328i trzyna hamulec przod
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 3 mar 16, 16:05
- BMW: 328i e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zduńska Wola
Dzisiaj spotkal mnie problem, otoz przedni lewy hamulec trzyma, wracajac do domu kolo bylo gorace ale jakiś dojechać musialem, na oko po zdjeciu kola nic nie widać, tarcze i klocki prawidlowo włożone i przykręcone, jednak po czasie hamulec puszcza i jest ok do czasu aż kolejny raz nie użyje hamulca czy przyczyną moze byc przewód hamulcowy? Jak to sprawdzić?
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Możliwe że nie odbija jarzmo w zacisku. Dobrze było by wyciągnąć klocki j sprawdzić czy jarzmo pracuje lekko.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Na bank klocki były wymieniane u mechanika, przez bród i rdze na tloczku hamulce prytrzymuja. Musisz dokończyć po nim pracę i zregenerować przednie hamulce. Potrzebujesz nowe tloczki i zestaw uszczelnień. Koszt to jakies 100-150 zl i pół dnia pracy że szczotka druciana na wiertarke, tak od siebie dodam żebyś naprawę zaczął od odkrecenia odpowietrznika, jak się ukreci pod koniec pracy to masz uziemnione auto.
Było to wiele razy poruszane na forum.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Było to wiele razy poruszane na forum.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Gumowy przewód elastyczny też może być winowajcą.
W mojej byłej E34 miałem ze starości tak sparciały jeden przewód elastyczny, że jego wewnętrzna średnica zmniejszyła się o ponad połowę i też tłoczek nie wracał.
Po wymianie tego przewodu gumowego problem ustąpił.
Wysłane z mojego SM-N910C
W mojej byłej E34 miałem ze starości tak sparciały jeden przewód elastyczny, że jego wewnętrzna średnica zmniejszyła się o ponad połowę i też tłoczek nie wracał.
Po wymianie tego przewodu gumowego problem ustąpił.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 3 mar 16, 16:05
- BMW: 328i e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zduńska Wola
Dzięki za rady, klocków nie zmieniałem, ściągałem tarcze okolo 2 tygodni temu bo musialem je przetoczyć, wtedy tez sprawdziłem tłoczek, chodzil bez problemów, chyba musze to wszystko jeszcze raz rozebrać :/
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Toczenie tarcz to jak wbicie im noża w plecy. Wnioskuje to z własnych obserwacji.
Przyda się to gruntowny remont hamulców. Przetoczyles je i tloczek się dalej wysunął i pewnie doszedł korozją do uszczelki. Do tloczka i uszczelnień dorzuć jeszcze wężyki jak pisali, bo auto na swoje lata i pewnie prócz klocków nikt nie dotylak hamulców. Pamiętaj że jak się nie rozpedzisz to jest problem. Ale jak auto się nie może zatrzymać to wtedy zaczynają się prawdziwe problemy. Pamiętaj że od twojego auta zależy życie i zdrowie każdego kogo spotykasz na drodze. A rozmawiamy to i układzie hamulcowy......
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Przyda się to gruntowny remont hamulców. Przetoczyles je i tloczek się dalej wysunął i pewnie doszedł korozją do uszczelki. Do tloczka i uszczelnień dorzuć jeszcze wężyki jak pisali, bo auto na swoje lata i pewnie prócz klocków nikt nie dotylak hamulców. Pamiętaj że jak się nie rozpedzisz to jest problem. Ale jak auto się nie może zatrzymać to wtedy zaczynają się prawdziwe problemy. Pamiętaj że od twojego auta zależy życie i zdrowie każdego kogo spotykasz na drodze. A rozmawiamy to i układzie hamulcowy......
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 3 mar 16, 16:05
- BMW: 328i e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zduńska Wola
problem juz rozwiazany, tak jak jeden z was mowil, trzymala prowadnica zacisku przy okazji wykonalem wlasnorecznie jej regeneracje, i mam nadzieje ze pochodzi jezdzi dlugo
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 2005 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rajfał
-
- 7 Odpowiedzi
- 4394 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Potok
-
- 6 Odpowiedzi
- 6697 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kejrol
-
- 5 Odpowiedzi
- 4070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 7831 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 16 Odpowiedzi
- 7561 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Letold
-
- 12 Odpowiedzi
- 7256 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rinox
-
- 0 Odpowiedzi
- 929 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: witek6
-
- 4 Odpowiedzi
- 4060 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 3 Odpowiedzi
- 5169 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err