[325i 2004] Problem z olejem...

Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#31

Post autor: Fala »

Ja nie muszę dolewac od wymiany do wymiany, a i tak jest czarny,trochę internetu przewałkowałem i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu..W poprzednim moim aucie(hOpel ...tragedia..)miałem ciągle złoty olej,dlatego byłem zdziwiony,a to podobno świadczy o kondycji silnika.... :x
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
fredi85
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 8 kwie 12, 21:29
BMW: BMW 325 Ci e46 Coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#32

Post autor: fredi85 »

Autko wczoraj wróciło z naprawy. Została wymieniona odma i wszystkie jej przewody bo były zapchane mieszanką oleju z wodą. Zalecono mi wymianę oleju i dodatkowo czyszczenie silnika bo są w nim ponoć jakieś nagary i inne osady widocznie były właściciel jeździł zbyt długo na jednym oleju. Podobno mam też wilgoć w silniku i może to być spowodowane niedogrzaniem silnika. Co myślicie o tym środku do płukania silnika bo nie chę zaszkodzić autku przez jakieś super hiper preparaty. W serwisie stwierdzili że nie powinno się nic złego stać. Po wymianie odmy autko jeździ dużo dużo lepiej jest jakby nowo narodzone. Teraz się zastanawiam nad olejem Valvoline 5w30 czy Castrol Edge 5w30? No i jak z tym czyszczeniem silnika robić to? Znacie jakić godny polecenia środek?
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#33

Post autor: Fala »

Przecież wszystko zostało napisane wcześniej....Zrób płukankę tą 15-sto minutową i bedzie git skoro nie masz wycieków :)
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
dunker
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 4 wrz 11, 15:05
BMW: 320i Touring automat
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce

#34

Post autor: dunker »

ja tez mam podobny problem właśnie jestem po wymianie odmy ,ale po miesiącu znowu kontrolka teraz nie wiem co wymienić http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=22&t=9157
fredi85
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 8 kwie 12, 21:29
BMW: BMW 325 Ci e46 Coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#35

Post autor: fredi85 »

Niech mi ktoś powie czy mogę mieć do wymiany pierścienie i jaki jest tego koszt? Bo po wymianie odmy dalej bierze olej fakt że już mniej bo około 0.5 litra na 1000 km ale to i tak jest dużo. Uszczelniacze zaworowe mam chyba dobre bo nie kopci rano w sensie nie puszcza dymka. Co do płukania silnika się narazie wstrzymuję.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#36

Post autor: MARC »

fredi85 pisze:Niech mi ktoś powie czy mogę mieć do wymiany pierścienie i jaki jest tego koszt? Bo po wymianie odmy dalej bierze olej fakt że już mniej bo około 0.5 litra na 1000 km ale to i tak jest dużo. Uszczelniacze zaworowe mam chyba dobre bo nie kopci rano w sensie nie puszcza dymka. Co do płukania silnika się narazie wstrzymuję.
Sprawdź sobie kompresję na każdym cylindrze.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”