320i>325i brak ogrzewania po SWAPie
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 sty 16, 19:51
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Siema.
Podziałałem dziś co nie co.
Wypiepr...łem gaz z układu i co następuje :
Nic to nie dało, okazało się że przewody do elektro zaworu są zimne całkowicie (elektrozawór działa)
- odłączyłem przewód nr 4 celem odpowietrzenia nagrzewnicy, jako że na nim w połowie jes wpięty trójnik od gazu któryzastąpiłem po prostu rurką, to rozpiąłem to i częśc od zbiorniczka zablokowałem zakłądając klamerkę żeby nie gubiło ciśnienia, a częśc od nagrzewnicy zostawiłem wolną / otwartą .
*kolejno odpaliłem, dałem na 2tys obr - NIC, ani płynu, ani powietrza a powinno jeżeli szedł by płyn na nagrzewnicę przy otwartym elektrozaworze.
idąc dalej odłączyłem od elektrozaworu przewód nr 1, czyli przewód który zasila w ciepły płyn nagrzewnice
* co się okazało ...odpaliłem, ani pierdu, ani wody NIC NIE LECI a powinno ponieważ przewód ów wychodzi z bloku o ile się nie myle, tylko te rysunki są zje.ane i generalnie przewód wychodzi z tej plastikowej rurki co idzie wzdłuż bloku w kierunku grodzi i dopiero idze zasilic elektrozawór a kolejno nagrzewnicę , PRAWDA ?poprawcie mnie jak się mylę proszę.
- dla formalności odpiąłem przewód za elektrozaworem nr 3 , czyli ten który jak elektrozawór się otworzy to idzie dalej ciepły płyn.
Podsumowując - SILNIK NIE ZASILA CIEPŁYM PŁYNEM ELEKTROZAWORU a co dalej za tym idzie, nagrzewnicy etc.
Wytłumaczcie miproszę jak to możliwejest, czyżbym coś pominął,/ przewód jest zablokowany czymś, czy może jest jakaś róznica w budowie bloku m54 z e60 2004 a m54 z e46 2001 i po prostu jakoś inaczej trzeba to podłączyc ? dodam tylko że nie wiem jak to możliwe ale parownik jak był wpięty w ukłąd nagrzewał się i działał ....zgłupiałem naprawdę....
PS -
czy na rysunku przypadkiem nie ma jakiegoś błędu ?
bo do czego jest przewód nr 5 ? powrót ciepłej wody do bloku tak jak nr 4 do zbiorniczka?
bo generalnie w e46 zezbiorniczka od dołu patrząc wychodzą 2 przewody, jeden to nr 4 który idzie po podłużnicy
a drugi jest na wysokości czujnika płynu i też idzie w kierunku nagrzewnicy.
NA MÓJ GUST POWINNO BYC TAK ALE JA JUŻ SERIO NIE KUMAM TEGO
Podziałałem dziś co nie co.
Wypiepr...łem gaz z układu i co następuje :
Nic to nie dało, okazało się że przewody do elektro zaworu są zimne całkowicie (elektrozawór działa)
- odłączyłem przewód nr 4 celem odpowietrzenia nagrzewnicy, jako że na nim w połowie jes wpięty trójnik od gazu któryzastąpiłem po prostu rurką, to rozpiąłem to i częśc od zbiorniczka zablokowałem zakłądając klamerkę żeby nie gubiło ciśnienia, a częśc od nagrzewnicy zostawiłem wolną / otwartą .
*kolejno odpaliłem, dałem na 2tys obr - NIC, ani płynu, ani powietrza a powinno jeżeli szedł by płyn na nagrzewnicę przy otwartym elektrozaworze.
idąc dalej odłączyłem od elektrozaworu przewód nr 1, czyli przewód który zasila w ciepły płyn nagrzewnice
* co się okazało ...odpaliłem, ani pierdu, ani wody NIC NIE LECI a powinno ponieważ przewód ów wychodzi z bloku o ile się nie myle, tylko te rysunki są zje.ane i generalnie przewód wychodzi z tej plastikowej rurki co idzie wzdłuż bloku w kierunku grodzi i dopiero idze zasilic elektrozawór a kolejno nagrzewnicę , PRAWDA ?poprawcie mnie jak się mylę proszę.
- dla formalności odpiąłem przewód za elektrozaworem nr 3 , czyli ten który jak elektrozawór się otworzy to idzie dalej ciepły płyn.
Podsumowując - SILNIK NIE ZASILA CIEPŁYM PŁYNEM ELEKTROZAWORU a co dalej za tym idzie, nagrzewnicy etc.
Wytłumaczcie miproszę jak to możliwejest, czyżbym coś pominął,/ przewód jest zablokowany czymś, czy może jest jakaś róznica w budowie bloku m54 z e60 2004 a m54 z e46 2001 i po prostu jakoś inaczej trzeba to podłączyc ? dodam tylko że nie wiem jak to możliwe ale parownik jak był wpięty w ukłąd nagrzewał się i działał ....zgłupiałem naprawdę....
PS -
czy na rysunku przypadkiem nie ma jakiegoś błędu ?
bo do czego jest przewód nr 5 ? powrót ciepłej wody do bloku tak jak nr 4 do zbiorniczka?
bo generalnie w e46 zezbiorniczka od dołu patrząc wychodzą 2 przewody, jeden to nr 4 który idzie po podłużnicy
a drugi jest na wysokości czujnika płynu i też idzie w kierunku nagrzewnicy.
NA MÓJ GUST POWINNO BYC TAK ALE JA JUŻ SERIO NIE KUMAM TEGO
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jak odpiales nr 1 i nic leci to juz zupelnie kosmos... moze wyjscie z silnika tam gdzie on jest wpiety jest jakos zapchane albo cos?
skoro pompa nowa to raczej powinna pchac plyn jak szalona
skoro pompa nowa to raczej powinna pchac plyn jak szalona
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 4825 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcin3293
-
- 10 Odpowiedzi
- 4282 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 808 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jack18
-
- 7 Odpowiedzi
- 2469 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: soklop
-
- 11 Odpowiedzi
- 3657 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 1693 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sensei_ms
-
- 12 Odpowiedzi
- 2538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 0 Odpowiedzi
- 1999 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 14 Odpowiedzi
- 3612 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: HoQ
-
- 19 Odpowiedzi
- 13377 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ziom16lat