[328i] Gumy stabilizatora przód
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Więc mam taki problem na zimowkach 16" 205/55 chyba nic nie stukało na dziurach, jednak na letnich 17" 225/45 słychać stuki na dziurach. Ostatnio przyglądałem się zawieszeniu z przodu przy okazji jak czyściłem zaciski hamulcowe i zaniepokoił mnie ten widok czy powinno być tak jak na zdjęciu auto jest na podnośniku.
Czy poprostu gumy są do wymiany czy przy okazji stabilizator bo ma na sobie straszne wżery
Czy poprostu gumy są do wymiany czy przy okazji stabilizator bo ma na sobie straszne wżery
Ostatnio zmieniony 31 lip 12, 9:21 przez klaku007, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Napisałeś, że auto było na podnośniku, więc taki luz u góry będzie normalną sprawą nawet na nowiutkich gumach stabilizatora. Tak tego nie sprawdzisz.
Auto musi stać na kołach, wtedy z kanału musisz szarpać za stabilizatora w miejscu pomiędzy gumą stabilizatora a łącznikiem. Robisz tak z prawej i lewej strony.
Stukaniem najczęściej objawiają się zużyte sworznie łącznika stabilizatora. Jednak przy wymianie oby warto byłoby wymienić również gumy. Koszt niewielki a temat będzie zamknięty na wiele tysięcy kilometrów. Przy sprawdzaniu łączników zwróć uwagę na dolne sworznie, one najszybciej się wyrabiają.
Ewentualnie możesz je całkiem zdemontować i ręcznie sprawdzić jak pracują w gnieździe. Jednak sądzę, że kilka szarpnięć od spodu wyjaśni sprawę.
Zastanawiające są te wżery na łącznikach, jakiej firmy one są ?
Tutaj masz jeszcze manuala do wymiany łącznika stabilizatora.
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=7216
Auto musi stać na kołach, wtedy z kanału musisz szarpać za stabilizatora w miejscu pomiędzy gumą stabilizatora a łącznikiem. Robisz tak z prawej i lewej strony.
Stukaniem najczęściej objawiają się zużyte sworznie łącznika stabilizatora. Jednak przy wymianie oby warto byłoby wymienić również gumy. Koszt niewielki a temat będzie zamknięty na wiele tysięcy kilometrów. Przy sprawdzaniu łączników zwróć uwagę na dolne sworznie, one najszybciej się wyrabiają.
Ewentualnie możesz je całkiem zdemontować i ręcznie sprawdzić jak pracują w gnieździe. Jednak sądzę, że kilka szarpnięć od spodu wyjaśni sprawę.
Zastanawiające są te wżery na łącznikach, jakiej firmy one są ?
Tutaj masz jeszcze manuala do wymiany łącznika stabilizatora.
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=7216
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
Akurat firma jaka to nie mam pojęcia... To trzeba będzie poszukać na kanale
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1861 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: prz3m
-
- 43 Odpowiedzi
- 8671 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 12 Odpowiedzi
- 6586 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cruzier
-
- 3 Odpowiedzi
- 1077 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 7 Odpowiedzi
- 3785 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tibuxu
-
- 2 Odpowiedzi
- 2002 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rajfał
-
- 6 Odpowiedzi
- 2732 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrKush9227
-
- 7 Odpowiedzi
- 2788 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ym3k
-
- 2 Odpowiedzi
- 2305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mlodywafel