330d dziwne zachowanie silnika

c1rca
Posty: 6
Rejestracja: 1 lut 11, 13:59
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#1

Post autor: c1rca »

Witam,

od kilku tygodni zmagam się z dziwnym zachowaniem silnika w moim BMW e46 330d M57 (automat, 184 konie), objawy w pracy silnika są następujące:
- momentami straszne drgania obrotów przy staniu na światłach, tudzież biegu jałowym, drgania są tak silne że przenosi je na tłumik i cała "budą" szarpie (drgania w granicach 500-1000)
- momentami brak mocy, pedał wcisniety do podłogi, a wóz stoi w miejscu przez 30-40 sekund, po czym zaczyna przyspieszać, ale to i tak nie jest takie przyspieszenie jak ma normalnie
- auto gaśnie podczas stania na światłach i na biegu jałowym, spowodowane jest to wcześniejszymi drganiamia
- auto gaśnie też czasem w czasie jazdy
- odczuwalny spadek mocy

Diagnostyka, po podłączeniu do INPY, wywala następujące błędy:
400 RAIL-PRESSURE SENSOR
(dość często występuję i nie chce się dać usunąć)
2550 RAIL PRESSURE CONTROL AT START
(ten akurat da się skasować, aczkolwiek powraca)

Czy ktoś spotkał się z takimi błędami? Jakie były ich przyczyny?
W aucie została sprawdzona pompa podprogrowa poprzez podmianę, na obu pompach to samo.
W aucie zostały też sprawdzone wtryski na teście na menzurkach, przelewa wszystkie 6 i w dodatku bardzo mocno, po 1 minucie już nie było miejsca w menzurkach.
Czy to możliwe by wszystkie 6 wtrysków padło?
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#2

Post autor: wandii »

Błąd czujnika Ciśnienia na listwie CR.
6 wtrysków do regeneracji to spory pech ale jak najbardziej możliwe.
c1rca
Posty: 6
Rejestracja: 1 lut 11, 13:59
BMW: e46 330d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#3

Post autor: c1rca »

Błąd rozkodowałem, na listwie CR jest czujnik, ale nie chce go w ciemno wymieniać, czy błędny czujnik może powodować że wtryski leją? Nie wiem co teraz wymieniać, bo regeneracja 6 wtrysków to pewnie spory koszt.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#4

Post autor: wandii »

Wtryski maja uszkodzone końcówki i wszystko idzie w przelew. Najlepiej podmienić ten czujnik ze sprawnego auta.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”