[320i m52b20] - Brak mocy i inne objawy - historia
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Znam ten stan umysłu i portfela aż za dobrze. Rok temu oddałem auto do warsztatu na wymiane wtrysku i turbiny a wyjechalem z rachunkiem na 7 koła... I jak sie okazało po czasie nie sprawnym autem. Dobry warsztat ci to ogarnie. Oryginalnie szedł chyba Siemens. Zapomnij o kupowaniu takich części na allegro. Koszt takiej przeplywki to 795 zł
(magneti marelli 281)
(magneti marelli 281)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 kwie 16, 20:08
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Jak Inpa nie sprawdzisz przeplywki? Sprawdzisz. Trzeba podejrzec w live ilosc powietrza zasysanego do silnika i porownac z autem ze sprawna przeplywka.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 wrz 16, 10:37
- BMW: E46 M52B20
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
Skąd tą przepływkę można zamówić za 795 zł?zibi_j1 pisze:Znam ten stan umysłu i portfela aż za dobrze. Rok temu oddałem auto do warsztatu na wymiane wtrysku i turbiny a wyjechalem z rachunkiem na 7 koła... I jak sie okazało po czasie nie sprawnym autem. Dobry warsztat ci to ogarnie. Oryginalnie szedł chyba Siemens. Zapomnij o kupowaniu takich części na allegro. Koszt takiej przeplywki to 795 zł
(magneti marelli 281)
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Zapytaj naszego partnera Maćka z czescidobmw.pl ma u nas na forum temat. Cene podalem na podstawie aso-bmw.pl bo maciek nie ma jej na stronie. Zanim kupisz podmień z kimś
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Inpa to program, musisz mieć do tego kabel. Przeczytaj uważnie regulamin forum bo robi się ,,śmietnik" .
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 wrz 16, 10:37
- BMW: E46 M52B20
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdynia
[AKTUALIZACJA !] - Nowe wiadomości
Panowie Byłem u Fabryki Mechanika w Gdyni i jestem umówiony na 7 października bo to najszybszy termin możliwy. Chłopaki osłuchali auto i posłuchali całej historii i dowiedziałem się wiele ciekawostek co to może być. Auto będzie na diagnozie i podepną pod kompa od BMW i sprawdzą wszystkie parametry czujników itd. Od razu powiedzieli, że słychać "klikanie" z DISA
Natomiast ja sam przypadkiem znalazłem chyba problem! Dwa dni temu odpiąłem przepływomierz na próbę i auto lepiej śmigało (bez przepływomierza była poprawa). Z racji tego, że było znacznie lepiej zostawiłem go odpiętego, oczywiście auto 2 czy 3 razy i tak mi zgasło. Ale od tamtej pory zrobiłem sporo kilometrów (pewnie komputer zrobił sobie adaptację po tych kilometrach) i auto już nie gaśnie, obroty nie falują... nie dzieje się nic z tych rzeczy o których pisałem! Jedynie co to mam trochę muła na niskich obrotach ale bez dramatu Więc chyba wychodzi na to, że to przepływka była uwalona. Jak teraz analizuję historię całą to wszystko klei się w całość. Dlaczego jeden pin był zagięty? Musiałem pewnie kupić z zagiętym pinem bo sprzedawca wiedział ile kosztuje przepływomierz. Jak go podpięliśmy u mechanika to zaczęły się różne dziwne cyrki z autem właśnie od tamtej pory.
Planuję zgadać się z kimś, żeby na spocie założyć przepływomierz na próbę z działającego auta i zrobić przejażdżkę Obstawiam, że auto dostanie nowe życie a mi zostanie kupić przepływkę.
Co do bagażnika + airbaga:
- Airbag znów skasowaliśmy w komputerze i na razie 3 dni błąd nie wrócił więc musi to być kabel luźny. Pytanie brzmi czy wiecie gdzie dokładnie szukać kabla przy tym błędzie, który wyżej podałem?
- Bagażnik - wstawiłem fotkę kabli. Wiecie może, który kabel odpowiada za przycisk w klapie? Szukam w necie schematu kabli ale słabo mi to idzie.
P.S. Przeczytałem cały regulamin i zastanawiam się co zrobiłem źle? Możesz mi proszę wskazać? Postaram się nie popełniać takich gaf w przyszłości
Panowie Byłem u Fabryki Mechanika w Gdyni i jestem umówiony na 7 października bo to najszybszy termin możliwy. Chłopaki osłuchali auto i posłuchali całej historii i dowiedziałem się wiele ciekawostek co to może być. Auto będzie na diagnozie i podepną pod kompa od BMW i sprawdzą wszystkie parametry czujników itd. Od razu powiedzieli, że słychać "klikanie" z DISA
Natomiast ja sam przypadkiem znalazłem chyba problem! Dwa dni temu odpiąłem przepływomierz na próbę i auto lepiej śmigało (bez przepływomierza była poprawa). Z racji tego, że było znacznie lepiej zostawiłem go odpiętego, oczywiście auto 2 czy 3 razy i tak mi zgasło. Ale od tamtej pory zrobiłem sporo kilometrów (pewnie komputer zrobił sobie adaptację po tych kilometrach) i auto już nie gaśnie, obroty nie falują... nie dzieje się nic z tych rzeczy o których pisałem! Jedynie co to mam trochę muła na niskich obrotach ale bez dramatu Więc chyba wychodzi na to, że to przepływka była uwalona. Jak teraz analizuję historię całą to wszystko klei się w całość. Dlaczego jeden pin był zagięty? Musiałem pewnie kupić z zagiętym pinem bo sprzedawca wiedział ile kosztuje przepływomierz. Jak go podpięliśmy u mechanika to zaczęły się różne dziwne cyrki z autem właśnie od tamtej pory.
Planuję zgadać się z kimś, żeby na spocie założyć przepływomierz na próbę z działającego auta i zrobić przejażdżkę Obstawiam, że auto dostanie nowe życie a mi zostanie kupić przepływkę.
Co do bagażnika + airbaga:
- Airbag znów skasowaliśmy w komputerze i na razie 3 dni błąd nie wrócił więc musi to być kabel luźny. Pytanie brzmi czy wiecie gdzie dokładnie szukać kabla przy tym błędzie, który wyżej podałem?
- Bagażnik - wstawiłem fotkę kabli. Wiecie może, który kabel odpowiada za przycisk w klapie? Szukam w necie schematu kabli ale słabo mi to idzie.
P.S. Przeczytałem cały regulamin i zastanawiam się co zrobiłem źle? Możesz mi proszę wskazać? Postaram się nie popełniać takich gaf w przyszłości
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 845 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: libacjusz17
-
- 1 Odpowiedzi
- 177 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ziomuss
-
- 8 Odpowiedzi
- 4846 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ziomuss
-
- 24 Odpowiedzi
- 5838 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Vampires
-
- 3 Odpowiedzi
- 4035 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jarekrk
-
- 7 Odpowiedzi
- 4012 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1372 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 3096 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SmartCheetah
-
- 2 Odpowiedzi
- 1492 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 22 Odpowiedzi
- 4792 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zbieran