320i niskie obroty jałowe

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#21

Post autor: maniek21112 »

Jakieś czary tego gazownika z tymi grzałkami :unknown:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#22

Post autor: scghost »

przemofjr pisze: 12 lut 19, 21:20 są też w pamięci błędy grzałek sond za katem, podobno wyłączone, czy coś, bo na LPG się tak robi
co :crazy:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
przemofjr
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 3 kwie 18, 22:21
BMW: 320i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Konstantynów Łódzki

#23

Post autor: przemofjr »

Nie, o grzałkach powiedział sprzedający, a facet który mi oglądał auto przy kupnie kiedyś pracował w BMW, ale mówił że na LPG się nie zna i nie wie czy tak ma być. Po podpięciu analizatora spalin, wynik podobno był bardzo dobry i ogólnie auto OK, dlatego kupiłem. W poniedziałek gazownik, który mi robił przegląd zwrócił na to uwagę i mówił, że powinny działać.
Dzięki za wszystkie uwagi.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#24

Post autor: maniek21112 »

Jak nie grzeją to do wymiany i już.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
przemofjr
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 3 kwie 18, 22:21
BMW: 320i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Konstantynów Łódzki

#25

Post autor: przemofjr »

To już wiem co mam robić, dzięki.
Tak to jest jak się jeździło starymi gratami i kupuję się w końcu pierwsze wymarzone BMW :) i trzeba zdać się na kogoś przy kupnie. Teraz dzięki forum dopiero dowiaduję się dużo rzeczy i co mogę, to staram się sam poprawić w tym aucie.
przemofjr
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 3 kwie 18, 22:21
BMW: 320i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Konstantynów Łódzki

#26

Post autor: przemofjr »

Teraz mam kolejny problem i pytanie :)
Za pierwszym razem skasowałem adaptację sond i korekcji spalin, żeby nie przesadzić i później zadałem poprzednie pytanie, czy mogę wszystko skasować. Pojeździłem na benzynie, podpiąłem komputer i korekty ładnie wróciły do normy, więc włączyłem LPG i udało mi się pojeździć dwa dni, zanim podpiąłem komputer żeby sprawdzić jak wygląda wszystko na LPG, padła mi kolejna cewka. Więc wymiana cewki i znowu korekty mocno na plus. Stwierdziłem że tym razem zrobię to porządnie i wyczyściłem wszystkie adaptacje. No i wszystko gra, zrobiłem 50km na benzynie, silnik chodzi dobrze, ale zginęła kontrolka check engine, zawsze zapalała się po przekręceniu kluczyka, a teraz nie zapala się wcale. W teście zegarów kontrolka działa. Jutro chcę podpiąć komputer i zobaczyć jak wyglądają korekty po tych 50km. Jakaś rada jak uruchomić kontrolkę?
Trochę się rozpisałem.
Dzięki z góry za pomoc.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”