[330 Ci 2001r] Luz w przekładni kierowniczej

Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#11

Post autor: Fala »

romanikxxl pisze:
tomek89 pisze: Sprawdzaliśmy na zgaszonym i wtedy stukało. Ale jak jest na odpalonym to nie wiem... Ogólnie podczas jazdy nic nie słuchać i raczej nie czuć tego luzu, ale na postoju przy ruszaniu kierą na boki wydaje się on bardzo duży.
Na zgaszonym silniku to jest normalne,że maglownica się tak zachowuje. Nie ma ciśnienia oleju ,który ten luz niweluje :) Także moim zdaniem masz wszystko w porządku :D
Zgadzam się,u mnie też na zgaszonym stuka,sprawdzałem też w Peugot z 2006 roku i też stuka,więc to normalne :)
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#12

Post autor: GUMMISS »

A ja mysialem ze maglownica będzie do wymiany u mnie ;) Bo na zgaszonym luz jest tak z 10cm obwodu.....

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#13

Post autor: hackunek »

U mnie luzu niema, tylko na zgaszonym jakby delikatnie stuka ....więc zakładam że powinno tak być :)
tomek89
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 27 kwie 11, 19:01
BMW: e46 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#14

Post autor: tomek89 »

Niestety, na odpalonym silniku też stuka...Podczas jazdy tego nie czuć ale jak auto stoi a druga osoba wejdzie pod spód to słychać, że jakiś luz na pewno jest. Wymieniać na nową czy macie jaką lepszą propozycję?
Roki, ten łącznik o którym pisałeś dalej nie wiem jak sprawdzić skoro tak ciężko wyczuć na nim luz, myślę jednak że na 90% nie pochodzi on stamtąd.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#15

Post autor: romanikxxl »

tomek89 pisze:Niestety, na odpalonym silniku też stuka...Podczas jazdy tego nie czuć ale jak auto stoi a druga osoba wejdzie pod spód to słychać, że jakiś luz na pewno jest. Wymieniać na nową czy macie jaką lepszą propozycję?
Roki, ten łącznik o którym pisałeś dalej nie wiem jak sprawdzić skoro tak ciężko wyczuć na nim luz, myślę jednak że na 90% nie pochodzi on stamtąd.
Jeżeli dalej się niepokoisz to jedź na diagnostykę do jakiegoś warsztatu ,który zajmuję się regeneracją przekładni.Wpisz w google a na pewno we Wrocławiu znajdzie się niejeden :)
Romanikxxl
tomek89
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 27 kwie 11, 19:01
BMW: e46 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#16

Post autor: tomek89 »

romanikxxl pisze:
tomek89 pisze:Niestety, na odpalonym silniku też stuka...Podczas jazdy tego nie czuć ale jak auto stoi a druga osoba wejdzie pod spód to słychać, że jakiś luz na pewno jest. Wymieniać na nową czy macie jaką lepszą propozycję?
Roki, ten łącznik o którym pisałeś dalej nie wiem jak sprawdzić skoro tak ciężko wyczuć na nim luz, myślę jednak że na 90% nie pochodzi on stamtąd.
Jeżeli dalej się niepokoisz to jedź na diagnostykę do jakiegoś warsztatu ,który zajmuję się regeneracją przekładni.Wpisz w google a na pewno we Wrocławiu znajdzie się niejeden :)
Niepokoję się, bo jednak coś jest nie tak..a auto ma być całe i zdrowe :) Oczywiście, że warsztatów jest pełno. Zastanawiam się tylko czy pewniejsza opcja to zakup nowej (używanej) przekładni u jakiegoś sprawdzonego sprzedawcy czy regeneracja. Koszt w obu przypadkach podobny, trzeba liczyć ok. 600 zł.
Osobiście bym się skłaniał ku regeneracji bo używana przekładnia to trochę kupowanie kota w worku.
Z drugiej strony słyszy się, że regenerowana przekładnia potem cieknie itd..
Może ktoś poleci sprawdzony warsztat który dobrze to zrobi i da gwarancję na wykonaną robotę?
tomek89
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 27 kwie 11, 19:01
BMW: e46 330Ci
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#17

Post autor: tomek89 »

Przekładnia zregenerowana. Wyszło trochę drożej niż używka z allegro ale przynajmniej jest dobrze zrobione.
Rzeczywiście na zgaszonym dalej trochę stuka (ale i tak dużo mniej niż wcześniej) więc faktycznie to normalne zjawisko :) Za to na odpalonym silniku cisza i muszę powiedzieć, że auto teraz lepiej się prowadzi - przed regeneracją wydawało mi się, że coś lekko stukało z przodu podczas jazdy, auto było tak jakby trochę niestabilne (a wymieniłem chyba prawie wszystkie elementy zawieszenia) i wychodzi na to, że maglownica była tego przyczyną
Niki0028
Bywalec forum
Posty: 56
Rejestracja: 1 maja 14, 14:01
BMW: 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
VIN: JJ37564

#18

Post autor: Niki0028 »

U mnie jest ten sam objaw, auto ma dopiero 145 tys. i diagnosta ostatnio przy ustawianiu zbieżności stwierdził luzy na maglownicy. Jedynym ratunkiem jest regeneracja lub zakup nowej.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”