tak u mnie wypychało olej ,jak masz tam sucho i rurka z bagnetu Ci nie pracuje w tym miejscu to masz oring szczelnySzymi991 pisze:Ta bajeczka nie wiem czy prawdziwa czy nie prawdziwa, ale chyba nie to jest najważniejsze Chodziło mi raczej o to, że warto dowiedzieć się jak działa ten vanos, no i gość w tym artykule wymienił wszystkie objawy, które ja właśnie mam w samochodzie. Nie tylko w tym artykule, ale również na różnych forach ludzie piszą o tym problemie wymieniając te same objawy oraz o tym, że czyszczenie krokowca, wymiana wszystkich podzespołów nie pomoże i to strata kasy, bo właśnie w samym vanosie tkwi wada fabryczna i dopiero po regeneracji wszystkie objawy znikały.Sikormen94 pisze:Ta bajeczka o ekspercie od tworzyw gumowych trochę taka... śmiać mi się chce.
Dziś paczuszka poszła, więc mam nadzieję, że w ten weekend będę mógł się za to zabrać i podzielić się efektami na forum. Mam nadzieję, że to rzeczywiście to i nie będę musiał potrzaskać bemy siekierą...
slawek00022 - uszkodzona tulejka bagnetu, o któej pisałeś wyżej powoduje wyciek? Jeśli tak to u siebie mogę ją wykluczyć, bo u mnie nie ma ani kropli ubytku oleju. Jeżdżę na tym samym od wymiany do wymiany. Jeśli wycieków nie powoduje to może też ją wymienię dla pewności. Majątku na szczęście nie kosztuje.
co do Vanosów to LEO też wspominał ,że po pewnym czasie trzeba ustawić wałki na znaki na specjalnej blokadzie i założyć Vanosy .
Zła praca wałków ma wpływ na pracę silnika i jego osiągi jak dobrze wiesz .
Ja dałem do zrobienia głowice (uszczelniacze zaworowe ) ,planowanie i poskładany rozrząd na nowych ślizgach ,ustawione wałki i wymienione oringi w Vanosie (lecz na te z alledrogo) "BEISAN SYSTEMS BMW"