[320i m52b20] - Brak mocy i inne objawy - historia

zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#21

Post autor: zibi_j1 »

Znam ten stan umysłu i portfela aż za dobrze. Rok temu oddałem auto do warsztatu na wymiane wtrysku i turbiny a wyjechalem z rachunkiem na 7 koła... I jak sie okazało po czasie nie sprawnym autem. Dobry warsztat ci to ogarnie. Oryginalnie szedł chyba Siemens. Zapomnij o kupowaniu takich części na allegro. Koszt takiej przeplywki to 795 zł
(magneti marelli 281)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
DeZ325i
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
BMW: 325i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#22

Post autor: DeZ325i »

Jak Inpa nie sprawdzisz przeplywki? Sprawdzisz. Trzeba podejrzec w live ilosc powietrza zasysanego do silnika i porownac z autem ze sprawna przeplywka.
lookeyypl
Posty: 9
Rejestracja: 20 wrz 16, 10:37
BMW: E46 M52B20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#23

Post autor: lookeyypl »

zibi_j1 pisze:Znam ten stan umysłu i portfela aż za dobrze. Rok temu oddałem auto do warsztatu na wymiane wtrysku i turbiny a wyjechalem z rachunkiem na 7 koła... I jak sie okazało po czasie nie sprawnym autem. Dobry warsztat ci to ogarnie. Oryginalnie szedł chyba Siemens. Zapomnij o kupowaniu takich części na allegro. Koszt takiej przeplywki to 795 zł
(magneti marelli 281)
Skąd tą przepływkę można zamówić za 795 zł?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#24

Post autor: zibi_j1 »

Zapytaj naszego partnera Maćka z czescidobmw.pl ma u nas na forum temat. Cene podalem na podstawie aso-bmw.pl bo maciek nie ma jej na stronie. Zanim kupisz podmień z kimś
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#25

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Inpa to program, musisz mieć do tego kabel. Przeczytaj uważnie regulamin forum bo robi się ,,śmietnik" .
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
lookeyypl
Posty: 9
Rejestracja: 20 wrz 16, 10:37
BMW: E46 M52B20
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#26

Post autor: lookeyypl »

[AKTUALIZACJA !] - Nowe wiadomości :)

Panowie :) Byłem u Fabryki Mechanika w Gdyni i jestem umówiony na 7 października bo to najszybszy termin możliwy. Chłopaki osłuchali auto i posłuchali całej historii i dowiedziałem się wiele ciekawostek co to może być. Auto będzie na diagnozie i podepną pod kompa od BMW i sprawdzą wszystkie parametry czujników itd. Od razu powiedzieli, że słychać "klikanie" z DISA

Natomiast ja sam przypadkiem znalazłem chyba problem! :) Dwa dni temu odpiąłem przepływomierz na próbę i auto lepiej śmigało (bez przepływomierza była poprawa). Z racji tego, że było znacznie lepiej zostawiłem go odpiętego, oczywiście auto 2 czy 3 razy i tak mi zgasło. Ale od tamtej pory zrobiłem sporo kilometrów (pewnie komputer zrobił sobie adaptację po tych kilometrach) i auto już nie gaśnie, obroty nie falują... nie dzieje się nic z tych rzeczy o których pisałem! Jedynie co to mam trochę muła na niskich obrotach ale bez dramatu :) Więc chyba wychodzi na to, że to przepływka była uwalona. Jak teraz analizuję historię całą to wszystko klei się w całość. Dlaczego jeden pin był zagięty? Musiałem pewnie kupić z zagiętym pinem bo sprzedawca wiedział ile kosztuje przepływomierz. Jak go podpięliśmy u mechanika to zaczęły się różne dziwne cyrki z autem właśnie od tamtej pory.

Planuję zgadać się z kimś, żeby na spocie założyć przepływomierz na próbę z działającego auta i zrobić przejażdżkę :) Obstawiam, że auto dostanie nowe życie a mi zostanie kupić przepływkę.

Co do bagażnika + airbaga:
- Airbag znów skasowaliśmy w komputerze i na razie 3 dni błąd nie wrócił więc musi to być kabel luźny. Pytanie brzmi czy wiecie gdzie dokładnie szukać kabla przy tym błędzie, który wyżej podałem?
- Bagażnik - wstawiłem fotkę kabli. Wiecie może, który kabel odpowiada za przycisk w klapie? Szukam w necie schematu kabli ale słabo mi to idzie.


P.S. Przeczytałem cały regulamin i zastanawiam się co zrobiłem źle? Możesz mi proszę wskazać? Postaram się nie popełniać takich gaf w przyszłości :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”