330D Brak mocy, INPA 7728, jedzie bez przepływki

Wojtan
Posty: 2
Rejestracja: 20 gru 20, 21:54
BMW: E46 330d Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#1

Post autor: Wojtan »

Witam,

Krótko i na temat :

Auto straciło moc nagle w trakcie przyspieszania wcześniej zero problemów z mocą.
INPA wypluła 7728
Za radą wielu osób z forum najpierw przetrzepałem całą jego zawartość aby znaleźć rozwiązania problemu
Co zostało zrobione:
- nowy elektrozawór turbiny Pierburg, sprawdzone przewody podcisnienia koło turbo dwa wymienione bo były lekko popękane na końcach
- nowy elektrozawór EGR ten pod kolektorem też Pierburg (przy okazji wleciały nowe uszczelki ssącego) + wymienione dwa wężyki bo też były popękane
- nowy przepływomierz BOSCH o tych samych numerach + wykonana adaptacja w INPIE mimo że "teoretycznie" nie trzeba
Powyższe zabiegi nic nie zmieniły INPA dalej wywala 7728 natomiast dziwna sprawa jest taka że, auto odzyskuje moc po wypięciu wtyczki z przepływki :Search:

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie co może boleć moje auto.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Wklej ten błąd.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Wojtan
Posty: 2
Rejestracja: 20 gru 20, 21:54
BMW: E46 330d Touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#3

Post autor: Wojtan »

Obrazek
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Na dole błędu jest jeszcze opis, który może coś wnieść. Jaki ten przetwornik pierburga kupiłeś? Gdzie i za ile? Oryginał kosztuje ok 300,- więc te na alledrogo za 100-150,- można sobie wiadomo co zrobić. Nagraj ciśnienie doładowanie (zadane i rzeczywiste) na 4 biegu od 1800 rpm z gazem w podłodze (użyj do tego programu aby było to czytelne). Wracając do przewodów podciśnienia to je wymienia się wszystkie a nie tylko pęknięte, ponieważ czasem tego nie widać.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
misu
Bywalec forum
Posty: 50
Rejestracja: 16 gru 19, 21:15
BMW: e46 330d - 184KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa-Legionowo

#5

Post autor: misu »

kolektor wydechowy na pierwszym cylindrze (może być wygięty) sprawdź czy szpilka nie urwała się dolna (u mnie siedziała siłą bezwładności, resztę szpilki z głowicy musiałem nawiercać i wykręciła się, a kolektor poszedł do planowania)
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”