320i niskie obroty jałowe
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10336
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jakieś czary tego gazownika z tymi grzałkami
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 kwie 18, 22:21
- BMW: 320i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Konstantynów Łódzki
Nie, o grzałkach powiedział sprzedający, a facet który mi oglądał auto przy kupnie kiedyś pracował w BMW, ale mówił że na LPG się nie zna i nie wie czy tak ma być. Po podpięciu analizatora spalin, wynik podobno był bardzo dobry i ogólnie auto OK, dlatego kupiłem. W poniedziałek gazownik, który mi robił przegląd zwrócił na to uwagę i mówił, że powinny działać.
Dzięki za wszystkie uwagi.
Dzięki za wszystkie uwagi.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10336
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jak nie grzeją to do wymiany i już.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 kwie 18, 22:21
- BMW: 320i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Konstantynów Łódzki
To już wiem co mam robić, dzięki.
Tak to jest jak się jeździło starymi gratami i kupuję się w końcu pierwsze wymarzone BMW i trzeba zdać się na kogoś przy kupnie. Teraz dzięki forum dopiero dowiaduję się dużo rzeczy i co mogę, to staram się sam poprawić w tym aucie.
Tak to jest jak się jeździło starymi gratami i kupuję się w końcu pierwsze wymarzone BMW i trzeba zdać się na kogoś przy kupnie. Teraz dzięki forum dopiero dowiaduję się dużo rzeczy i co mogę, to staram się sam poprawić w tym aucie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 kwie 18, 22:21
- BMW: 320i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Konstantynów Łódzki
Teraz mam kolejny problem i pytanie
Za pierwszym razem skasowałem adaptację sond i korekcji spalin, żeby nie przesadzić i później zadałem poprzednie pytanie, czy mogę wszystko skasować. Pojeździłem na benzynie, podpiąłem komputer i korekty ładnie wróciły do normy, więc włączyłem LPG i udało mi się pojeździć dwa dni, zanim podpiąłem komputer żeby sprawdzić jak wygląda wszystko na LPG, padła mi kolejna cewka. Więc wymiana cewki i znowu korekty mocno na plus. Stwierdziłem że tym razem zrobię to porządnie i wyczyściłem wszystkie adaptacje. No i wszystko gra, zrobiłem 50km na benzynie, silnik chodzi dobrze, ale zginęła kontrolka check engine, zawsze zapalała się po przekręceniu kluczyka, a teraz nie zapala się wcale. W teście zegarów kontrolka działa. Jutro chcę podpiąć komputer i zobaczyć jak wyglądają korekty po tych 50km. Jakaś rada jak uruchomić kontrolkę?
Trochę się rozpisałem.
Dzięki z góry za pomoc.
Za pierwszym razem skasowałem adaptację sond i korekcji spalin, żeby nie przesadzić i później zadałem poprzednie pytanie, czy mogę wszystko skasować. Pojeździłem na benzynie, podpiąłem komputer i korekty ładnie wróciły do normy, więc włączyłem LPG i udało mi się pojeździć dwa dni, zanim podpiąłem komputer żeby sprawdzić jak wygląda wszystko na LPG, padła mi kolejna cewka. Więc wymiana cewki i znowu korekty mocno na plus. Stwierdziłem że tym razem zrobię to porządnie i wyczyściłem wszystkie adaptacje. No i wszystko gra, zrobiłem 50km na benzynie, silnik chodzi dobrze, ale zginęła kontrolka check engine, zawsze zapalała się po przekręceniu kluczyka, a teraz nie zapala się wcale. W teście zegarów kontrolka działa. Jutro chcę podpiąć komputer i zobaczyć jak wyglądają korekty po tych 50km. Jakaś rada jak uruchomić kontrolkę?
Trochę się rozpisałem.
Dzięki z góry za pomoc.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1618 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jerzykilerr
-
- 1 Odpowiedzi
- 2633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: neQmeister
-
- 33 Odpowiedzi
- 12074 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Chudy135
-
- 3 Odpowiedzi
- 8393 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Spectron
-
- 12 Odpowiedzi
- 8975 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GraKo
-
- 12 Odpowiedzi
- 5402 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: irekh237
-
- 15 Odpowiedzi
- 3124 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: narzuta
-
- 10 Odpowiedzi
- 4688 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3989 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112