[ 328i 1999 r. ] problem z kontrolką od skrzyni

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
dux46

[ 328i 1999 r. ] problem z kontrolką od skrzyni

Post autor: dux46 »

POMOCY !!
Witam wszystkich . Mam problem tego typu że zapaliła mi sie kontrolka od skrzyni b, taka żółta zębatka i niewiem co jest nie tak .skrzynia chodzi b.ładnie a po podłączeniu pod kompa nie pokazuje błędów wraz z zapaleniem się tej kontrolki przestał działać tempomat :o
spinecki
Administrator
Posty: 582
Rejestracja: 02/07/08, 17:55
BMW: 318d Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: PK82683
Kontakt:

Re: 328i problem z kontrolką od skrzyni

Post autor: spinecki »

:) Dobre.
Dzial poprawiony a kolega napisal o problemie i sie chyba juz tu nie pojawi :/
dux46

Re: [ 328i 1999 r. ] problem z kontrolką od skrzyni

Post autor: dux46 »

wam się nigdy nic nie pomyliło ??????? gratuluje :good:
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 05/04/09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork
Kontakt:

Re: [ 328i 1999 r. ] problem z kontrolką od skrzyni

Post autor: Greg 318 »

Pomylilo i to nie raz .
Nie ma sie co unosic :good:
Odnosnie problemu sprawdz na kompie tempomat moze to wyjasni sprawe ,
jak skrzynia pracuje ok to moze sa jakies bledy z komunikacja?
tomek078
Posty: 1
Rejestracja: 19/11/09, 14:07
BMW: 320
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Kontakt:

Re: [ 328i 1999 r. ] problem z kontrolką od skrzyni

Post autor: tomek078 »

Sprawdz czujnik na pedale sprzęgła i hamulca miałem podobny przypadek nie działał czujnik i komp nie załanczał tempomatu, pozdrawiam
adifit94
Posty: 6
Rejestracja: 11/08/19, 16:29
BMW: E46 328i sedan
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Zaklików
VIN: EH74581
Kontakt:

Re: [ 328i 1999 r. ] problem z kontrolką od skrzyni

Post autor: adifit94 »

Mam taką samą sytuację z kontrolka i nie działającym tempomatem, skrzynia pracuje dobrze, zębatka cały czas się świeci. Zamówiłem oryginalny uzywany czujnik, zobaczymy czy pomoże.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Podwozie”