Znaleziono 108 wyników

autor: Spidi
5 sie 12, 22:22
Forum: Tuning optyczny
Wątek: [ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy
Odpowiedzi: 390
Odsłony: 91416

Re: [ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy

Toxic pisze:Dzięki Spidi! Ringi trafiły się takie same, więc jutro albo we wtorek operacja rozklejania lamp :) (oby się udało)
Spoko - nie taki diabeł straszny... ważne tylko żebyś rozklejał powoli i spokojnie(w miarę równo podgrzewając krawędzie) a przy ponownym sklejaniu warto dołożyć odrobinę silikonu dla świętego spokoju(żeby nic nie parowało po złożeniu).
Jak będziesz miał jakieś problemy to pisz PW - postaram się pomóc... :beer:
autor: Spidi
30 lip 12, 17:03
Forum: Tuning optyczny
Wątek: [ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy
Odpowiedzi: 390
Odsłony: 91416

Re: [ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy

Toxic pisze:Ringi do coupe po lifcie z xenonem, na soczewkę i na odbłyśnik mają taką samą średnicę? Pytam, bo nie chcę się zdziwić jak już rozkleję lampy, bo później tydzień będę miał auto rozkręcone.
Da się tak i tak.
Rafalski ma mniejsze i większe w swoim polifcie - ja w swoim mam takie same.
Co się komu podoba ale obie opcje są do zrobienia bez problemu. :wink:
autor: Spidi
30 lip 12, 17:00
Forum: Tuning mechaniczny
Wątek: Fabryczny tłumik sportowy
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 6119

Re: Fabryczny tłumik sportowy

Dziury może nie być ale wydechy się zużywają również w środku(wypalają się, korodują itp) więc może tu jest cała zagadka... :wink:
autor: Spidi
30 lip 12, 16:55
Forum: Auto detailing, pielęgnacja
Wątek: polerka
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 7900

Re: polerka

Krzysiek669 pisze:Spidi, a możesz polecić taki zestaw na początek ?? Jako początkujący nie jestem wymagający co do efektu, chciałbym na swoje potrzeby zrobić sobie polerkę auta, zabezpieczyć woskiem i cieszyć się pięknym lakierem :) Nie chciałbym wydać też kroci, ale myślałem, że taka polerka da radę i lepiej żebym zainwestował w dobrą pastę i pady troszkę więcej $$$ :) Wiem, że wiedzę masz ogromna na temat detailingu dlatego liczę na Twoje porady :)
Sorki, na urlopie byłem i nie zaglądałem tutaj...
Na przyzwoity zestaw do polerki(maszyna, BP, pady różnej twardości i pasty) musisz szykować minimum +/- 400-500zł

Jeśli chodzi o maszynę to polecam Graphite
http://allegro.pl/szlifierka-polerka-1200w-katowa-59g242-graphite-i2497346697.html
Rewelacyjny stosunek cena/jakość. Jak coś lepszego to Lare EPL(ale będzie prawie 2 razy drożej).
Pozostałe kosztujące podobnie do Graphite'a, lub mniej mogą się przy niej schować i ja bym się w to nie pakował...

Talerz mocujący np. taki http://showcarshine.pl/579-flexipads-backing-plate-125mm-m14-soft-talerz-oporowy-do-polerek-rotacyjnych.html
Pady różnej twardości i pasty o różnym stopniu ścieralności można kupić w gotowym zestawie(zawsze parę PLN taniej) http://showcarshine.pl/877-menzerna-lc-zestaw-deluxe-3x250ml-pady-3-pack.html
Pasty mogą być również z 3M ale ważne żeby posiadać cały system czyli 3 różne pasty o różnej sile ścierania tak aby móc w zależności od potrzeby dopasowywać się z kombinacją padów i past do danego lakieru(twardości, głębokości rys itp).
Można też dla wygody dokupić drugi BP i zestaw padów o mniejszej średnicy jednak to jako dodatek do trudnych elementów typu zderzaki itp.
Te które pokazałem wyżej to podstawa i pracuje się z nimi najwięcej.
Do tego IPA(groszowa sprawa)trochę ściereczek mikrofibrowych i można działać...
autor: Spidi
22 lip 12, 19:33
Forum: Auto detailing, pielęgnacja
Wątek: polerka
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 7900

Re: polerka

Jeden post wyżej napisałem co warty jest taki właśnie marketowy sprzęt... :no:

To co według markeciarzy jest "miękkim padem" dołączonym do zestawu jest futrem polerskim, które jest najbardziej agresywnym padem służącym do polerki(bardziej to juuż tylko papier ścierny). :lol:
Jaki sprzęt taka robota... :crazy:
Sam solidny backing plate(czyli talerz mocujący pady na rzep) i 3 podstawowe pady o różnej twardości(twardy, średni i wykańczający) będą kosztowały więcej niż ta maszyna a jeszcze trzeba pasty i całą masę innych mniej lub bardziej potrzebnych rzeczy.
Moim zdaniem jak coś robić to albo solidnie zgodnie ze sztuką albo wcale. Ewentualnie pobawić się ręcznie. Nic na siłę... :wink:
autor: Spidi
19 lip 12, 11:34
Forum: Tuning mechaniczny
Wątek: 318i 118KM można więcej?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 23666

Re: 318i 118KM można więcej?

Moim zdaniem w Twoim przypadku gra kompletnie nie warta świeczki!
Lżejsze koło zamachowe nie uratuje sytuacji a lepsze wkręcanie na obroty nijak nie poprawi mizernych osiągów a zmianę poczułbyś głównie we wkręcaniu się silnika na obroty ale na jałowym biegu a nie podczas jazdy.
Ten mod ma sens w autach, które "mają czym jechać", kierowca umie i chętnie korzysta z całego potencjału silnika oraz oczywiście tylko w wypadku gdy zna wszystkie plusy i minusy tej modyfikacji.

Miałem 316i i rozumiem Twój ból - ten silnik w tak dużym i ciężkim aucie to jakiś żart i jedna wielka porażka... :fool:
Nie chcesz zmieniać auta a mało Ci mocy to zbieraj kasę na większy silnik i SWAP. Innej rozsądne drogi zwyczajnie nie ma.
autor: Spidi
19 lip 12, 0:25
Forum: Tuning mechaniczny
Wątek: 318i 118KM można więcej?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 23666

Re: 318i 118KM można więcej?

hunter888 pisze:Witam. Nie chce zakładac nowego tematu,więc tu cos wkleje. Co mozna by zrobic zeby auto sie lepiej wkrecało na obroty. Stozek,? Jakieś zmiany z wydechem?Mam 316, 105km.
Żeby lepiej się wkręcało na obroty trzeba włożyć lekkie koło zamahowe. :good:
Tyle, że to ma bardzo nie wiele wspólnego z osiągami a pewnie o to Ci chodziło?! :wink:
Jeśli chcesz żeby autko zwyczajnie szybciej przyspieszało i miało lepsze osiągi... to zmień slinik... albo auto!
Całkiem serio piszę - to najtańsza i najprostsza droga.
Tuning tego silnika z ekonomicznego punktu widzenia(stosunek włożona kasa/uzyskane osiągi) nie ma najmniejszego sensu.
autor: Spidi
12 lip 12, 16:30
Forum: Ogólne
Wątek: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW
Odpowiedzi: 3659
Odsłony: 454863

Re: Co dziś zrobiłeś/zrobiłaś dla swojego BMW

Zdemontowałem a potem wyczyściłem EGR i kolektor ssącym. Trochę syfu było więc warto było pogrzebać...
EGR to sama przyjemność i mały pikuś( na BMW-sport parę osób pisało, że zajęło im to 3-5godzin - nie wiem ile przy tym wypili browaru bo roboty jest max na godzinę - w porywach do 2óch z dokładnym czyszczeniem). Z kolektorem jednak jest sporo zabawy - trzeba się nieźle namotać żeby go wyjąć/włożyć... o czyszczeniu nawet nie wspominam :crazy:
autor: Spidi
7 lip 12, 0:14
Forum: Tuning optyczny
Wątek: [ E46 ] Ringi ccfl ciąg dalszy
Odpowiedzi: 390
Odsłony: 91416

Re: [ E46 ] Ringi ccfl ciąg dlaszy

adamusiek pisze:noker7, mocowałeś u siebie na spinki co są w komplecie czy w inny sposób ? jak to się trzyma ? :)
Ja dla świętego spokoju i pewności dałem oprócz taśmy po 3 kropelki "kleju na gorąco" bo w razie W jest usuwalny a jednak trzyma to wszystko razem pewniej... 8)
autor: Spidi
5 lip 12, 18:59
Forum: Układ hamulcowy
Wątek: [ e46 ] Grzeje sie tarcza hamulcowa
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3568

Re: [ e46 ] Grzeje sie tarcza hamulcowa

MARC pisze:Chyba że źle się wyraziłeś i chodziło Ci o to że obciera Ci klocek o tarczę :D czyli po prostu nie cofa się...
Trzeba sprawdzić tłoczek, gumki na nim i osłony...
Myślę że jeżeli na tłoczku nie ma wżerów to naprawa zakończy się na zakupie zestawu naprawczego do tłoczków i montażu go.
+1
Czasem zwyczajnie tłoczek się zapieka i nie wraca tak jak powinien przez koło cały czas lekko hamuje - często wystarczy jedynie wszystko rozebrać, dokładnie oczyścić i na koniec przesmarować przed złożeniem.

Wyszukiwanie zaawansowane