[320i 2001] Jakie nowe zaciski hamulcowe na przód

Awatar użytkownika
kapinarten
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 19, 14:36
BMW: 330CI
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#31

Post autor: kapinarten »

Mój ma pozrywane gumy i zaczyna się ciąć ale z tego co zaglądałem nie widzi mi się regenerować. Jak mam dac za zacisk 150 czy 200 zł to nie ma sensu się bawić i regenerować i cholera wie ile to pojeździ.. Albo zrobię jak Ty i ubije zacisk i unieruchomię totalnie auto :x
pawelk-krk
Bywalec forum
Posty: 128
Rejestracja: 31 lip 19, 11:59
BMW: E46 Touring 330D 204HP
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków

#32

Post autor: pawelk-krk »

przepraszam, nie chcę wyjść na gbura - ale co tam wam się w waszych zaciskach nie podoba ?
sam regenrowałem jakiś czas temu w motocyklu, 2 tłoczkowy - tam nic nie ma co by się mogło że tak powiem spierdolić ..
gumki - do kupienia
tłoczki - do polerki
ważne - kupić pastę do tłoczków i to wszystko ..
tu mój proces czyszczenia zacisku .. bo on nie był uszkodzony - polerka tłoczków na lustro - bo mi się nudziło .. nie szkoda wam kasy ?

https://photos.app.goo.gl/TyAyEPQHPKeFBWAy6

ja rozumiem jeszcze że gniecie tarcze, bo jak się z 240 wytraca prędkość do 80km/h ( bo TIR ) .. to się zdarza .. wtedy wymieniasz na większe tarcze i zaciski jak ja w Volvo s60 z tarczy 280 na 330mm - wpakowałem zacisk z XC90 - ledwo wszedł do felgii ..

parafrazując, wystarczy zmienić prezerwatywę ( polerka tłoczka to już dla fun'u )
tam nic nie ma co by się mogło spaprać.. szkoda kasy !!! - choć z drugiej strony - wasz hajs. wasza flota
"1N73LLIG3NC3 15 7H3 4B1L17Y 70 4D4P7 70 CH4NG3"
- 573PH3N H4WK1NG
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#33

Post autor: Lashie »

pawelk-krk pisze: 28 lis 19, 18:45 przepraszam, nie chcę wyjść na gbura - ale co tam wam się w waszych zaciskach nie podoba ?
sam regenrowałem jakiś czas temu w motocyklu, 2 tłoczkowy - tam nic nie ma co by się mogło że tak powiem spierdolić ..
gumki - do kupienia
tłoczki - do polerki
ważne - kupić pastę do tłoczków i to wszystko ..
tu mój proces czyszczenia zacisku .. bo on nie był uszkodzony - polerka tłoczków na lustro - bo mi się nudziło .. nie szkoda wam kasy ?

https://photos.app.goo.gl/TyAyEPQHPKeFBWAy6

ja rozumiem jeszcze że gniecie tarcze, bo jak się z 240 wytraca prędkość do 80km/h ( bo TIR ) .. to się zdarza .. wtedy wymieniasz na większe tarcze i zaciski jak ja w Volvo s60 z tarczy 280 na 330mm - wpakowałem zacisk z XC90 - ledwo wszedł do felgii ..

parafrazując, wystarczy zmienić prezerwatywę ( polerka tłoczka to już dla fun'u )
tam nic nie ma co by się mogło spaprać.. szkoda kasy !!! - choć z drugiej strony - wasz hajs. wasza flota
Brawo, kur** brawo! :Bravo: :good: Ori zacisk to ori zacisk a wy wymieniacie na jakies chińszczyzny za bóg wie ile siana, regeneracja zacisku jest prostsza niż zbudowanie zamku z klocków lego, bo tam można coś spierdolic a tutaj nawet średnio rozgarnięty 8 latek to ogarnie
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#34

Post autor: Flaczek »

Ja tak samo wolałbym w cenie nowego zacisku wymienić co trzeba w oryginalnym i dać w proszek, bezsensu kupować nowy zacisk chińskiej firmy w cenie regeneracji oryginalnego :D

A jak ktoś sobie nie radzi z wymianą, to po piaskowaniu i malowaniu zacisku można dać do mechanika z gotowymi zestawami naprawczymi (nawet nie 200zł komplet na wszystkie koła jak dobrze pamiętam) i wam to poskłada...
Awatar użytkownika
kapinarten
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 19, 14:36
BMW: 330CI
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#35

Post autor: kapinarten »

Wy piszecie ze regeneracja taka super, ja tam nie ufam bo kiedys to robilem i sie spier.. za chwile bo zaczelo cieknac. Moze zrobilem zle, niedokladnie, nie wnikam. Skoro mnie na to stac i chce kupic nowy zacisk, zamontowac i miec problem z glowy to sprawa indywidualna. Czym taki zacisk rozni sie oryginalu? Jak dla mnie niczym, tak samo pracuje i hamuje jak kazdy inny
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#36

Post autor: scghost »

jezeli dziala i wszystko jest ok, to mozesz kupowac nowy, przeciez nikt Ci nie broni, to sa tylko przyjazne sugestie
po prostu na forum ludzie maja zboczenie w kierunku 'ori czesci' gdzie sie da :) tez wole miec zacisk z napisem BMW :lol:

jedyne ryzyko jest jakie ja widze, to jezeli ktos kupi jakas chinską tanioche, to moze byc zrobiona po prostu gorzej, sam odlew zacisku
moze byc tez 'byle jaki', albo z kiepskiej jakosci materiału, co w ekstremalnym przypadku mogloby skonczyc sie peknieciem calego zacisku pod cisnieniem
mysle, ze dopoki trzymamy sie w miare znanych marek, to raczej mala szansa na taką awarie
a z drugiej strony, mając zacisk bmw, nawet 20 letni, piaskowany i regenerowany, raczej nikt sie nie obawia czegos takeigo
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
kapinarten
Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 19, 14:36
BMW: 330CI
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Wieluń

#37

Post autor: kapinarten »

Dokladnie, jesli dziala i jest okej to mozna montowac i jezdzic. Ludzie maja okropna slabosc do ori czesci zeby sie pochwalic co to ja nie klade do auta w wiekszosci przypadkow kazdy kladzie to na co go stac. Ja bede sie czuc lepiej majac zalozony nowy zacisk, wiec to kwestia indywidualna. Nie wydaje mi sie zeby jakos zacisk tego skv mial jakos kulec czy cos
Awatar użytkownika
krop12
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 9 sty 19, 11:21
BMW: 330d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#38

Post autor: krop12 »

U mnie zacisk nie nadawał sie na regeneracje po drugiej "próbie" leciał jak leciał i wyglądał słabo nie było innej opcji niż wymiana na nowy. Jeśli nie chce sie bawic lub miec pewnosc ze bedzie latac niech zaklada co uwaza za sluszne. Zamowilem zalozylem jestem zadowolony a to najwazniejsze. Szukalem opini o skv i o zaciskach nie ma zlego slowa zeby lecialy czy pekaly czy inne cuda sie z nimi dzialy. Wiadomo ze fanasi wola jak kazda czesc ma logo bmw a inni uzytkuja samochod jako transport z punktu a do punktu b i nie musza miec najwyzszych polek czy markowych zaciskow czy tarcz czy klockow itp. ważne ze ich samochód wozi właściciela
Pozdrawiam :Rose:
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#39

Post autor: tomx »

Ja nie wiem po cholere hamulce w ogóle mieć w E46, przecież tam głównie liczy się "PIZDAAAAAAAAAA" i do przodu a nie jakieś hamowanie... :ROFL:

:P
Awatar użytkownika
krop12
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 9 sty 19, 11:21
BMW: 330d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#40

Post autor: krop12 »

tomx, musimy odroznic normalnego uzytkownika jaki dba o auto i chce jezdzic pewnym autem, a mlodziakow co kupuja e46 bo naped na tyl i faktycznie wtedy piz*a łogiń i do przodu.. Jak cos sie dzieje ten pierwszy zrobi cos z tym ,ten drugi oleje albo sprzeda auto i kupi driugie..
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”