[330Ci] nieotwierająca się klapa bagażnika

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
qger223
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lut 19, 18:15
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała podlaska
VIN: JT84901

#1

Post autor: qger223 »

Cześć,

Niestety kolejny raz potrzebuje pomocy, drobny problem ale denerwując, otóż wczoraj przestało mi działać otwieranie klapy bagażnika - ten przycisk między podświetlaniem tablicy. Dzisiaj zdjąłem tą listwę, wyczyściłem ile się tylko dało elementy które był zaśniedziałe ale dalej nie działa, podświetlenie tablicy działa, klapa otwiera się z kluczyka oraz z zamka na klapie, nie wiem tylko jak sprawdzić ten mikrostyk czy to nie jego wina, ewentualnie z którego światełka bierze zasilanie. Może mi ktoś pomóc ?

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

najpierw sprawdz wiązke w tej gumie po prawej i znajdz przerwany przewód
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
qger223
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lut 19, 18:15
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała podlaska
VIN: JT84901

#3

Post autor: qger223 »

scghost pisze: 12 sie 21, 18:33 najpierw sprawdz wiązke w tej gumie po prawej i znajdz przerwany przewód
Cała wiązka od mikrostyku do tej gumy gdzie wchodzi w budę przejrzana dokładnie.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

mikrostyk jedyne co robi to zwiera dwie linie ze soba, zwyklym multimetrem srpawdzisz
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
qger223
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lut 19, 18:15
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała podlaska
VIN: JT84901

#5

Post autor: qger223 »

scghost pisze: 12 sie 21, 20:05 mikrostyk jedyne co robi to zwiera dwie linie ze soba, zwyklym multimetrem srpawdzisz
Jeżeli chodzi o elektrykę to jestem na tyle zielony że nie wiem jak ustawić multimetr, będę musiał do kogoś podjechać
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#6

Post autor: scghost »

ustawiasz multimetr na kontrole sciezek tzn ma brzeczec jak zetkniesz jego dwie sondy
do przycisku ida dwa kabelki, przykladasz sondy do nich i po nacisnieciu mikrostyku ma piszczec bo obwod sie zamyka
jak nie piszczy to pewnie zasniedzialy w srodku albo przy lampkach bo stamtad idzie masa do przycisku
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
qger223
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 lut 19, 18:15
BMW: 330Ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała podlaska
VIN: JT84901

#7

Post autor: qger223 »

Jednak okazało się że to zerwany jeden przewód a kolejny już się łamał.
Na pierwszy rzut oka wiązka wyglądała w porządku dopiero jak zacząłem pociągać za kable idące do buty wyciągnąłem przerwany kabel. 30zł za lutowanie i po problemie.

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”