[328i z LPG] Czy to objawy uszkodzonej UPG?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie ma to znaczenia, jak chcesz to wykluczyć to odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu i jeździj wtedy tylko na pb.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- deka87
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
- BMW: E46 328i [M52TUB28]
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
To jednak nie reduktor, bo po odłączeniu cewki i wypaleniu gazu węże też robią się bardzo twarde.
Poza tym zrobiłem dzisiaj jeszcze raz test na CO2 i po niecałych 10 minutach się odbarwił.
Poza tym zrobiłem dzisiaj jeszcze raz test na CO2 i po niecałych 10 minutach się odbarwił.
- deka87
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
- BMW: E46 328i [M52TUB28]
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Na teście było napisane że kilka minut i po tym czasie już chyba się odbarwił.
Sprawdziłem też świece i oprócz zużycia i tego że jedna jest dwuelektrodowa a reszta jednoelektrodowa są w podobnym stanie.
Sprawdziłem też świece i oprócz zużycia i tego że jedna jest dwuelektrodowa a reszta jednoelektrodowa są w podobnym stanie.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 19, 21:06 przez deka87, łącznie zmieniany 1 raz.
- deka87
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
- BMW: E46 328i [M52TUB28]
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
No i myślę żeby przy okazji sprawdzić szczelność głowicy i ją zregenerować więc nastawiam się na ok. 3 tys. zł, tylko muszę znaleźć specjalistę z Łodzi, który to dobrze zrobi.
Edit: dzwoniłem dzisiaj do mechanika, u którego od jakiegoś czasu naprawiam samochód i wstępnie za wszystko z regeneracją głowicy powiedział ok. 3 tys.
Jest to normalna cena? Czytałem, że ludzie za niecałe 2 tys. robili.
Edit: dzwoniłem dzisiaj do mechanika, u którego od jakiegoś czasu naprawiam samochód i wstępnie za wszystko z regeneracją głowicy powiedział ok. 3 tys.
Jest to normalna cena? Czytałem, że ludzie za niecałe 2 tys. robili.
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Tak naprawdę to jest to taki przedział 2-3 tysięcy. Pewnie gdzieś w większych miastach biorą i 4k bo jest sporo roboty z tym, ale średnio w 3 tysiącach powinieneś się zamknąć.
Ja kiedyś robiłem to w M43, jednak części miałem znacząco taniej i za robotę też mniej, bo to był zaprzyjaźniony zakład, całość wyszła niecałe 1100. A i tak musiałem to po nich poprawiać...
Ja kiedyś robiłem to w M43, jednak części miałem znacząco taniej i za robotę też mniej, bo to był zaprzyjaźniony zakład, całość wyszła niecałe 1100. A i tak musiałem to po nich poprawiać...
- deka87
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
- BMW: E46 328i [M52TUB28]
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Mój mechanik powiedział, że może wyjść więcej niż 3, ale mam wrażenie że chce mnie naciągnąć, bo np. powiedział że dobra uszczelka to ok. 300 zł, a widziałem że 1mm Elring jest na Allegro za 180, także jak najwięcej części kupię we własnym zakresie i mu zostawię z samochodem.
Przy okazji co warto wymienić, zrobić?
Jak narazie na liście mam:
- śruby głowicy,
- uszczelka pokrywy zaworów,
- uszczelka vanosa,
- uszczelki kolektorów ssących i wydechowych
Oprócz tego w zakładzie zajmującym się obróbką głowicy mają być wymienione uszczelniacze, prowadnice i co będzie wymagało wymiany/regeneracji. Mam nadzieję że będzie to zrobione, a nie tylko będzie za to wzięta kasa... Dzwoniłem też do innego mechanika i powiedział że za samą ich robotę biorą 1500 zł. Mój mechanik tego nie wyszczególnił, powiedział tylko że dla zakładu zajmującego się głowicą będzie ok. 1000-1100.
Czy przy wymianie UPG, rozkłada się vanosy? Bo jeśli tak to myślę żeby je przy okazji zregenerować.
Przy okazji co warto wymienić, zrobić?
Jak narazie na liście mam:
- śruby głowicy,
- uszczelka pokrywy zaworów,
- uszczelka vanosa,
- uszczelki kolektorów ssących i wydechowych
Oprócz tego w zakładzie zajmującym się obróbką głowicy mają być wymienione uszczelniacze, prowadnice i co będzie wymagało wymiany/regeneracji. Mam nadzieję że będzie to zrobione, a nie tylko będzie za to wzięta kasa... Dzwoniłem też do innego mechanika i powiedział że za samą ich robotę biorą 1500 zł. Mój mechanik tego nie wyszczególnił, powiedział tylko że dla zakładu zajmującego się głowicą będzie ok. 1000-1100.
Czy przy wymianie UPG, rozkłada się vanosy? Bo jeśli tak to myślę żeby je przy okazji zregenerować.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Vanosa po prostu się odkręca, a jak już jest w rękach to można ocenić jaki jest luz na tłoczkach, zapewne ogromny, więc warto to dopisać do listy, razem oczywiście z kasowaniem luzów na łożyskach.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- deka87
- Bywalec forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
- BMW: E46 328i [M52TUB28]
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Z tą ilością roboty to chodzi o ustawienie Vanosów? Bo przecież samo odkręcenie wszystkiego i skręcenie nie jest ani trudne ani czasochłonne.
Znajomy mówił, że jego brat sam wymieniał uszczelkę głowicy w E39 dieslu i nawet nie dał do planowania i podobno wszystko było ok...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 8119 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 1 Odpowiedzi
- 1131 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 6 Odpowiedzi
- 6857 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo1123
-
- 6 Odpowiedzi
- 5577 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 3 Odpowiedzi
- 3803 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 7 Odpowiedzi
- 5949 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: galat
-
- 3 Odpowiedzi
- 2551 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1140 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maczupikczu
-
- 10 Odpowiedzi
- 3001 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 25 Odpowiedzi
- 19344 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lookeyypl