A5S 390R (Automat) Dyskusja na luzzie o wszystkim i niczym

Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#11

Post autor: Miłosz »

300/600 to już tylko manual, fajna moc ale na daily takie 250/500 chyba wystarczające by było, z redukcja mocy z 1 i 2 biegu ;) Naprawa jakie koszta ? Głównie pewnie konwerter ? Ciekaw jestem jak tam prace nad edycja softu w tcu, ponoć już obslugiwane, ale człowiek tak się pogrążył w Lexusie że mam konkretne tyły w BMW....
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Takie wartości jak oczekujesz skrzynia zniesie, pod warunkiem, że będzie sprawna a tak jak pisałem ciężko o taką, konwerter to małe piwo, za regenerację skrzyni krzyczą 6-7k, dlatego auta z nią są tańsze.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#13

Post autor: Miłosz »

Napiszesz coś jeszcze o jej dobrej diagnozie ;) inpa i ista+ poszła won, ale wróci launch który też daje radę ;) cena trochę duża za naprawę tej gm, dsg wyszło 3,3k zl w ASO po rabatach.
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Tu praktycznie wszystko czuć bez kompa, po samej jeździe czuć problem, jak masz do czynienia z automatami to od razu wyczujesz słabości gm-a, ewentualne błędy w egs pomogą.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
fortnight
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 18, 15:30
BMW: e46 m57
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Warszawa

#15

Post autor: fortnight »

Samniewiemkto pisze: 8 lis 16, 13:22 GM rozpada się w dieslach bo nie wytrzymuje ich momentu obrotowego.
Przejeździłem m57 z ASB (chyba) GM. Padła pompa, bo to jej najsłabsze ogniwo. Remont wskrzesił automat, który działa teraz prawidłowo.
Miłosz pisze: 16 lut 19, 21:30 300/600 to już tylko manual, fajna moc ale na daily takie 250/500 chyba wystarczające by było, z redukcja mocy z 1 i 2 biegu
Czy każdy tuner silnikowy ogarnie lekki tjun m57 z rachitycznych 184KM na coś 200+ wraz z modem sterownika ASB, by oszczędzić 2 pierwsze biegi redukcją momentu?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”