4496 błąd M57

darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#21

Post autor: darek2341 »

A nie orientuje się kolega jakim momentem nakrętkę od pompy cr
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#22

Post autor: maniek21112 »

Nie, ale na pewno znajdziesz w tis.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#23

Post autor: darek2341 »

Jak by ktoś szukał to 65n
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#24

Post autor: darek2341 »

Dzięki wszystkim za pomoc,przyczyną pompa cr zatarte zaworki już po regeneracji,auto ma teraz buta jak dawniej.Pozdro
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#25

Post autor: maniek21112 »

Dobrze, że opisałeś rozwiązanie :good: ten przebieg z błędu to chyba z mocnym znakiem zapytania skoro to już druga pompa cr :wink: czy te 7 lat temu to był efekt lewej ropy?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#26

Post autor: darek2341 »

Pierwszą pompę załatwiłem sam, zdarzało mi się czesto5 jeździć na rezerwie i się zatarła, często chodziła na sucho,a teraz to nie wiem,poprosi były przytarte zaworki na pompie,podejrzuje że paliwo jest jednak trochę suche,zaczne5 co jakiś czas dolewać moxolu,a co do podzielenia się rozwiązaniem, chcę innym pomódz aby oni mogli i mi udzielić pomocy,tutaj jak robiłem pomiar padniętej pompy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”