Znaleziono 21 wyników
- 4 paź 13, 23:57
- Forum: Diesel
- Wątek: 320d 136km przewody wtryskowe
- Odpowiedzi: 3
- Odsłony: 1279
320d 136km przewody wtryskowe
Witam
Doszły mnie słuchy, że miedzy wtryskiem a takim przewodem istnieje miedziana uszczelka i w związku z wypacaniem ON spod jednego gniazda chciałbym się dowiedzieć:
a) czy to prawda ? - po odkręceniu przewodu zadnej 'miedzianej uszczelki' nie zlokalizowalem - fakt, ze specjalnie jej nie szukałem
b) jesłi takowa istnieje to skąd ją wziąć ?
Z góry dzięki za odzew
Doszły mnie słuchy, że miedzy wtryskiem a takim przewodem istnieje miedziana uszczelka i w związku z wypacaniem ON spod jednego gniazda chciałbym się dowiedzieć:
a) czy to prawda ? - po odkręceniu przewodu zadnej 'miedzianej uszczelki' nie zlokalizowalem - fakt, ze specjalnie jej nie szukałem
b) jesłi takowa istnieje to skąd ją wziąć ?
Z góry dzięki za odzew
- 14 maja 13, 23:51
- Forum: Diesel
- Wątek: m47 utrata mocy po nagrzaniu
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 1633
Re: m47 utrata mocy po nagrzaniu
tak do 3000 idzie pięknie. powyżej nagle braknie mu mocy.
Co do tej listwy to tak zrobilem wyczyscilem osuszylem i szukalem wyciekow no i spod drugiego gniazda wtrysku wlasnie zauwazylem delikatne wypacanie ropy
Co do tej listwy to tak zrobilem wyczyscilem osuszylem i szukalem wyciekow no i spod drugiego gniazda wtrysku wlasnie zauwazylem delikatne wypacanie ropy
- 14 maja 13, 20:48
- Forum: Nadwozie
- Wątek: Szyby opuszczają się same
- Odpowiedzi: 17
- Odsłony: 15098
Re: Szyby opuszczają się same
ja myslalem ze to normalne u mnie tez sie otwieraja ale jak wcisne 2 lub wiecej razy przycisk od otwierania auta to szyby sie juz nie opuszczaja.
- 14 maja 13, 20:14
- Forum: Diesel
- Wątek: m47 utrata mocy po nagrzaniu
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 1633
Re: m47 utrata mocy po nagrzaniu
Wyczyscilem dolot oraz eletrozaworek przy turbo plus wymienilem filtr paliwa ( ta zima dała mu sie we znaki ) i autko ożyło.
Ożyło do 3000 obrotów, pozniej zachowuje sie jak wolnossące. Dolot szczelny i nie wiem co to moze byc. Przepływka ? Odma ? Co do przepływki to przy gazie w podłoge na 4 biegu spalanie jest 19 wiec chyba tak jak powinno być. Może jakieś inne pomysły ? Bo na szczescie chyba nie pompa, silnik pracuje rowno i nie przerywa.
Co do wycieku ropy na listwe - Wężyki przelewowe wymienione, stare byly szczelne. zauwazylem malutki wyciek przy drugim gnieździe wtrysku i mam pytanie, czy musze coś z tym robić czy może tak to zostać ? Odkręciłem i dokręciłem jeszcze raz przewód metalowy od pompy i wyciek się zmniejszyl, nawet nie nazwalbym tego wyciekiem tylko poceniem no ale jednak występuje. Co koledzy proponują ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ożyło do 3000 obrotów, pozniej zachowuje sie jak wolnossące. Dolot szczelny i nie wiem co to moze byc. Przepływka ? Odma ? Co do przepływki to przy gazie w podłoge na 4 biegu spalanie jest 19 wiec chyba tak jak powinno być. Może jakieś inne pomysły ? Bo na szczescie chyba nie pompa, silnik pracuje rowno i nie przerywa.
Co do wycieku ropy na listwe - Wężyki przelewowe wymienione, stare byly szczelne. zauwazylem malutki wyciek przy drugim gnieździe wtrysku i mam pytanie, czy musze coś z tym robić czy może tak to zostać ? Odkręciłem i dokręciłem jeszcze raz przewód metalowy od pompy i wyciek się zmniejszyl, nawet nie nazwalbym tego wyciekiem tylko poceniem no ale jednak występuje. Co koledzy proponują ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- 4 maja 13, 12:15
- Forum: Diesel
- Wątek: m47 utrata mocy po nagrzaniu
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 1633
Re: m47 utrata mocy po nagrzaniu
tak, tak sądzę. dodam jeszcze ze mialem problem ze stojącym paliwem na listwie z wtryskami ale go zbagatelizowalem i nie wiem czy sam sobie tym nie strzeliłem w kolano.
- 4 maja 13, 12:06
- Forum: Diesel
- Wątek: m47 utrata mocy po nagrzaniu
- Odpowiedzi: 7
- Odsłony: 1633
m47 utrata mocy po nagrzaniu
Witam
Borykam sie z problemem utraty mocy od około 2k obrotów po przejechaniu plus minus 30 km. Dodatkowo po tym czasie gdy dodam gazu auto dymi na szaro i slychac dziwne dzwieki, ktore ciezko mi okreslic, troche takie jakby gluszyly dzwiek silnik tj wybijaly go z rytmu. Wiem ze moze to oznaczac wiele rzeczy od zaworkow agr egr przez odme do pompy vt44 ale moze ktos mial podobne doswiadczenia i oszczędzi mi szukania na oślep.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Borykam sie z problemem utraty mocy od około 2k obrotów po przejechaniu plus minus 30 km. Dodatkowo po tym czasie gdy dodam gazu auto dymi na szaro i slychac dziwne dzwieki, ktore ciezko mi okreslic, troche takie jakby gluszyly dzwiek silnik tj wybijaly go z rytmu. Wiem ze moze to oznaczac wiele rzeczy od zaworkow agr egr przez odme do pompy vt44 ale moze ktos mial podobne doswiadczenia i oszczędzi mi szukania na oślep.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- 3 paź 12, 9:20
- Forum: Gadżety E46FORUM.PL
- Wątek: Ramki pod tablicę rejestracyjną E46FORUM.PL
- Odpowiedzi: 112
- Odsłony: 45005
Re: Ramki pod tablicę rejestracyjną E46FORUM.PL
1. Maniek - 2szt ramki
2. hunter888 - 2szt ramki
3. technicrt - 2 szt ramki
4. Persil - 2szt ramki
5. Aytograf - 2szt ramki
6. szpadymelodia - 2szt ramki
2. hunter888 - 2szt ramki
3. technicrt - 2 szt ramki
4. Persil - 2szt ramki
5. Aytograf - 2szt ramki
6. szpadymelodia - 2szt ramki
- 2 paź 12, 22:50
- Forum: Diesel
- Wątek: Uciekający ON M47 / problem z odpaleniem
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 5928
Re: Uciekający ON M47 / problem z odpaleniem
jutro wysuszę to wszystko i się przyjrzę.
- 2 paź 12, 22:35
- Forum: Diesel
- Wątek: Uciekający ON M47 / problem z odpaleniem
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 5928
Re: Uciekający ON M47 / problem z odpaleniem
czyli mam wymienić ten matealowy przewód, czy coś innego stąd ? http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=13_0648&hg=13&fg=15
- 2 paź 12, 21:33
- Forum: Diesel
- Wątek: Uciekający ON M47 / problem z odpaleniem
- Odpowiedzi: 8
- Odsłony: 5928
Uciekający ON M47 / problem z odpaleniem
Witam, wziąłem się ostatnio za moją piękną i mam mały problem z odpalaniem kiedy dłużej stoi (ok 16h +) muszę zakręcić kilka razy żeby odpaliła. Miałem błąd świec/sterownika wymieniłem świece błąd zniknął ale problm chyba nie, gdyż gdy zdjąłem te dużą obudowę filtra powietrza to po pierwsze zauwazylem slady paliwa w komorze filtra a po drugie paliwo stało tam, gdzie są wtryski i czuję że tu może być problem. Według mnie paliwo ucieka i dlatego trzeba kilka razy zakręcić ażeby doszło do garów. i Tu pytanie - gdzie ono może uciekać ? Dodam jeszcze że problem jest bardziej widoczny gdy auto stoi z lekko uniesionym przodem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi