[ 330d 2000 r. ] lista problemów elektrycznych

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28 gru 09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K

#1

Post autor: ppablo »

Mam kilka nie działających podzespołów w samochodzie.
Jeśli ktoś z Was miał podobny problem to zalecane jest się pochwalić rozwiązaniem :)

1. Nie działa mi przycisk świateł awaryjnych i oczywiście wynikiem tego same awaryjne też nie świecą
2. Przycisk ryglowania drzwi też się na mnie obraził i nie reaguje
3. Naciśnięcie przycisku ASC zachowuje się jakby był nie podpięty. Brak reakcji. System działa poprawnie ale czasem chciałbym go wyłączyć, niestety nie reaguje
4. Przycisk tempomatu na kierownicy nie działa. Tempomat mogę uruchomić poprzez + lub - czyli. Przycisk tempomatu milczy.
5. Nie mogę zamknąć samochodu z pilota. Musze kluczyć włożyć do zamka. Otwieranie działa jak należy. Czy wie ktoś co jest grane?

To jest moja lista hop benc.
Czekam na sugestie bądź rozwiązania...

Przy okazji wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę wszystkim, którzy Świat oglądają poprzez pryzmat biało niebieskiego śmigiełka :beer:
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Stawiam na moduł komfortu ale mogę się mylić! Najlepiej sprawdzić na kompie! Pozdro!
Romanikxxl
ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28 gru 09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K

#3

Post autor: ppablo »

moduł komfortu za swiatła awaryjne także może być odpowiedzialny?
pkt 4 wycofuje z mojej listy. działa poprawnie.
ppablo
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 28 gru 09, 12:05
BMW: 330d
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: G/K

#4

Post autor: ppablo »

Powody powyższych usterek

ad1. Okazało się, że problem leżał w wiązce kabli.
ad2. Podobnie jak wyzej.
ad3. Tutaj niestety :( dalej nie wiem jak rozwiązać ten problem. Chłopaki w ASO też się poddali. Pozostaje wymiana modułu. Koszty dosyć duże.
Każda próba zaprogramowania ASC wiązała się z odmową.
ad4. Tempomat działa jak należy. Nie było usterki. Problem tkwił po stronie użytkownika. Niedoinformowanie. ehhh
ad5. Kluczyk do wymiany.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”