320i>325i brak ogrzewania po SWAPie

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
bono20002
Posty: 7
Rejestracja: 17 sty 16, 19:51
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#11

Post autor: bono20002 »

Siema.

Podziałałem dziś co nie co.

Wypiepr...łem gaz z układu i co następuje :

Nic to nie dało, okazało się że przewody do elektro zaworu są zimne całkowicie (elektrozawór działa)

- odłączyłem przewód nr 4 celem odpowietrzenia nagrzewnicy, jako że na nim w połowie jes wpięty trójnik od gazu któryzastąpiłem po prostu rurką, to rozpiąłem to i częśc od zbiorniczka zablokowałem zakłądając klamerkę żeby nie gubiło ciśnienia, a częśc od nagrzewnicy zostawiłem wolną / otwartą .

*kolejno odpaliłem, dałem na 2tys obr - NIC, ani płynu, ani powietrza a powinno jeżeli szedł by płyn na nagrzewnicę przy otwartym elektrozaworze.

idąc dalej odłączyłem od elektrozaworu przewód nr 1, czyli przewód który zasila w ciepły płyn nagrzewnice
* co się okazało ...odpaliłem, ani pierdu, ani wody NIC NIE LECI a powinno ponieważ przewód ów wychodzi z bloku o ile się nie myle, tylko te rysunki są zje.ane i generalnie przewód wychodzi z tej plastikowej rurki co idzie wzdłuż bloku w kierunku grodzi i dopiero idze zasilic elektrozawór a kolejno nagrzewnicę , PRAWDA ?poprawcie mnie jak się mylę proszę.

- dla formalności odpiąłem przewód za elektrozaworem nr 3 , czyli ten który jak elektrozawór się otworzy to idzie dalej ciepły płyn.

Podsumowując - SILNIK NIE ZASILA CIEPŁYM PŁYNEM ELEKTROZAWORU a co dalej za tym idzie, nagrzewnicy etc.

Wytłumaczcie miproszę jak to możliwejest, czyżbym coś pominął,/ przewód jest zablokowany czymś, czy może jest jakaś róznica w budowie bloku m54 z e60 2004 a m54 z e46 2001 i po prostu jakoś inaczej trzeba to podłączyc ? dodam tylko że nie wiem jak to możliwe ale parownik jak był wpięty w ukłąd nagrzewał się i działał ....zgłupiałem naprawdę....
:P


PS -

czy na rysunku przypadkiem nie ma jakiegoś błędu ?

bo do czego jest przewód nr 5 ? powrót ciepłej wody do bloku tak jak nr 4 do zbiorniczka?

bo generalnie w e46 zezbiorniczka od dołu patrząc wychodzą 2 przewody, jeden to nr 4 który idzie po podłużnicy

a drugi jest na wysokości czujnika płynu i też idzie w kierunku nagrzewnicy.

Obrazek


NA MÓJ GUST POWINNO BYC TAK ALE JA JUŻ SERIO NIE KUMAM TEGO :D

Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#12

Post autor: scghost »

jak odpiales nr 1 i nic leci to juz zupelnie kosmos... moze wyjscie z silnika tam gdzie on jest wpiety jest jakos zapchane albo cos?
skoro pompa nowa to raczej powinna pchac plyn jak szalona
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
sebolubek
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 30 lis 18, 23:24
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
VIN: JM43311

#13

Post autor: sebolubek »

Czy rozwiązałeś ten problem? Mam to samo
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”