[330d] Problem z odpaleniem!

nygosz
Posty: 8
Rejestracja: 3 cze 11, 13:03
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#1

Post autor: nygosz »

Witam,

Mam problem taki, że czasem auto nie odpala. Odkryłem taką prawidłwość kiedy się to dzieje. Otóż kręci ale nie pali w sytuacji kiedy jeżdżę troche i często sie zatrzymuje coś tam załatawić (po mieście). Tak kilka razy. Parę kilometrów - postój na 30min - 1h. Potem znów kilka kilometrów po mieście - postój i tak 3-4 razy a potem auto nie odpala. Kręci, czasem coś przepali ale ogólnie nie zapala. Muszę czekać od kilku minut po kilka godzin i auto znów pali jakby nigdy nic. Błędów na kompie nie wywala. Coś jakby odcinało zapłon. Ale co? Nie wiadomo. HELP! :)
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Moze byc ze to te cholerstwo w stacyjce padlo.Pisalem o tym na forum ,musisz poszukac
nygosz
Posty: 8
Rejestracja: 3 cze 11, 13:03
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#3

Post autor: nygosz »

Obawiam się, że to nie kostka w stacyjce, gdyż w zeszłym tygodniu auto wróciło od elektryka który przejrzał wszystko pod tym kątem. Kostkę wymienił, przejrzał styki i wszystko w/g niego ok. Najgorsze, że u niego auto, jak na złość, paliło doskonale a mi czasem nawala. Jakby awaria nastąpiła u mechanika to może coś by znalazł a tak to troche wróżenie z fusów.
nygosz
Posty: 8
Rejestracja: 3 cze 11, 13:03
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#4

Post autor: nygosz »

A może immobiliser? Może go ominąć? A może komputer świruje bo dostaje info ze silnik przegrzany i nie odpali silnika? :O:
OSA BMW

#5

Post autor: OSA BMW »

Gdyby byl to immobileizer to by nie krecil
nygosz
Posty: 8
Rejestracja: 3 cze 11, 13:03
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#6

Post autor: nygosz »

Panowie, a może to być czujnik polozenia walka rozrzadu, ewentualnie czujnik cisnienia CR? %)
OSA BMW

#7

Post autor: OSA BMW »

Jak najbardziej
nygosz
Posty: 8
Rejestracja: 3 cze 11, 13:03
BMW: e46 330d touring
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#8

Post autor: nygosz »

Okazało się że czujnik położenia wałka rozrządu był awaryjny. Po wymianie pali elegancko. Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam ;)
kubaa88
Bywalec forum
Posty: 451
Rejestracja: 16 mar 10, 19:32
BMW: 330D /224HP/500NM :]
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Sieradz/Heerhugoward

#9

Post autor: kubaa88 »

Witam nie będe zakładał nowego tematu mam podobny problem ale raczej to nie bedzie czujnik wałka rozrzadu poniewaz ostatnio wróciłem z krótkie trasy około 20 km zgasiłem auto poszedłem do domu moze na 30 minut wracam do niego a tu zonk auto nie chce zapalic cos popsuło sie na postoju rozrusznik kreci a tu nic poszedłem po kompa i inpa pokazał 2 błedy w silniku

2550 rail pressure control at start,rail pressure bulid ip
4704 pre supply pressure monitoring pre supply press.Below min value for engine start
dodam ze w analog values 1 cisnienie pomy progowej wynosiło 1.02 <-- pre supply pressure

Usunałem te błedy i nic nie odpaliła po chwili wsiadłem jeszce raz do auta i przekreciłem kluczykiem z 5 razy za nim odpaliełm i po tym zabiegu zapaliła od strzała mówie co jest zgasiłem ja i kolejny raz juz zapaliła normalnie podłączyłem kompa i cisnienie pompy progowej wynosiło juz mniej wiecej około 3,80 wahało sie w okolicach 4 barów jezdziłem kilka dni nie zauwazyłem zadnych zmian w pracy auta ogolnie zawsze zapalała okej jak jej dam buta nie dławi sie i wczoraj kolejny raz nie chciała zapalic machnalem 3 razy kluczykiem i zapaliła znowu o co chodzi auto w tym czasie (z 4-5 dni) nigdy nie zgasło podczas jazdy.
Czy to wina pompy progowej (nie buczy ) czy moze wina przekaznika pompy progowej? a moze czujnik regulacji cisnienia cr?
sam nie wiem od czego zaczac a wszystkie rzeczy troche kosztuja i nie widzi mi sie w ciemno wymieniac moze ktos doradzi mi co zrobic Pozdrawiam
Bo gdyby nie Niemce nie jeździł bym teraz w Beemce :D

Mój 3 litrowy Szatan :) ---> https://e46forum.pl/3-litrowy-szatan-bbs-s13-znowu-lato-str-6094
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#10

Post autor: romanikxxl »

Myślę,że to jednak czujnik ciśnienia na szynie CR i powoduje błąd 2550 :)
Romanikxxl
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”