320i niskie obroty jałowe
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 8 wrz 15, 3:41
- BMW: 320i 2,2 170ps
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Gadu-Gadu: 11110871
320i niskie obroty jałowe
Witam.
Szukałem na forum ale znaleźć nie mogłem problemu (lub braku problemu) z obrotami jałowymi. Silnik M54b22 automat - obroty mam czasami ok. 750-800 a czasami spadają do 600 nawet 550. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku, aczkolwiek nie zawsze. Raz na światłach jak stoję w mieście wyjdą 750 a raz trzymają w okolicach 550. Test zegarów 7,2 potwierdza że wskazówka pokazuje dobrze za każdym razem. I teraz najważniejsze - w obu przypadkach silnik pracuje równiuteńko nic nie szarpie nie rzuca budą, pracuje jak igiełka, nie czuję też żadnej różnicy w mocy - żadne błędy nie wyskakują na kompie, nie licząc wypadania zapłonu z którym już pół roku nie mogę sobie poradzić. Co to może być?
Szukałem na forum ale znaleźć nie mogłem problemu (lub braku problemu) z obrotami jałowymi. Silnik M54b22 automat - obroty mam czasami ok. 750-800 a czasami spadają do 600 nawet 550. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku, aczkolwiek nie zawsze. Raz na światłach jak stoję w mieście wyjdą 750 a raz trzymają w okolicach 550. Test zegarów 7,2 potwierdza że wskazówka pokazuje dobrze za każdym razem. I teraz najważniejsze - w obu przypadkach silnik pracuje równiuteńko nic nie szarpie nie rzuca budą, pracuje jak igiełka, nie czuję też żadnej różnicy w mocy - żadne błędy nie wyskakują na kompie, nie licząc wypadania zapłonu z którym już pół roku nie mogę sobie poradzić. Co to może być?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7034
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
zerknij do mojego tematu
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=16954&start=120#p154097
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=16954&start=120#p154097
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 8 wrz 15, 3:41
- BMW: 320i 2,2 170ps
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Gadu-Gadu: 11110871
Czyli myślisz scghost że to krokowiec i przepustnica? Tego nie podejrzewałem wcześniej bo zapomniałem napisać że mi auto nigdy nie zgasło jak spadają te obroty. Co jest też ważne kompletnie nie falują jak jest w większości przypadków z tym problemem. Po prostu jak stoję na światłach to widzę jak nagle powoli wskazówka schodzi na 550 obrotów i tam już zostaje a silnik cały czas równiutko pracuje.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7034
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
skoro rowno pracuje to po co sie martwisz
ale krokowca mozesz sobie przeczyscic, to moze pomoze na trzymanie obrotow
ale krokowca mozesz sobie przeczyscic, to moze pomoze na trzymanie obrotow
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 8 wrz 15, 3:41
- BMW: 320i 2,2 170ps
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Gadu-Gadu: 11110871
Nie to że się martwię. Chodzi o to że w poprzednim aucie (honda Civic) miałem "jeden rodzaj" obrotów jałowych. A teraz mam dwa:) i chyba tak nie powinno być.
A tak mniej więcej to gdzie ulokowany jest krokowiec w tym silniku r6?
A tak mniej więcej to gdzie ulokowany jest krokowiec w tym silniku r6?
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Trzeba wyjąć filtr powietrza, przepływomierz, gume i pod disą, koło przepustnicą jest on. Chyba trzeba dise wyciągnącimhoteb1981 pisze: A tak mniej więcej to gdzie ulokowany jest krokowiec w tym silniku r6?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7034
- Rejestracja: 11 kwie 15, 10:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
jak bedziesz wyciagal gume przeplywomierza to uwazaj na ten maly plastikowy lacznik z dwoma wezykami
bo sie lamie w rekach
bo sie lamie w rekach

-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 8 wrz 15, 3:41
- BMW: 320i 2,2 170ps
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Gadu-Gadu: 11110871
Dziś zauważyłem jedną przypadłość. Zapłon wypada mi tylko i wyłącznie jak obroty spadną na 550. Dzieje się tak na dogrzanym silniku. Chwilę na nich pochodzi i zaraz zapłon wypada. Oczywiście jak wypadnie to dalej trzyma na poziomie 550-500 ale nie falują. Na obrotach 750-800 nigdy mi się to nie zdarzyło. Kiepska w tej chwili aura i zimno trochę więc czyszczenie będę robił dopiero koło wiosny bo parkuję niestety pod chmurką.
-
- Bywalec forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 8 wrz 15, 3:41
- BMW: 320i 2,2 170ps
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Gadu-Gadu: 11110871
Witam, jestem po czyszczeniu przepustnicy i krokowca - zawalone były tragicznie!!!!! Po tej operacji niestety nie widzę najmniejszej różnicy w obrotach. Na światach trzyma ok. 550 i od czasu do czasu jak zapłon wypadał, tak dalej wypada:( Macie jakieś rozwiązania???
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 1 Odpowiedzi
- 2065 Odsłony
-
Ostatni post autor: neQmeister
-
- 1 Odpowiedzi
- 1394 Odsłony
-
Ostatni post autor: jerzykilerr
-
- 3 Odpowiedzi
- 6627 Odsłony
-
Ostatni post autor: Spectron
-
- 33 Odpowiedzi
- 10420 Odsłony
-
Ostatni post autor: Chudy135
-
- 12 Odpowiedzi
- 7366 Odsłony
-
Ostatni post autor: GraKo