roki pisze:Gm5 spróbuj:
HECKKLAPPE_ENTSICHERN
aktiv
ew:
hkl_sperren_bei_zs
Drugą opcję która mi podałeś mam tak samo.
Ciekawe jest to, że jak otworze samochód pilotem, ale nie otworze fizycznie drzwi, auto sie po 2 min samo zamknie bo tak mam ustawione. W takim przypadku otwiera mi się klapa bagażnika z pilota mimo że auto zamknięte.
Już nie mam pomysłów gdzie szukać