[320i] Trudno odpalić- pomocy!
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 7 kwie 11, 10:54
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: łomża
rok temu było o niebo lepiej, zostawiłem i nie ruszałem, ale teraz masakra jest, jakiś pomysł? wymieniałem przepływkę świece, uszczelkę głowicy, czujnik wałka rozdządugonek77 pisze:Przepraszam, czy ja dobrze rozumiem, bujasz się z problemem już prawie rok i nic??
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Może ogarnij trochę temat i napisz konkretnie co się dzieje, co wymieniłeś i na jakie części oraz co pokazuje komp...
5 stron problemu to raczej nie normalne...
Powinieneś sprawdzić nie tyle błędy na kompie lecz live date i prześledzić wszystkie parametry, wszystkie czujniki i ich wykresy... od A-Z inaczej można gdybać.
5 stron problemu to raczej nie normalne...
Powinieneś sprawdzić nie tyle błędy na kompie lecz live date i prześledzić wszystkie parametry, wszystkie czujniki i ich wykresy... od A-Z inaczej można gdybać.
-
- Bywalec forum
- Posty: 255
- Rejestracja: 21 mar 11, 14:53
- BMW: 320d touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: pleszew
jak znam mojego brata to jeszcze nie było usterki w bmw, która go zagięła, problemem jest, że masz trochę daleko do mnie, ale wierz mi, ludzie pokonywali więcej kilometrów żeby ich obsłużył. rekordzista polski miał 670 w jedną stronę, a najlepszy był gość z Monachium:)
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 7 kwie 11, 10:54
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: łomża
No ja mam ok 450 z deczka za dużo, ale jak twój brat ma jakiś pomysł chętnie wysłuchamgonek77 pisze:jak znam mojego brata to jeszcze nie było usterki w bmw, która go zagięła, problemem jest, że masz trochę daleko do mnie, ale wierz mi, ludzie pokonywali więcej kilometrów żeby ich obsłużył. rekordzista polski miał 670 w jedną stronę, a najlepszy był gość z Monachium:)
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 lut 11, 19:06
- BMW: E46 318i Compact 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Fich przeczytałem Twój wątek od początku i po pierwsze współczuję. Miałem bardzo podobne objawy choć u mnie zaczęło się od tego że padł sterownik silnika. Kompletnie. Ale ja nie o tym.
Pierwsze objawy miałem takie że jadąc na działkę stanąłem pod McD zrobiłem zakupy, wsiadłem i już nie mogłem odpalić. Poczekałęm trochę aż ostygł i odpalił pojechałem dalej. Z czasem objawy się nasilały i na ciepłym w ogóle nie mogłem odpalać. Później zaczęły się problemy na zimnym. Jedynym sposobem o dziwo było odpalanie na pych. (Proponuję ci spróbować w ramach testu - ale raz nie więcej - później dlaczego). Również miałem błąd położenia wałka ale nie bardzo w to wierzyłem bo w trakcie jazdy nie było problemów. Niestety w międzyczasie samochód trafił do partaczy którzy stwierdzili że nie odpala bo ma zapchany katalizator. I w ten sposób straciłem katalizator, samochód dalej nie odpalał. Po jakimś czasie zyskałem jeszcze świecący check engine.
Zmierzając do końca tej historii - wyjęto mi katalizator, wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem kompresję, pompę paliwa, byłem X razy na diagnozie, w róźnych miastach (często na holu). Pod koniec samochód jeszcze dodatkowo zmuliło do tego stopnia że nie miał przyśpieszenia.
W końcu trafiłem do gościa który się znał. Nastawił rozrząd, i samochód odżył. Odpalał, miał moc - wszystko wróciło do normy. No może poza brakiem katalizatora.
Nie jestem mechanikiem więc nie wiem czy to to, ale objawy masz podobne. Po prostu wskazówka.
Inna sprawa że w moim N42 był wadliwy napinacz rozrządu co w pewien sposób usprawiedliwia zaistniałą sytuację.
I jeszcze jedna moja rada - nie oszczędzaj na naprawach bo w końcowym rachunku zapłacisz za tą naprawę więcej lub pozbędziesz się samochodu.
Ja na pseudo naprawy które tylko narobiły szkód zapłaciłęm 25% tej właściwej naprawy którą wykonałem na oryginalnych, nowych częściach. Czy warto? Ja uważam że tak.
Pamiętaj - amorki, czy klocki łatwiej wymienić niż silnik czy skrzynię.
Powodzenia, wszystko da się naprawić - kwestia kasy i znalezienia gościa który naprawdę się zna (napewno nie będzie tani).
Pierwsze objawy miałem takie że jadąc na działkę stanąłem pod McD zrobiłem zakupy, wsiadłem i już nie mogłem odpalić. Poczekałęm trochę aż ostygł i odpalił pojechałem dalej. Z czasem objawy się nasilały i na ciepłym w ogóle nie mogłem odpalać. Później zaczęły się problemy na zimnym. Jedynym sposobem o dziwo było odpalanie na pych. (Proponuję ci spróbować w ramach testu - ale raz nie więcej - później dlaczego). Również miałem błąd położenia wałka ale nie bardzo w to wierzyłem bo w trakcie jazdy nie było problemów. Niestety w międzyczasie samochód trafił do partaczy którzy stwierdzili że nie odpala bo ma zapchany katalizator. I w ten sposób straciłem katalizator, samochód dalej nie odpalał. Po jakimś czasie zyskałem jeszcze świecący check engine.
Zmierzając do końca tej historii - wyjęto mi katalizator, wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem kompresję, pompę paliwa, byłem X razy na diagnozie, w róźnych miastach (często na holu). Pod koniec samochód jeszcze dodatkowo zmuliło do tego stopnia że nie miał przyśpieszenia.
W końcu trafiłem do gościa który się znał. Nastawił rozrząd, i samochód odżył. Odpalał, miał moc - wszystko wróciło do normy. No może poza brakiem katalizatora.
Nie jestem mechanikiem więc nie wiem czy to to, ale objawy masz podobne. Po prostu wskazówka.
Inna sprawa że w moim N42 był wadliwy napinacz rozrządu co w pewien sposób usprawiedliwia zaistniałą sytuację.
I jeszcze jedna moja rada - nie oszczędzaj na naprawach bo w końcowym rachunku zapłacisz za tą naprawę więcej lub pozbędziesz się samochodu.
Ja na pseudo naprawy które tylko narobiły szkód zapłaciłęm 25% tej właściwej naprawy którą wykonałem na oryginalnych, nowych częściach. Czy warto? Ja uważam że tak.
Pamiętaj - amorki, czy klocki łatwiej wymienić niż silnik czy skrzynię.
Powodzenia, wszystko da się naprawić - kwestia kasy i znalezienia gościa który naprawdę się zna (napewno nie będzie tani).
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 2257 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adi1711
-
- 55 Odpowiedzi
- 19796 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: staszek_bal
-
- 13 Odpowiedzi
- 3858 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 0 Odpowiedzi
- 1020 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bloku92
-
- 6 Odpowiedzi
- 1305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1252 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 1388 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bythomas1
-
- 9 Odpowiedzi
- 4671 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Buger
-
- 5 Odpowiedzi
- 3606 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 6 Odpowiedzi
- 1646 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marjusz