Znaleziono 107 wyników
- 23 sty 22, 14:56
- Forum: Inne BMW
- Wątek: kemer85 --->> F11 523i
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 6018
- 21 mar 21, 9:01
- Forum: Inne BMW
- Wątek: BMW 335xi E92 Dawid_G
- Odpowiedzi: 21
- Odsłony: 6802
Re: BMW 335xi E92 Dawid_G
Witam,
czy po wymianie panewek przez poprzedniego właściciela było zaglądane do chłodnicy oleju czy nie ma tam opiłków z panewek i czy te pozostałości z zatartych panewek nie spowodowały czasem ponownego uszkodzenia silnika bo nikt nie zaglądał do chłodnicy oleju, podstawy filtra oleju i węży olejowych?
Tak jak na tym filmiku? Polecam obejrzeć od 11 minuty.
czy po wymianie panewek przez poprzedniego właściciela było zaglądane do chłodnicy oleju czy nie ma tam opiłków z panewek i czy te pozostałości z zatartych panewek nie spowodowały czasem ponownego uszkodzenia silnika bo nikt nie zaglądał do chłodnicy oleju, podstawy filtra oleju i węży olejowych?
Tak jak na tym filmiku? Polecam obejrzeć od 11 minuty.
- 21 lip 20, 18:00
- Forum: Inne BMW
- Wątek: F07 530D GT by Jarando
- Odpowiedzi: 14
- Odsłony: 7611
Re: F07 530D GT by Jarando
Zaglądając do dmuchawy sugerowałem się tym filmikiem:
- 21 lip 20, 17:57
- Forum: Inne BMW
- Wątek: kemer85 --->> F11 523i
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 6018
Re: kemer85 --->> F11 523i
Od zakupu dwa lata temu w sumie też nic wielkiego się z 523i nie działo. Warto nadmienić, że jest tu ostatni wolnossący, benzynowy, sześciocylindrowy silnik BMW, który de facto od lat 70-tych kończy pewną epokę wolnossących silników BMW.
Modele z początku produkcji do jesieni 2011 czyli 523i mój, jak i 528i i 530i miały ten sam silnik N53 różniący się tylko programem, dlatego u mnie tu
https://www.facebook.com/bmwkodowanie2017/
udało się samym programem uzyskać moc z 204 KM do 265 KM i z 270Nm do 315 Nm, zaktualizowali nawigację i sterowniki też do najnowszej wersji.
Jestem ciekawy spalania w 530d GT bo u mnie na trasie jak jadę tak do 160km/h to wychodzi tak realnie kolo 9 litrów, w mieście te 11 to minimum? Tak emerycko na trasie idzie zejść może do 8,3 litra co nieraz tak mi wychodziło.
Modele z początku produkcji do jesieni 2011 czyli 523i mój, jak i 528i i 530i miały ten sam silnik N53 różniący się tylko programem, dlatego u mnie tu
https://www.facebook.com/bmwkodowanie2017/
udało się samym programem uzyskać moc z 204 KM do 265 KM i z 270Nm do 315 Nm, zaktualizowali nawigację i sterowniki też do najnowszej wersji.
Jestem ciekawy spalania w 530d GT bo u mnie na trasie jak jadę tak do 160km/h to wychodzi tak realnie kolo 9 litrów, w mieście te 11 to minimum? Tak emerycko na trasie idzie zejść może do 8,3 litra co nieraz tak mi wychodziło.
- 21 lip 20, 13:08
- Forum: Inne BMW
- Wątek: F07 530D GT by Jarando
- Odpowiedzi: 14
- Odsłony: 7611
Re: F07 530D GT by Jarando
Witam,
u mnie na szczęście te poduszki były już wymieniane.
F10 F11 i F07 o dziwo to prawie takie same auta. U mnie bezpieczniki są też w bagażniku po prawej stronie pod wygłuszeniem.
Dmuchawa też we wszystkich tych modelach jest w podszybiu u mnie od strony pasażera to w wersji angielskiej chyba też od strony pasażera czyli drugiej.
Wyczyszczone, nasmarowane i znacznie ciszej dmuchawa pracuje. A co tam był na nowy ekosystem to wie tylko ten co tam sam zajrzy. Pełno liści, owadów, wszystko gnijące i do tego odpływy zatkane co spowodowało dostanie się wody i brudu do silniczka dmuchawy i on już ledwie miał siłę to ciągnąć. Po tym wszystkim klima też lepiej chłodzi.
Pozdrawiam.
u mnie na szczęście te poduszki były już wymieniane.
F10 F11 i F07 o dziwo to prawie takie same auta. U mnie bezpieczniki są też w bagażniku po prawej stronie pod wygłuszeniem.
Dmuchawa też we wszystkich tych modelach jest w podszybiu u mnie od strony pasażera to w wersji angielskiej chyba też od strony pasażera czyli drugiej.
Wyczyszczone, nasmarowane i znacznie ciszej dmuchawa pracuje. A co tam był na nowy ekosystem to wie tylko ten co tam sam zajrzy. Pełno liści, owadów, wszystko gnijące i do tego odpływy zatkane co spowodowało dostanie się wody i brudu do silniczka dmuchawy i on już ledwie miał siłę to ciągnąć. Po tym wszystkim klima też lepiej chłodzi.
Pozdrawiam.
- 21 lip 20, 12:39
- Forum: Inne BMW
- Wątek: kemer85 --->> F11 523i
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 6018
Re: kemer85 --->> F11 523i
Mi też ich brakuje szczególnie jak jadę do Polski na urlop by się przydały ale i tak jest to wygodne auto.Jarando pisze: ↑21 lip 20, 12:11 No ładne cacko.
Brakuje mi w niej foteli sportowych lub komfortów.
To w F11 silniczki od ręcznego są w zaciskach?
W mojej F07 elektryczny ręczny jest na centralnym silniczku, do którego podłączone są standardowe linki.
BTW tłoczki można również cofnąć za pomocą ISTA.
Nie ma linek jest kostka do każdego zacisku i silniczek, jak się zdejmie tylną tarczę to pod spodem nie ma nic tylko piasta.
Nie mieliśmy żadnego programu wtedy jak wymienialiśmy tarcze to akumulator i kable poszły w ruch.
Jak szukałem F11 wtedy F07 też była brana pod uwagę.
Jak Ci się sprawuje to auto?
- 20 lip 20, 10:20
- Forum: Inne BMW
- Wątek: kemer85 --->> F11 523i
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 6018
- 19 lis 19, 21:16
- Forum: Inne BMW
- Wątek: KEMN1-> E91 320d, skromny dupowozik z ładnym wnętrzem
- Odpowiedzi: 10
- Odsłony: 7099
Re: KEMN1-> E91 320d, skromny dupowozik z ładnym wnętrzem
Witam,
patrząc na wnętrze przypomniała mi się moja była 330d jeżeli chodzi i skórzaną tapicerkę. Ostatnim E46 jakie miałem 320d 136KM sam przejezdzilem 50tyś a była w rodzinie przez jakieś 70tyś. Przez ten czas cały czas wymienialiśmy olej co 10tyś i nic się nie działo, lany był zawsze Valvoline. Jeżeli olejesz Long Lifowe wymiany oleju to będzie to jezdzić niezależnie czy to M47 czy N47.
patrząc na wnętrze przypomniała mi się moja była 330d jeżeli chodzi i skórzaną tapicerkę. Ostatnim E46 jakie miałem 320d 136KM sam przejezdzilem 50tyś a była w rodzinie przez jakieś 70tyś. Przez ten czas cały czas wymienialiśmy olej co 10tyś i nic się nie działo, lany był zawsze Valvoline. Jeżeli olejesz Long Lifowe wymiany oleju to będzie to jezdzić niezależnie czy to M47 czy N47.
- 15 sie 18, 16:17
- Forum: Inne BMW
- Wątek: kemer85 --->> F11 523i
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 6018
kemer85 --->> F11 523i
Witam,
akurat w sobotę znajomy zadzwonił, że ma wolny termin więc szybka wycieczka na Autobahn aby rozgrzać motor i już jestem.
Wlewamy płukankę i czekamy 20 min.
Oto co było po zlaniu oleju:
Olej sobie spływał więc zabraliśmy się za hamulce. Jakaś porażka z przodu nowe klocki założone na stare tarcze.
Każdy pewnie sobie zadaje pytanie jak cofnąć tłoczek jeżeli jest elektryczny silniczek od hamulca ręcznego, postojowego? Otóż dwa kable i akumulator wystarczy. W kostce są trzy piny, dwa zewnętrzne to plus i minus.
Już pije nowy olej
akurat w sobotę znajomy zadzwonił, że ma wolny termin więc szybka wycieczka na Autobahn aby rozgrzać motor i już jestem.
Wlewamy płukankę i czekamy 20 min.
Oto co było po zlaniu oleju:
Olej sobie spływał więc zabraliśmy się za hamulce. Jakaś porażka z przodu nowe klocki założone na stare tarcze.
Każdy pewnie sobie zadaje pytanie jak cofnąć tłoczek jeżeli jest elektryczny silniczek od hamulca ręcznego, postojowego? Otóż dwa kable i akumulator wystarczy. W kostce są trzy piny, dwa zewnętrzne to plus i minus.
Już pije nowy olej
- 8 sie 18, 19:17
- Forum: Inne BMW
- Wątek: kemer85 --->> F11 523i
- Odpowiedzi: 11
- Odsłony: 6018
kemer85 --->> F11 523i
Jak dla mnie jakość na +maniek21112 pisze: ↑8 sie 18, 19:04 Ładnie się prezentuje jak odczuwasz jakość wykonania w porównaniu do e91? Pamiętaj, że tu jest katalizator, który się zasiarcza i trzeba go pilnować podobnie jak dpf. Wtryskiwacze też lubią zaskoczyć.
O pompie wysokiego ciśnienia do benzyny czytałem, ze lubi padać. Ale o katalizatorze nic nie słyszałem i o wtryskach.
Z tego co wiem to jest nowa skrzynia mam fakturę na 6,5 tys ojro.
Nie miałem zamiaru sprzedawać E91 ale wysoki podatek drogowy i polityka anty dieslowska w de mnie do tego zmusiły.