[ 330d ]nieszczelny uklad chlodniczy

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
jamalspa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 10, 19:23
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: jamalspa »

witam wszystkich! prosze pomozcie poniewaz co raz czesciej zaczalem dolewac wody do chlodnicy
lecialo na wezyku i uszczelce.nastepnego dnia widze ze wycieka plyn na spod pod silnik
pierwsze badanie uklad jest szczelny a cisnienie ubywa silnik stracil na mocy pomocy!
jamalspa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 10, 19:23
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: jamalspa »

trzeba dodac ze jest to silnik 330d. 2001 korek od ukladu jest szczelny, urzadzenie od recyrkulacji sprawne przebieg 26000km
swimmer88
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 21 paź 09, 19:14
BMW: E46 323 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: OZORKÓW

#3

Post autor: swimmer88 »

Węże sa miekkie ?
Tylny napęd jest jak sex, po co jeździć na ręcznym jak można dać w piz..
jamalspa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 10, 19:23
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: jamalspa »

no raczej sa miekkie a temperature trzyma na polowie jak ma byc no i po oleju nie widac zadnych bialych plamek :(
tommy_b
Posty: 2
Rejestracja: 2 maja 10, 22:05
BMW: jeszcze nie posiadam
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#5

Post autor: tommy_b »

nie do konca rozumie jak moze ubywac cieczy skoro uklad jest szczelny i nie ma wody w oleju..
proponowalbym jeszcze raz okladnie przyjzec sie strukturze calej chlodnicy - zwlaszcza na laczeniach "water tankow" i miejscom w ktorych znajduja sie trzpienie (te na ktore nalozone sa weze)..
jamalspa
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 2 kwie 10, 19:23
BMW: 330d
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: jamalspa »

tommy_b pisze:nie do konca rozumie jak moze ubywac cieczy skoro uklad jest szczelny i nie ma wody w oleju..
proponowalbym jeszcze raz okladnie przyjzec sie strukturze calej chlodnicy - zwlaszcza na laczeniach "water tankow" i miejscom w ktorych znajduja sie trzpienie (te na ktore nalozone sa weze)..

dzieki za info jednak juz po wymianie uszczelki jestem a teraz trzepie moim silnikiem i czuc rope na pokladzie :(
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”