330i - przygotowanie mieszanki rząd 1 i 2 przy ograniczniku regulacji

Lolo944
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 25 kwie 14, 15:45
BMW: 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto:
VIN: PD80466

#1

Post autor: Lolo944 »

Cześć, mam problem z 330i.

Ostatnio po zakopaniu się w zaspie i ostrym gazowaniu żeby wyjechać, silnik trochę nierówno pracował i pojawiały się kangury jakby paliwa brakowało(odcinanie jednego baniaka?)

Błędy :

DME: przygotowanie mieszanki rząd 1 przy ograniczniku regulacji. Również rząd 2.

Korekty na wolnych obrotach lambda 1 plus 28 oraz lambda 2 oscyluje też na plusie w zakresie do 10.

Wymieniłem rurę dolotowa za przepływomierzem (były 2 dziurki) oraz kapturki gumowe na kolektorze(jeden był popękany ten większy.)

Korekty po tym zabiegu spadły z 28 do 22, lecz wciąż jest problem.

Dodam że mam usunięta odmę z silnika.

Moje pytanie, gdzie szukać? Pompa paliwa ? Ktoś spotkał się z takimi błędami?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Szukaj dalej lewego powietrza, może disa. Pokaż masę powietrza na wolnych obrotach po pełnym rozgrzaniu (96-97 stopni) i bez odbiorników prądu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Lolo944
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 25 kwie 14, 15:45
BMW: 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto:
VIN: PD80466

#3

Post autor: Lolo944 »

Dise mam odłączona(kostka bo hałasuje, jeżdżę bez już dłuższy czas i było ok). Temperatura wody na wolnych w garażu 85stopni już spadała nawet o 1 stopień. Powietrze 12,5. Balansuje 12-13. Odmę mam wyrzuconą. Badanie lewego e-papierosem, rękawiczka na przepływomierzu gumowa napompowana na full możliwości. Lewego nie widać :( korekty na plus, jak przejechałem kawałek wchodziły do -15 na minus. Na gazie i benzynie tak samo. Jakieś pomysły? Myślałem o pompie paliwa lub regulatorze przy filtrze, no ale skoro jest tak na gazie to chyba nie przyczyną? Korekty cylindrów losowo też, brak konkretnego.
Awatar użytkownika
Err
Bywalec forum
Posty: 166
Rejestracja: 26 sie 16, 15:03
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Moje miasto

#4

Post autor: Err »

Z tyłu kolektora jest zaworek do którego dochodzi rurka podciśnienia, nie wiem czy to nie steruje tą pompą powietrza wtórnego, a raczej tym błyszczącym przykręconym do głowicy
Jeżdżę TIR'em, lubię zmieniać biegi :guma:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”