[325i 2002] Przepływomierz problemy
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 paź 22, 23:46
- BMW: BMW 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
[325i 2002] Przepływomierz problemy
Witam, mam problem z przepływomierzem w m54b25, mianowicie auto potrafi falować i szarpać przy drastycznym wciśnięciu gazu na pierwszym biegu. Brak błędu sond stąd wykluczam lewe powietrze. Pojawia się tylko błąd MAF, po usunięciu błędu i odpięciu przepływki jest trochę lepiej, co jest zadziwiające błąd nie powraca. Dopiero po ponownym wpięciu wtyczki pojawia się błąd low input MAF. Sprawdzałem również odczyt z miernika na przewodzie sygnałowym, według mnie działa poprawnie wzrasta napięcie liniowo przy dodawaniu gazu oraz tak samo spada,nie ma żadnych wahań bądź skoków napięcia. Moje pytanie brzmi co może być nie tak, czy przepływka do wymiany, czy szukać lewego powietrza ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10162
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Podaj kod błędu bmw a najlepiej wklej go odczytanego w inpa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 paź 22, 23:46
- BMW: BMW 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
Kod P0102, niestety nie mam inpy
- Załączniki
-
- [325i 2002] Przepływomierz problemy - 309492364_616276360189057_110242246331518704_n.jpg (53.1 KiB) Przejrzano 2273 razy
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10162
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Dla pewności błąd w inpa, oryginalne (siemens) też czasem są niesprawne, rzadko ale zdarza się, ze dwa już wymieniłem 

Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 paź 22, 23:46
- BMW: BMW 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
Sprawdzę jeszcze wiązkę czy nie ma żadnych uszkodzeń. Prawdopodobnie MAF do wymiany.maniek21112 pisze: ↑24 paź 22, 22:34 Dla pewności błąd w inpa, oryginalne (siemens) też czasem są niesprawne, rzadko ale zdarza się, ze dwa już wymieniłem![]()
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 paź 22, 23:46
- BMW: BMW 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
Pojeździłem pare tyg bez mafa falowania są znikome i rzadko na gazie jak i na benzynie. Wiązka MAF ładnie przewodzi na każdym pinie. Wpięty MAF pokazuje dobre parametry i zmienia się liniowo, blisko odcinki lekko ponad 400 kg/h, bieg jałowy 12-13kg/h. Po czym z niewiadomych przyczyn na jałowym faluje, a nawet i gaśnie. Krótkoterminowe korekty paliwa spadają na minus na obu bankach. Robiłem również test dymem i zero lewego powietrza. Przepływka w środku jak nowa wygląda zero zabrudzeń. Chyba profilaktycznie wymienię na jakiegoś sprawnego siemensa, bo już pomysły mi się kończą.maniek21112 pisze: ↑24 paź 22, 22:34 Dla pewności błąd w inpa, oryginalne (siemens) też czasem są niesprawne, rzadko ale zdarza się, ze dwa już wymieniłem![]()
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10162
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Przy odcince na 3 biegu powinno być zdecydowanie więcej niż lekko ponad 400 kg/h.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 paź 22, 23:46
- BMW: BMW 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Bydgoszcz
Chciałem podpiąć inpe, żeby przeprowadzić pełną diagnostykę live data, lecz mam błąd połączenia do sterownika, a z tym samym sterownikiem w e39 bezproblemowo się łączy, więc wina po stronie portu obd, bądź dme. Bezpieczniki w porządku oraz bezpieczniki sterownia silnika przy dme również.maniek21112 pisze: ↑16 lis 22, 20:16 Przy odcince na 3 biegu powinno być zdecydowanie więcej niż lekko ponad 400 kg/h.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 8 Odpowiedzi
- 4070 Odsłony
-
Ostatni post autor: Barszczyk
-
- 2 Odpowiedzi
- 2655 Odsłony
-
Ostatni post autor: DeZ325i
-
- 1 Odpowiedzi
- 780 Odsłony
-
Ostatni post autor: Ostrr_83
-
- 9 Odpowiedzi
- 6947 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2753 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 825 Odsłony
-
Ostatni post autor: bythomas1
-
- 9 Odpowiedzi
- 2485 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1061 Odsłony
-
Ostatni post autor: Szymon7211
-
- 0 Odpowiedzi
- 486 Odsłony
-
Ostatni post autor: Szymon7211