[323i] Błąd p2200.

R2D2
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 7 kwie 16, 14:06
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#1

Post autor: R2D2 »

Witam. Mam ten błąd. Nox sensor , który to czujnik i gdzie się znajduje?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#2

Post autor: Samniewiemkto »

To może nie być wina czujnika. Może Ci się zapychac katalizator i będzie wywołało błąd. Wtedy wymiana czujnika nic nie da. Poszperaj w Google, jest dużo informacji na ten temat.
R2D2
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 7 kwie 16, 14:06
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#3

Post autor: R2D2 »

Czyli to jest ta sonda za katem. Katy wywale i programowo to się obejdzie

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: DeZ325i »

Jezeli masz dostep do Inpy to sprawdz korekty wtryskow i lambdaintegrator. To moze byc sprawa prozaiczna i powszechnie znana - lewe powietrze za przeplywka. Wtedy wlasnie pokazuje bledy sond, bo ze wzgledu na nadmiar powietrza nie sa w stanie wyregulowac skladu mieszanki - wychodza poza zakres. Rozbierz caly dolot za przeplywka do przepustnicy i sprawdz gumy. Sprawdz rurke laczaca gume za olotem z filtrem paliwa - lubi sie urywac na filtrze. Jak nie pomoze to czesto dziurawy jest waz gumowy laczacy separator oleju z bagnetem oleju. Za lewe powietrze moze odpowiadac tez uszczelka pokrywy zaworow - sprawdz czy w gniazdach swiec nie stoi olej.
Dopiero jak to posprawdzasz i nie pomoze, wez sie za sondy i katy.
R2D2
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 7 kwie 16, 14:06
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#5

Post autor: R2D2 »

DeZ325i pisze:Jezeli masz dostep do Inpy to sprawdz korekty wtryskow i lambdaintegrator. To moze byc sprawa prozaiczna i powszechnie znana - lewe powietrze za przeplywka. Wtedy wlasnie pokazuje bledy sond, bo ze wzgledu na nadmiar powietrza nie sa w stanie wyregulowac skladu mieszanki - wychodza poza zakres. Rozbierz caly dolot za przeplywka do przepustnicy i sprawdz gumy. Sprawdz rurke laczaca gume za olotem z filtrem paliwa - lubi sie urywac na filtrze. Jak nie pomoze to czesto dziurawy jest waz gumowy laczacy separator oleju z bagnetem oleju. Za lewe powietrze moze odpowiadac tez uszczelka pokrywy zaworow - sprawdz czy w gniazdach swiec nie stoi olej.
Dopiero jak to posprawdzasz i nie pomoze, wez sie za sondy i katy.
Rozbieralem teraz bo robiłem odme i wszystko jest ok. A błąd był już wcześniej. Ale dzięki sprawdzę to

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: DeZ325i »

Dlatego właśnie w tym przypadku do diagnozy dobra jest Inpa. Można podejrzeć czy sondy umarły czy wychodzą poza zakres. A masz zamontowany podtlenek gazu LPG?
R2D2
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 7 kwie 16, 14:06
BMW: e46 coupe 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#7

Post autor: R2D2 »

DeZ325i pisze:Dlatego właśnie w tym przypadku do diagnozy dobra jest Inpa. Można podejrzeć czy sondy umarły czy wychodzą poza zakres. A masz zamontowany podtlenek gazu LPG?
Lpg nie ma :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#8

Post autor: DeZ325i »

Posprawdzaj dolot - lewe powietrze.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”