6292 Niskie napięcie pompy paliwa

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#1

Post autor: Yugin83 »

Witam, zmagam się z problemem w mojej e60 n47 z błędem 6292, za niskie napięcie pompy paliwa. Pompa dostaje od sterownika 8v a powinna dostawać conajmniej 12v, czym to może być spowodowane ze dostaje tak mało prądu? Sterownik podmieniłem na inny używany i bez zmian, pecha miałem i ten sterownik tez był walnięty? Pół auta rozebrałam i pomysłów brak …
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

a te 8v jest tez jak pompa jest odpieta?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#3

Post autor: Yugin83 »

Nie sprawdzałem, ale sterownik pompy ma na wejściu normalnie 15v a na wyjściu już 8v wiec nie widzę innego logicznego wyjaśnienia niż walnięty sterownik
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#4

Post autor: Lashie »

Możesz zainteresować się jeszcze przekaźnikiem pompy nr oe 61366915327, sam niedawno przechodziłem przez układ paliwowy w n47, oryginał to koszt 89zl a czytałem przypadki ze cuda się działy, lepiej takie gowienko wymienic niż pchać się w grubsze koszta
Yugin83
Bywalec forum
Posty: 200
Rejestracja: 28 paź 20, 6:58
BMW: E46 m52b20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#5

Post autor: Yugin83 »

6292 Niskie napięcie pompy paliwa - 9D3D34B5-6594-4CA8-A01A-BAFC21828759.png
6292 Niskie napięcie pompy paliwa - 5A9E9D2A-1C37-48EE-8DEF-1CC93C265368.jpeg
A propo przekaźników tez mi niezły mętlik w głowie zrobiły, w internecie wszędzie po vinie pokazuje ze przekaźnik od pompy paliwa w n47 jest zielony k96 i znajduje się w schowku tak jak na schemacie a u mnie w schowku nie ma żadnych przekaźników, ba pod maska i w bagażniku nigdzie nie mogłem znaleźć zielonego przekaźnika k96…
Lashie ten co ty wysłałeś nigdzie nie widnieje po vinie u mnie w schematach, gdzie on sie znajduje?
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#6

Post autor: Lashie »

Ja mam niebieski, jest pod filtrem kabinowym pod maska, od strony pasazera
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”