[323Ci 99r, m52tub25] Alternator? Regulator napięcia?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 17, 20:21
- BMW: E46 Coupe 323
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Złotoryja
Witam, mam pewien problem z moim 323Ci z 99r. Mianowicie, kiedyś przestał działać mi rozrusznik, auto nie reagowało na przekręcenie kluczyka. Został wyciągnięty rozrusznik, ale spec od rozruszników sprawdził i stwierdził, że jest wszystko dobrze. Kiedy auto postało kilka dni, założyłem znów rozrusznik i auto zaczęło normalnie palić (rozrusznik zaczął kręcić). Aż do tamtego tygodnia, czyli jakieś 3 miesiące później. Dodam tylko, ze przed ta sytuacja rozładował mi się akumulator, nowy akumulator i to dość spory, future centra (nie pamietam specyfikacji). Odpaliłem autko pojechałem do apteki. Auto stało z 20 minut zgaszone, kiedy spróbowałem odpalić, zero reakcji znowu na kluczyk. Odpaliłem na pych, auto normalnie zapaliło, ale zegary nie chodziły. Nie działało nicz prócz obrotomierza i dwóch kontrolek, od oleju i aku, które świeciły na czerwono. Dopiero przy kolejnym odpaleniu na pych zegary zaczęły działać. Rozrusznik nie działa do tej pory i dodam, ze przy przekręceniu kluczyka, aby odpalić auto, tak jakby mi spadało napięcie w instalacji czy coś. Kiedy gra mi na przykład radio, i przekręcę kluczyk by spróbować je odpalić, radio się wyłącza, tak samo z dmuchawa. Po przekręceniu kluczyka nie wieje.
Czy po tych objawach jakieś stwierdzenia można wysnuć? Dodam, ze nie mam możliwości zmierzenia napięcia na dzień dzisiejszy, bo auto jest w Polsce ze względu na to, iż w dzień wyjazdu odmówiło mi właśnie posłuszeństwa. Z góry dziekuje
Edyt/ Chyba niewłaściwy dział, ale już trudno. Mam jeszcze drugi problem. Podłączyłem urządzenie od wykrywania błędów (już nawet nie pameitam co to było) i pokazało mi błędy: p0101, oraz p0170. Check się nie pali, ale auto poniżej 3000 obr. wkręca się mocno dziwnie. Ma takie jedno/dwa szarpnięcia koło 2.5/3k obrotow i później dopiero idzie, w tym miejscu dodam, że zmieniałem świece na nowki, cały dolot z febi nowy, nowe fajki, wymieniłem też uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo miałem olej na świecach i falował. Jakieś opinie? Skąd te szarpnięcia na niskich oraz te błędy?
Czy po tych objawach jakieś stwierdzenia można wysnuć? Dodam, ze nie mam możliwości zmierzenia napięcia na dzień dzisiejszy, bo auto jest w Polsce ze względu na to, iż w dzień wyjazdu odmówiło mi właśnie posłuszeństwa. Z góry dziekuje
Edyt/ Chyba niewłaściwy dział, ale już trudno. Mam jeszcze drugi problem. Podłączyłem urządzenie od wykrywania błędów (już nawet nie pameitam co to było) i pokazało mi błędy: p0101, oraz p0170. Check się nie pali, ale auto poniżej 3000 obr. wkręca się mocno dziwnie. Ma takie jedno/dwa szarpnięcia koło 2.5/3k obrotow i później dopiero idzie, w tym miejscu dodam, że zmieniałem świece na nowki, cały dolot z febi nowy, nowe fajki, wymieniłem też uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo miałem olej na świecach i falował. Jakieś opinie? Skąd te szarpnięcia na niskich oraz te błędy?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Same kody bez narzędzia jakim były odczytane są bezużyteczne. Najlepiej podłącz INPA. Co do rozruchu obstawiam słaby przepływ prądu na linii akumulator-rozrusznik. Jest trochę połączeń i praktycznie wszędzie może być problem. Klema, klema pirotechniczna, śruba pod maską, podłączenie alternatora, podłączenie rozrusznika. Może problemy z masą w różnych miejscach, przy aku, przy silniku........
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 17, 20:21
- BMW: E46 Coupe 323
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Złotoryja
Wlasnie myślałem o regulatorze napięcia. Nie sprawdzałem napięcia, ale alternator nie doładowywuje mi aku, w dodatku. Podłączenie rozrusznika na 100% jest git, tak samo klemy przy akumulatorze i śruba pod maską również dobrze. Pozostaje albo ta klema pirotechniczna, alternator, albo właśnie ten regulator napiecia, ale dzięki za odpowiedz.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
no jesli aku nie jest ladowany tak jak powinien, to nawet najlepszy padnie predzej czy pozniej
wiec pomiar napiecia w trakcie pracy silnika w pierwszej kolejnosci
p0101 to blad przeplywki, wiec moze miec znaczny wplyw na prace silnika, ale ja bym sugerowal najpierw rozwiazac problem pradu a potem sie za to brac
a p0170 to blad mieszanki, moze wynikac z poprzedniego
wiec pomiar napiecia w trakcie pracy silnika w pierwszej kolejnosci
p0101 to blad przeplywki, wiec moze miec znaczny wplyw na prace silnika, ale ja bym sugerowal najpierw rozwiazac problem pradu a potem sie za to brac
a p0170 to blad mieszanki, moze wynikac z poprzedniego
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 17, 20:21
- BMW: E46 Coupe 323
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Złotoryja
Wiec odpalę ją (oczywiście na pych ), postaram się zmierzyć napięcie i podzielić się tutaj wynikami mojego testu, bo raczej bez mierzenia się nie obejdzie. Jeszcze zobaczę w teście na liczniku jakie mi napięcie będzie pokazywało.
A właśnie co do tych błędów, to poczekam, aż rozwiążę ten problem z prądem, dopiero się za błędy wezmę, dodam, że niedawno nawet mi zgasła dwa razy i paliło się EML i nie wchodziła wyżej niż 2 tysiące. Dopiero jak pojezdzilem z odpieta przepływką, to zgasło EML.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A właśnie co do tych błędów, to poczekam, aż rozwiążę ten problem z prądem, dopiero się za błędy wezmę, dodam, że niedawno nawet mi zgasła dwa razy i paliło się EML i nie wchodziła wyżej niż 2 tysiące. Dopiero jak pojezdzilem z odpieta przepływką, to zgasło EML.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 2237 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 751 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 16 Odpowiedzi
- 1305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 5 Odpowiedzi
- 2111 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 17 Odpowiedzi
- 3832 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krb
-
- 1 Odpowiedzi
- 1187 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 23 Odpowiedzi
- 7670 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Italian0
-
- 3 Odpowiedzi
- 1153 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2296 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gixer010
-
- 7 Odpowiedzi
- 2957 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba94