328 duże ciśnienie w układzie chłodzenia
-
- Bywalec forum
- Posty: 75
- Rejestracja: 8 lip 10, 13:09
- BMW: 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: bychawa
czujnik nie pokazuje tylko i wyłącze całkowitego braku płynu ale również i jego niedomiar.
to nie jest tak że zakrywa na postoju to nie świeci się wcale, płyn stale krąży. będzie zapowietrzone i będzie za mało o np litr płynu i w zbiorniku ten płyn będzie gdy sprawdzamy na postoju, ale podczas jazdy płyn ze zbiornika idzie do silnika ( tak jak ktos wyżej napisał kto sprawdzał na zapalonym i miał mniej wtedy) i właśnie wtedy sie zapala, dlatego też ta kontrolka nie pali się od razu po przekręceniu kluczyka a dopiero jak przejedzie się trochę, potrafi gasnąć a potem sie zapalać.
oczywiście każdy przypadek jest indywidualny.
ja miałem plyn w zbiorniczku ok i kontrolka czasami mrugała, więc zacząłem od wymiany czujnika po przeczytaniu różnych for i zrobiłem źle, bo to tak samo jakby obwiniać czujnik o pojawienie się rezerwy w baku a nie pojechać na stację;)
poza tym jak komus słabo grzeje to chyba oczywiste że nie jest to wina czujnika poziomu płynu(ale nie można wykluczyć że jest kilka usterek na raz).
pozdrawiam
to jest tak wymyślone żeby świeciło się jak zaczyna się coś dziać a nie dopiero jak będzie zero płynu bo wtedy to trochę za późno na dolewki
to nie jest tak że zakrywa na postoju to nie świeci się wcale, płyn stale krąży. będzie zapowietrzone i będzie za mało o np litr płynu i w zbiorniku ten płyn będzie gdy sprawdzamy na postoju, ale podczas jazdy płyn ze zbiornika idzie do silnika ( tak jak ktos wyżej napisał kto sprawdzał na zapalonym i miał mniej wtedy) i właśnie wtedy sie zapala, dlatego też ta kontrolka nie pali się od razu po przekręceniu kluczyka a dopiero jak przejedzie się trochę, potrafi gasnąć a potem sie zapalać.
oczywiście każdy przypadek jest indywidualny.
ja miałem plyn w zbiorniczku ok i kontrolka czasami mrugała, więc zacząłem od wymiany czujnika po przeczytaniu różnych for i zrobiłem źle, bo to tak samo jakby obwiniać czujnik o pojawienie się rezerwy w baku a nie pojechać na stację;)
poza tym jak komus słabo grzeje to chyba oczywiste że nie jest to wina czujnika poziomu płynu(ale nie można wykluczyć że jest kilka usterek na raz).
pozdrawiam
to jest tak wymyślone żeby świeciło się jak zaczyna się coś dziać a nie dopiero jak będzie zero płynu bo wtedy to trochę za późno na dolewki
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sie 12, 18:28
- BMW: 328 Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Ok piszecie że płyn idzie w obieg podczas pracy i jego sprawdzenie na ciepłym silniku będzie rzeczywiście pokazywać że jest za mało, a co w przypadku jak płyn wypluwa na zewnątrz ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Gdy zaczyna Ci wyrzucać już płyn to zły znak...
Albo pompa wody nie domaga i nie ma obiegu co powoduje że zaczyna się gotować, lub masz za dużo płynu w układzie.
Ewentualnie w najgorszym wypadku uszczelka pod głowicą przepuszcza Ci spaliny do układu chłodzenia co powoduje zbyt duże ciśnienie i wyrzucanie płynu.
Albo pompa wody nie domaga i nie ma obiegu co powoduje że zaczyna się gotować, lub masz za dużo płynu w układzie.
Ewentualnie w najgorszym wypadku uszczelka pod głowicą przepuszcza Ci spaliny do układu chłodzenia co powoduje zbyt duże ciśnienie i wyrzucanie płynu.
-
- Bywalec forum
- Posty: 352
- Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Przerabiałem to w tym tyg, uszczelka była walnięta miedzy cylindrem a kanałem wodnym i robiło się duże cisnienie i wywalalo plyn do gory.
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sie 12, 18:28
- BMW: 328 Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Nie jestem mechanikiem, ale jakiś "łoś" co ma dwie lewe rączki też nie jestem Kontynuując uszczelka jeśli dobrze mi się wydaje jest mniej więcej na wysokości korbowodu, poniżej tłoka tak ? Czy więc w przypadku nieszczelności w płynie nie powinien znajdować się olej ? No i skąd spaliny, skoro one w komorze spalania się wytwarzają nad cylindrem ?
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Nie. UPG jest miedzy blokiem a głowicą. Tłok z korbowodem jest cały w bloku. A w głowicy są zawory i wałki rozrządu..
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sie 12, 18:28
- BMW: 328 Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Tak mi przyszło jeszcze do głowy.. Chciałem się zabierać regeneracje Vanosów na wiosnę, ale jak sądzicie, może to ma coś wspólnego z tym ? Nie jest to mój filmik, ale objawy identyczne i tylko na zimnym silniki..
http://www.youtube.com/watch?v=7ZvUSSiZ9s0
http://www.youtube.com/watch?v=7ZvUSSiZ9s0
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2221 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 17 Odpowiedzi
- 4407 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 2062 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pchoota
-
- 6 Odpowiedzi
- 3968 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 30 Odpowiedzi
- 11088 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1740 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 750 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Darmiann
-
- 12 Odpowiedzi
- 6249 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariusz1987to
-
- 0 Odpowiedzi
- 1155 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian101
-
- 0 Odpowiedzi
- 2054 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Cukier