[328i 1998] regeneracja wału napędowego czy używka?
-
- Bywalec forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 15 maja 10, 8:30
- BMW: 328
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Witam!
Stwierdziłem u siebie niewielki luz w krzyżaku na wale napędowym, a także luzy na łożyskach dyferencjału. Co z tych usterek bardziej odpowiada za "buczenie" napędu przy przyśpieszaniu? Mi logika podpowiada, że krzyżak, bo wał wtedy wpada w mimośród i wibruje. Przy ustalonej prędkości 70 do 80 słychać wyraźne buczenie, potem 80-140 ustaje i jest znośnie. Przy mocnym przyśpieszaniu czuć, że wibracje się nasilają.
Podpowiedzcie panowie:
1) czy jest ktoś i gdzie można szukać pomocy przy wymianie krzyżaka i jego perfekcyjnym wyważeniu. Czy ryzykować 200 zł plus robocizna i kupić używany wał nie mając pewności czy używany będzie lepszy od mojego starego?
2) Czy ktoś regeneruje dyferencjały? jakie to mogą być koszty, jeśli tak? czy tylko używka mi pozostaje, bo nowy dyfer to kosmiczna cena.
Z góry dziękuję za mądre odpowiedzi. Pozdrawiam.
Stwierdziłem u siebie niewielki luz w krzyżaku na wale napędowym, a także luzy na łożyskach dyferencjału. Co z tych usterek bardziej odpowiada za "buczenie" napędu przy przyśpieszaniu? Mi logika podpowiada, że krzyżak, bo wał wtedy wpada w mimośród i wibruje. Przy ustalonej prędkości 70 do 80 słychać wyraźne buczenie, potem 80-140 ustaje i jest znośnie. Przy mocnym przyśpieszaniu czuć, że wibracje się nasilają.
Podpowiedzcie panowie:
1) czy jest ktoś i gdzie można szukać pomocy przy wymianie krzyżaka i jego perfekcyjnym wyważeniu. Czy ryzykować 200 zł plus robocizna i kupić używany wał nie mając pewności czy używany będzie lepszy od mojego starego?
2) Czy ktoś regeneruje dyferencjały? jakie to mogą być koszty, jeśli tak? czy tylko używka mi pozostaje, bo nowy dyfer to kosmiczna cena.
Z góry dziękuję za mądre odpowiedzi. Pozdrawiam.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Są firmy które się tym zajmują. Nie znam ceny za wyważenie wału.tomislav pisze:1) czy jest ktoś i gdzie można szukać pomocy przy wymianie krzyżaka i jego perfekcyjnym wyważeniu. Czy ryzykować 200 zł plus robocizna i kupić używany wał nie mając pewności czy używany będzie lepszy od mojego starego?
Regeneracja dyfra w E46 to koszt ok 1000zł z tym że każdy PRAWDOMÓWNY zleceniobiorca powie Ci że długo nie będziesz się nim cieszył. Konstrukcja dyferencjału w E46 jest słaba...tomislav pisze:2) Czy ktoś regeneruje dyferencjały? jakie to mogą być koszty, jeśli tak? czy tylko używka mi pozostaje, bo nowy dyfer to kosmiczna cena.
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Ale odgrzałeś tematsmigielskie51 pisze:tylna częsc wału pasuje od 2.0d 150km,poduszki na skrzyni do wymiany podpora i guma wał skrzynia oraz gumy na sankach przy dyfrze i powinno pomóc ewentualnie póloski
Zobacz kiedy były ostatnie wpisy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 194 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzesiek_321
-
- 5 Odpowiedzi
- 3618 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 540zhge46
-
- 0 Odpowiedzi
- 2080 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: deka87
-
- 0 Odpowiedzi
- 738 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 540zhge46
-
- 0 Odpowiedzi
- 1432 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piasio
-
- 1 Odpowiedzi
- 2439 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 467 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jeremy1e
-
- 1 Odpowiedzi
- 1177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 18 Odpowiedzi
- 2493 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 1 Odpowiedzi
- 1409 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+