325xi drgania karoseri
-
- Bywalec forum
- Posty: 60
- Rejestracja: 14 maja 11, 16:47
- BMW: 325 xi
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KrK
Cześć
Od pewnego czasu zauważyłem u siebie w betce przypadłość drgania całej budy przy dużych prędkościach (140/150km/h --> i więcej)
Moje podejrzenia padają na podporę wału, ale wiem że równie dobrze mogą to być pół osie rzednie lub tylne.
Czy miał ktoś podobna przypadłość w e46 X? 325xi, 330xi, 330xd?
Dzięki z góry za pomoc
Od pewnego czasu zauważyłem u siebie w betce przypadłość drgania całej budy przy dużych prędkościach (140/150km/h --> i więcej)
Moje podejrzenia padają na podporę wału, ale wiem że równie dobrze mogą to być pół osie rzednie lub tylne.
Czy miał ktoś podobna przypadłość w e46 X? 325xi, 330xi, 330xd?
Dzięki z góry za pomoc
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Pierwsze co możesz sprawdzić to może sprawdź koła pod kontem wyważenia i bicia a później cała reszta zawiechy i przeniesienie napędu .
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Karcze hamulcowe, jak wyglada u Ciebie zawieszenie? Tylna tuleja wahacza przedniego nie ma luzów?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
To ze wywazone, nie znaczy ze jest dobrze. Jedz do innego zakladu na sprawdzenie. Tak profilaktycznie, no i lepiej zaczac od prostych rzeczy zamiast wymieniac graty za tysiace bez celu i efektu.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lip 23, 9:44
- BMW: 325xi
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: JR93364
- Płeć:
Hejka, temat trochę stary, nie doszukałem się rozwiązania. Mam ten sam problem. Po wymianie podpory, poduszek silnika i skrzyni, tarcz, ważeniu wału sprawdzeniu kół. 0kolo140/150 km/h wibruje coś jakby z tyłu, ale pewności nie mam. Dodatkowo jak wyrzucę automat na N to trochę ustaje bez obciążenia silnikiem. Bardzo proszę i pomoc bo jestem bliski załamki
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Auto na podnośnik i rozpędzić się do momentu drgań, druga osoba obserwuje co się dzieje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 403
- Rejestracja: 16 lis 19, 21:54
- BMW: e46 330d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PH94151
- Płeć:
Nówki opony, czy nówki opony+felgi? Dlaczego pytam? Ja jak kupiłem swoje auto to miałem odczuwalne wibracje ale w zakresie 170-190 kmh. Wyważałem trzy razy koła i to nawet z testem drogowym, który nic niepokojącego nie wykazał. Trop był ewidentnie w letnim komplecie kół, bo na zimowym tego nie było.
Finalnie rozwiązanie problemu było trywialne, wystarczyło porządnie oczyścić przylgnie alufelg bo przez lata nazbierały sporo towaru (rdzy z tarcz):
było coś takiego:
takie czyszczenie rozwiązało problem raz na zawsze:
-
- Bywalec forum
- Posty: 1672
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Wyważenie generalnie jest relatywnie mylące - "jajowatą" felgę da się wyważyć tak aby maszyna pokazywała, że jest ok. A wiadomo, że jeździć to bez wibracji nie będzie. Tu trzeba albo właśnie testu drogowego (też nie daje pewności w przypadku niektórych uszkodzeń) albo ogarniętego wulkanizatora.
Mogą to być też półosie albo wiele innych składowych - tak jak maniek napisał najwięcej dowiemy się będąc pod autem.
Mogą to być też półosie albo wiele innych składowych - tak jak maniek napisał najwięcej dowiemy się będąc pod autem.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 4622 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Andrzej_bdg
-
- 7 Odpowiedzi
- 4798 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 4 Odpowiedzi
- 3839 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Siwiutki
-
- 7 Odpowiedzi
- 2229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 21 Odpowiedzi
- 5188 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bartzgolebi
-
- 4 Odpowiedzi
- 1724 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: a15g78
-
- 5 Odpowiedzi
- 2121 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: m310ax
-
- 29 Odpowiedzi
- 5205 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS