320I problem z VANOSEM. STUKI NA ZIMNYM SILNIKU
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
kolego jarek ja już z tym walcze pól roku
i miałem wymieniany rozrząd , jednego vanosa, pompe oleju , czyszczony smog , uszczelka pod głowica i efekty były krutkotrwałe
ostaje mi jeszcze zmienic olej z 0w30 na 5w30
doradzaja mi LIQUI MOLY 5W30
i miałem wymieniany rozrząd , jednego vanosa, pompe oleju , czyszczony smog , uszczelka pod głowica i efekty były krutkotrwałe
ostaje mi jeszcze zmienic olej z 0w30 na 5w30
doradzaja mi LIQUI MOLY 5W30
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 18 paź 10, 21:16
- BMW: e46 320i M54
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Otwock
- Lokalizacja: Otwock
To sporo zrobiłeś w tym temacie.Chyba rzeczywiscie zostaje Ci tylko zmiana oleju.Może jakaś pukanka???tylko sam nie jestem przekonany do takich rzeczy,choć wielu powiada że pomaga jak i na poranne klepanie jak i późniejsze.Podziw za upór
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
właśnie mysle o płukance ale nie wiem jak to zrobic
a potem bym zalał nowy olej
a potem bym zalał nowy olej
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
ja ci nie powiem bo mam calkiem inny silnik którego zaluje
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
okazalo się że to nie vanos, tylko zle ustawiony rozrząd
po wymianie uszczelki pod glowica mechanik nie ustawił tego precyzyjnie ( potrzebne specjalne blokady)
i silnik na biegu jałowym sie przelączal w stan awaryjny stąd to klekotanie
po wymianie uszczelki pod glowica mechanik nie ustawił tego precyzyjnie ( potrzebne specjalne blokady)
i silnik na biegu jałowym sie przelączal w stan awaryjny stąd to klekotanie
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
problem rozwiązany
uszkodzony sterownik valwetronika i stad ta zła praca silnika
jest to czesta usterka tego modelu i wielu innych modeli takze
uszkodzony sterownik valwetronika i stad ta zła praca silnika
jest to czesta usterka tego modelu i wielu innych modeli takze
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 824 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2001 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: chrisd
-
- 29 Odpowiedzi
- 5752 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dudi273
-
- 11 Odpowiedzi
- 2288 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 8 Odpowiedzi
- 2273 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: W4ri4t
-
- 2 Odpowiedzi
- 1229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dreak91
-
- 1 Odpowiedzi
- 2150 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 3512 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 18 Odpowiedzi
- 5550 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JeeKol