4496 błąd M57

darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#1

Post autor: darek2341 »

Witam,map problem auto raz gaśnie raz przechodzi w tryb awaryjny szczególnie rano na zimnym silniku jak się rozgrzeje to jest dobrze,rano jak jadę to silnik gaśnie zapalę i jest ok za parę sekund zapala się dde i brak mocy, wyłączę silnik zapalę i jest ok,tak jak mówię, później jak się rozgrzeje to jest ok ,tylko na zimnym.4496 rail pressure plausibility taki błąd.Pozdro
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Masz ten błąd odczytany w inpa? Jak tak to go wklej, wtedy będzie łatwiej coś wytypować, narazie to cały układ paliwowy jest na tapecie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#3

Post autor: darek2341 »

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Brak ciśnienia na pompie progowej, wklej pozostałe błędy z silnika odczytane w inpa. Na początek zamień przekaźnik pompy paliwa z tym od klaksonu, są takie same, są za schowkiem. Gdy jest problem z odpaleniem słychać pompę w zbiorniku? Podnieś siedzisko kanapy wtedy jest to wyraźne. Jak ona jest ok i zmiana przekaźnika nic nie da to progowa do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#5

Post autor: darek2341 »

Progowa jest nowa ma 3 miesiące, byłem na warsztacie tylko podpieli byłem ciekawy co im pokaże i takie błędy
https://e46forum.pl/images/upload/7c294e97784c9ebb0a7755b64d6d1226.png
Ostatnio zmieniony 28 sie 19, 10:56 przez darek2341, łącznie zmieniany 2 razy.
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#6

Post autor: darek2341 »

Progowa jest nowa ma 3 miesiące,ale gdy jest problem i robię live data to progowa cały czas ciśnie 4,20 bar
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Jaka firma tej pompy? W błędach w inpa jest zapisane, że nie było nawet 1 bara :roll:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#8

Post autor: darek2341 »

Pierburg, kurde Maniek rzeczywiście jak się tak przyjrzeć dokładnie to brakuję ciśnienia,jeszcze myślę bo nie dawno zmieniałem zawór na pompie cr,to był używany,ale z drugiej strony błąd pokazuje obu czujników jeden na szynie drugi na pompie cr ,ewidentnie coś nie podaje paliwa w danym momencie,dziwne jest też to że na rozgrzanym jest ok,tylko jak jest zimny, chyba że kwestia czasu i zacznie się na ciepłym,o oto test live data.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#9

Post autor: maniek21112 »

Powiem Ci, że zdarzają się problemy z pierburgiem (ti automotive), sporo osób oddaje na reklamacji.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
darek2341
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 20 lut 15, 21:21
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#10

Post autor: darek2341 »

Myślałem że znalazłem przyczynę,ale jednak nie cały czas jest problem, podejrzewam jeszcze zawór na pompie cr, był wymieniany ostatnio, bo stary padł,i założyłem swój stary,ale dosyć długi czas leżakował w garażu, myślę że może jego wina, muszę skombinować na podmianę, swoją drogą już mam dość tego złomu.https://e46forum.pl/images/upload/b5c26dd8b286666401f696040d28b374.png Ale dziwne jest to że jak by pompa progowa była padnięta to by pokazywała niskie ciśnienie a tu pompa cały czas pokazuje ciśnienie 4.20 a na listwie 1.22 chyba któryś czujnik ma dość
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”