Znaleziono 98 wyników

autor: Baratheon
28 lut 21, 15:17
Forum: Auto detailing, pielęgnacja
Wątek: Czym domyć felgi?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 11564

Re: Czym domyć felgi?

Do metalicznych zanieczyszczeń i mocno przyklejonego do felg nalotu z klocków dobrze sprawdza się Tenzi Prix GT. I jest dość tani.
autor: Baratheon
4 kwie 17, 18:22
Forum: Elektronika
Wątek: Centralny zamek, ale nie koniecznie kwestia modułu komfortu...
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 4442

Centralny zamek, ale nie koniecznie kwestia modułu komfortu...

scghost pisze:pewnie znasz ale gdyby nie to podrzucam schematy elektryczne
http://www.bmw-planet.net/diagrams/release/us/e46/index.htm
Stronę znam, kiedyś korzystałem, ale obecnie mi się na niej nic nie wyświetla...
autor: Baratheon
4 kwie 17, 13:12
Forum: Elektronika
Wątek: Centralny zamek, ale nie koniecznie kwestia modułu komfortu...
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 4442

Centralny zamek, ale nie koniecznie kwestia modułu komfortu...

scghost pisze:albo moze na wtyczce..?
skoro przy obu jest to samo (otwarte drzwi) to pewnie jednak wtyczka? albo kabelek gdzies przerwany?
Właśnie obstawiam, że po prostu wpinając i wypinając to kilka razy nadwyrężyłem jakiś umierający już kabel, albo wtyczkę... Tylko nie potrafię zdiagnozować co, gdzie i jak... Moduł raczej skreślam, bo problem jest na obu. Cykania brak :/ Dzisiaj popołudniu spróbuję jeszcze sprawdzić czy sygnał z tego guzika z panelu środkowego do ryglowania / otwierania drzwi dociera w ogóle na odpowiedni pin w kostce od modułu. Udało mi się ustalić, że jest to żółtoczerwony kabel ze środkowej wiązki.
autor: Baratheon
4 kwie 17, 12:42
Forum: Elektronika
Wątek: Centralny zamek, ale nie koniecznie kwestia modułu komfortu...
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 4442

Centralny zamek, ale nie koniecznie kwestia modułu komfortu...

Moja historia wygląda tak:
Miałem problem z otwieraniem drzwi z pilota i z panelu środkowego (nie zawsze działało, ale klik spod schowka był). Piloty sprawne, wysyłają sygnał. Uznałem więc, że to klasyczny przypadek modułu komfortu... No to wyjąłem swój moduł, rozciąłem obudowy styków delikatnie i je wyczyściłem. Nie przyniosło to rezultatów - sytuacja pozostała bez zmian. W między czasie zaopatrzyłem się w identyczny moduł.
Mój moduł to 1.35-8 385 538 HW1.1 SW 1.2
Kupiłem również 1.35-8 385 538 HW1.1 SW 1.2
Różnią się tylko cyferki w prawym dolnym rogu (podejrzewam, że są one od konfiguracji softu, a moduł fizycznie jest dokładnie taki sam).
Przed włożeniem nowego modułu podjąłem próbę jeszcze jednej reanimacji moich przekaźników (ogólnie to od początku wyglądały dobrze, na jednym z nich był tylko malutki punkt wyglądający na śniedź.), dodatkowo jeszcze potraktowałem kostki płynem do styków (takim co usuwa wilgoć, zabezpiecza itp.) No i gdzieś tu zaczęły się jaja... Nie wiem w którym momencie dokładnie się to zadziało, ale po włożeniu z powrotem tego modułu (mojego) przestało dochodzić cykanie przy próbie otwarcia zamka i auto sygnalizuje mi ciągle otwarte drzwi kierowcy (nawet jak są zamknięte). Na kolejnym module historia jest ta sama. Reszta wyposażenia na drugim module działa. Nie naruszyłem raczej żadnej ścieżki ani nic innego w samym module.
Moja pierwsza myśl - może zrobiłem jakieś zwarcie? Wymieniłem wszystkie bezpieczniki od centralnego i dalej jest to samo.

I tu pojawiają się moje pytania:
Czy przy otwartych drzwiach kierowcy i próbie zamknięcia/otwarcia zamka powinno dobiegać to cykanie?
Co tutaj mogło się popsuć?
Jakiś pomysł jak to zdiagnozować?
Wiecie jak powinny zachowywać się napięcia na kostkach wchodzących do modułu komfortu w przypadku próby zamknięcia i otwarcia zamka?

Może jest tu ktoś ze śląska, kto mógłby to zdiagnozować?
autor: Baratheon
10 lut 17, 22:31
Forum: Ogólne
Wątek: E46 325i na torze
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 8137

Re: RE: Re: RE: Re: E46 325i na torze

Jarando pisze:
Baratheon pisze: Rozumiem że jeździłeś jakimś mocnym E46 cabrio i dlatego masz taką opinie na jego temat, czy tylko tak słyszałeś?
Wysłane z mojego SM-N910C
Nie jeździłem w ogóle E46 cabrio, ale jeździłem kilkoma innymi autami w cabrio i żaden z nich nie miał sztywności wersji z dachem. Poza tym cabrio na tor nie jest chyba najlepszym wyborem ze względu na większą masę...
autor: Baratheon
10 lut 17, 9:54
Forum: Ogólne
Wątek: E46 325i na torze
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 8137

Re: RE: Re: E46 325i na torze

Jarando pisze: Najsztywniejsze to jest cabrio.
Cooooo? Cabrio zawsze będzie mniej sztywne niż sedan/touring/coupe. Przecież zamknięcie całej budy w postaci dachu usztywnia konstrukcję bardziej niż dodatkowe usztywnianie podłogi, gdzie dalej góra całej karoserii pracuje jak chce... Te dodatkowe usztywnienia konstrukcji w cabrio nie sprawią, że będzie lepiej niż w wersji z dachem, one mają za zadanie tylko zrekompensować brak dachu i w prawie każdym aucie wersje cabrio nie są tak sztywne jak wersje z dachem.
autor: Baratheon
27 gru 16, 18:56
Forum: LPG
Wątek: BMW e46 323i wymiana wtrysków + świece
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2086

Re: BMW e46 323i wymiana wtrysków + świece

Najlepsze świece do silników M52 TU
autor: Baratheon
21 gru 16, 8:38
Forum: Ogólne
Wątek: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW
Odpowiedzi: 3659
Odsłony: 455760

Re: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW

U mnie też wymiana oleju 5w40 + filtr Mann, do tego filtr paliwa z Boscha.
autor: Baratheon
18 lis 16, 14:18
Forum: Elektryka
Wątek: Xenon padł
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 7801

Re: Xenon padł

Philips/Osram o temperaturze 4200K. Te ksenony 6000K i więcej to tylko "lans" i wzrok się męczy szybciej, a lepiej wcale nie widać.... Poza tym barwa żarnika z czasem się nieco zmienia, więc wymieniając jeden zapewne uzyskasz niezbyt fajny efekt, że jedna lampa będzie świeciła nieco inaczej niż druga.
autor: Baratheon
19 paź 16, 15:01
Forum: Koła, czyli felgi i opony
Wątek: Jakie opony zimowe?
Odpowiedzi: 193
Odsłony: 50478

Re: Jakie opony zimowe?

Nie ma za co. Jakby co to ja śmigam na standardowym zimowym rozmiarze dla E46 czyli 205/55 R16.

Wyszukiwanie zaawansowane