330d dziwne zachowanie silnika
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 1 lut 11, 13:59
- BMW: e46 330d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Witam,
od kilku tygodni zmagam się z dziwnym zachowaniem silnika w moim BMW e46 330d M57 (automat, 184 konie), objawy w pracy silnika są następujące:
- momentami straszne drgania obrotów przy staniu na światłach, tudzież biegu jałowym, drgania są tak silne że przenosi je na tłumik i cała "budą" szarpie (drgania w granicach 500-1000)
- momentami brak mocy, pedał wcisniety do podłogi, a wóz stoi w miejscu przez 30-40 sekund, po czym zaczyna przyspieszać, ale to i tak nie jest takie przyspieszenie jak ma normalnie
- auto gaśnie podczas stania na światłach i na biegu jałowym, spowodowane jest to wcześniejszymi drganiamia
- auto gaśnie też czasem w czasie jazdy
- odczuwalny spadek mocy
Diagnostyka, po podłączeniu do INPY, wywala następujące błędy:
400 RAIL-PRESSURE SENSOR
(dość często występuję i nie chce się dać usunąć)
2550 RAIL PRESSURE CONTROL AT START
(ten akurat da się skasować, aczkolwiek powraca)
Czy ktoś spotkał się z takimi błędami? Jakie były ich przyczyny?
W aucie została sprawdzona pompa podprogrowa poprzez podmianę, na obu pompach to samo.
W aucie zostały też sprawdzone wtryski na teście na menzurkach, przelewa wszystkie 6 i w dodatku bardzo mocno, po 1 minucie już nie było miejsca w menzurkach.
Czy to możliwe by wszystkie 6 wtrysków padło?
od kilku tygodni zmagam się z dziwnym zachowaniem silnika w moim BMW e46 330d M57 (automat, 184 konie), objawy w pracy silnika są następujące:
- momentami straszne drgania obrotów przy staniu na światłach, tudzież biegu jałowym, drgania są tak silne że przenosi je na tłumik i cała "budą" szarpie (drgania w granicach 500-1000)
- momentami brak mocy, pedał wcisniety do podłogi, a wóz stoi w miejscu przez 30-40 sekund, po czym zaczyna przyspieszać, ale to i tak nie jest takie przyspieszenie jak ma normalnie
- auto gaśnie podczas stania na światłach i na biegu jałowym, spowodowane jest to wcześniejszymi drganiamia
- auto gaśnie też czasem w czasie jazdy
- odczuwalny spadek mocy
Diagnostyka, po podłączeniu do INPY, wywala następujące błędy:
400 RAIL-PRESSURE SENSOR
(dość często występuję i nie chce się dać usunąć)
2550 RAIL PRESSURE CONTROL AT START
(ten akurat da się skasować, aczkolwiek powraca)
Czy ktoś spotkał się z takimi błędami? Jakie były ich przyczyny?
W aucie została sprawdzona pompa podprogrowa poprzez podmianę, na obu pompach to samo.
W aucie zostały też sprawdzone wtryski na teście na menzurkach, przelewa wszystkie 6 i w dodatku bardzo mocno, po 1 minucie już nie było miejsca w menzurkach.
Czy to możliwe by wszystkie 6 wtrysków padło?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 1 lut 11, 13:59
- BMW: e46 330d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Błąd rozkodowałem, na listwie CR jest czujnik, ale nie chce go w ciemno wymieniać, czy błędny czujnik może powodować że wtryski leją? Nie wiem co teraz wymieniać, bo regeneracja 6 wtrysków to pewnie spory koszt.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1444 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomek1255
-
- 1 Odpowiedzi
- 1381 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2417 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Herfa
-
- 3 Odpowiedzi
- 1178 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1141 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 38 Odpowiedzi
- 10278 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 1 Odpowiedzi
- 910 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 956 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 24 Odpowiedzi
- 5261 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: timmy1985
-
- 9 Odpowiedzi
- 1970 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Efka