Krzysiek669 pisze:Spidi, a możesz polecić taki zestaw na początek ?? Jako początkujący nie jestem wymagający co do efektu, chciałbym na swoje potrzeby zrobić sobie polerkę auta, zabezpieczyć woskiem i cieszyć się pięknym lakierem
Nie chciałbym wydać też kroci, ale myślałem, że taka polerka da radę i lepiej żebym zainwestował w dobrą pastę i pady troszkę więcej $$$
Wiem, że wiedzę masz ogromna na temat detailingu dlatego liczę na Twoje porady
Sorki, na urlopie byłem i nie zaglądałem tutaj...
Na przyzwoity zestaw do polerki(maszyna, BP, pady różnej twardości i pasty) musisz szykować minimum +/- 400-500zł
Jeśli chodzi o maszynę to polecam Graphite
http://allegro.pl/szlifierka-polerka-1200w-katowa-59g242-graphite-i2497346697.html
Rewelacyjny stosunek cena/jakość. Jak coś lepszego to Lare EPL(ale będzie prawie 2 razy drożej).
Pozostałe kosztujące podobnie do Graphite'a, lub mniej mogą się przy niej schować i ja bym się w to nie pakował...
Talerz mocujący np. taki
http://showcarshine.pl/579-flexipads-backing-plate-125mm-m14-soft-talerz-oporowy-do-polerek-rotacyjnych.html
Pady różnej twardości i pasty o różnym stopniu ścieralności można kupić w gotowym zestawie(zawsze parę PLN taniej)
http://showcarshine.pl/877-menzerna-lc-zestaw-deluxe-3x250ml-pady-3-pack.html
Pasty mogą być również z 3M ale ważne żeby posiadać cały system czyli 3 różne pasty o różnej sile ścierania tak aby móc w zależności od potrzeby dopasowywać się z kombinacją padów i past do danego lakieru(twardości, głębokości rys itp).
Można też dla wygody dokupić drugi BP i zestaw padów o mniejszej średnicy jednak to jako dodatek do trudnych elementów typu zderzaki itp.
Te które pokazałem wyżej to podstawa i pracuje się z nimi najwięcej.
Do tego IPA(groszowa sprawa)trochę ściereczek mikrofibrowych i można działać...