[328i] Amortyzatory do sedana z S226A

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Guma źle włożona i tak to teraz wygląda, tył przy fabrycznych sprężynach stoi niżej, co pogłębia efekt motorówki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
deka87
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
BMW: E46 328i [M52TUB28]
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#12

Post autor: deka87 »

No właśnie tył stoi tak samo jak przód - ok. 62cm.
Co do amortyzatorów to kupię chyba Spax, są regulowane, a cena za sztukę to ok. 220 zł, w porównaniu do konkurencji to taniocha.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 20, 20:33 przez deka87, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Bo nie masz kompletu sprężyn.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
deka87
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
BMW: E46 328i [M52TUB28]
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#14

Post autor: deka87 »

Tylko pytanie czy jeśli przód i tył są na tej samej wysokości to czy jest to ok dla prowadzenia, czy może tył powinien być wyżej, albo niżej?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Ja wolę przód obniżony zauważalnie bardziej niż tył w e46, prowadzenie bez uwag.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
deka87
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
BMW: E46 328i [M52TUB28]
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#16

Post autor: deka87 »

Co do tych zmortyzatorów Spaxa to sklep w którym je znalazłem w PL nie funkcjonuje, a cena raczej nierealna, bo na ebayu najtaniej ponad 800 zł za sztukę.
Także chyba kupię normalne Sachs Advantage, chyba że polecacie coś lepszego w podobnej cenie?
Zastanawiam się jeszcze nad MTS ze względu na patriotyzm ekonomiczny, tylko nie mogę znaleźć informacji czy one są zaprojektowane do współpracy ze standardową sprężyną czy niższą.
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#17

Post autor: Lashie »

Bierz sachsa, jeszcze b8 w podobnych pieniądzach wychodzi i możesz w nich tez ustawić stopień tłumienia tylko ze trzeba jechac do warsztatu lub wyslac do nich poczta wiec troche więcej zachodu ale są bardziej indywidualne
Awatar użytkownika
deka87
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
BMW: E46 328i [M52TUB28]
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#18

Post autor: deka87 »

Z Bilsteina do E46 jest regulowana wersja B6 (adjustable) i jedna sztuka kosztuje ok. 1400 zł, B8 nie ma regulowanych do E46, jest wersja DampTronic, ale to do samochodów z elektroniczną regulacją twardości zawieszenia: https://bilsteinpolska.pl//23/bilstein-b6-adjustable-10

Chyba skończy się na Sachs, ale muszę doczytać o tych MTS, bo jeśli są przystosowane do niższych sprężyn i w prowadzeniu są porównywalne do Sachsa to wolałbym wesprzeć polską firmę, może w przyszłości ich produkty będzie można porównywać z najlepszymi producentami ;)
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#19

Post autor: Lashie »

W zerkopolu ustawiają je tak jak sobie zażyczysz. Na sachsie troche pojeździsz, mts pewnie z pół roku i albo regeneracja albo kupno nowych
Awatar użytkownika
deka87
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 7 paź 17, 23:45
BMW: E46 328i [M52TUB28]
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#20

Post autor: deka87 »

Tylko to ustawianie to takie na oko i jeśli już regulowane to chciałbym takie, których nie trzeba demontować, tylko które się ustawia pokrętłem w kilka sekund.

Czemu masz taką opinię o MTS?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”