Adaptery skrętu dokręcająca się kierownica

w0jta5
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 26 lis 21, 8:02
BMW: E46 318+
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Karkonosze
VIN: JT02111

#11

Post autor: w0jta5 »

Morfju pisze: 27 lut 24, 15:32 No i czy sworzeń końcówki nie jest za bardzo do tyłu względem magla?
Na moje oko drążek kierowniczy nie jest jeszcze "przełamany", więc tu nie powinno być problemu.

Najprościej to na próbę podmień koła na takie z mniejszym ET.
Morfju
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 23 sie 22, 17:50
BMW: E46 M52B20TU sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
VIN: CA04003

#12

Post autor: Morfju »

Znam patent z podkładkami, ale obrobiła mi się złodziejka…. Muszę powalczyć coś przyspawać. acentryki założone są tak jak powinny koło powinno pójść do przodu.

Zdjęcie starałem się zrobić jak najwyżej mogłem jak najbardziej aby oddało kąty
Morfju
Bywalec forum
Posty: 25
Rejestracja: 23 sie 22, 17:50
BMW: E46 M52B20TU sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
VIN: CA04003

#13

Post autor: Morfju »

Wydaje mi się że o podloznice trze dopiero gdy dociągnie koło do Maxa gdy blokuje kierownicę, może to te martwe pole maglownicy i koła rozbieżnie to zniwelują bo wtedy magiel będzie mniej pracował
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”