[320i 2000r] problem ze światłami mijania
-
- Bywalec forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 gru 11, 10:07
- BMW: 320i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
Witam wszystkich
Od pewnego czasu mam problem ze światłami mijania tzn. często palą mi się żarówki. Powiedzmy że w ciągu 2 miesięcy wymieniałem już drugi komplet. Wczoraj spaliła mi się prawa żarówka a dziś rano lewa. Co może być przyczyną? Żarówki kupuje zwykłe w sklepie żadnej znanej firmy.
Pozdrawiam
Od pewnego czasu mam problem ze światłami mijania tzn. często palą mi się żarówki. Powiedzmy że w ciągu 2 miesięcy wymieniałem już drugi komplet. Wczoraj spaliła mi się prawa żarówka a dziś rano lewa. Co może być przyczyną? Żarówki kupuje zwykłe w sklepie żadnej znanej firmy.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 mar 13, 13:27 przez mariusz-radom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
H7 są to żarówki nietrwałe a już te kupowane np.w Real-u a'la ksenon są wyjątkowo tandetne.Proponuje zakupić jakieś znanej firmy a będzie git.mariusz-radom pisze:Witam wszystkich
Od pewnego czasu mam problem ze światłami mijania tzn. często palą mi się żarówki. Powiedzmy że w ciągu 2 miesięcy wymieniałem już drugi komplet. Wczoraj spaliła mi się prawa żarówka a dziś rano lewa. Co może być przyczyną? Żarówki kupuje zwykłe w sklepie żadnej znanej firmy.
Pozdrawiam
Romanikxxl
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Ja zakupiłem niebieskie w brikomarsze jakieś 5kkm temu i nadal świecą na drogowych, bo mijania mam akurat xenon. Dałem ok. 12PLN za sztukę.
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 gru 11, 10:07
- BMW: 320i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
a co myślicie o tym, że np. zmniejszyc napięcie delikatnie na nich zwiększająć oporność poprzez jakąs wiązke cienkiego kabla wpiętą w układ?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
A jak wyobrażasz sobie jazdę w nocy ?
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Wiem o co chodzi Żeby niby strącić jakieś 1-2V przez opornik i to wydłuży czas pracy żarówek?? Można to zrobić nawijając cewkę z drutu powiedzmy 0.25mm. Tylko jest jeden problem.... To będzie się trochę grzało i trzeba zapewnić chłodzenie.
Zrobiłem na próbę coś takiego z drogowymi żeby zobaczyć jak będą wyglądały dzienne w samochodzie. Nawinąłem jakieś 12m takiego drutu na rurę za intercoolerem bo to w końcu brało 120W i się cholernie grzało(trzeba było ograniczyć napięcie do ok. 5V na żarówce żeby świeciły jak dzienne), a rura za intercoolererem jest z amelinium i cewka na niej miała tylko lekko wyczuwalne ciepło
Co do straty ilości światła to pewnie zabrudzone reflektory bardziej ograniczają światłość niż strata 2V na żarówkę bo to ok 5% więc pewnie oko by tego nie zauważyło nawet, a życie żarówki by się wydłużyło...
Zrobiłem na próbę coś takiego z drogowymi żeby zobaczyć jak będą wyglądały dzienne w samochodzie. Nawinąłem jakieś 12m takiego drutu na rurę za intercoolerem bo to w końcu brało 120W i się cholernie grzało(trzeba było ograniczyć napięcie do ok. 5V na żarówce żeby świeciły jak dzienne), a rura za intercoolererem jest z amelinium i cewka na niej miała tylko lekko wyczuwalne ciepło
Co do straty ilości światła to pewnie zabrudzone reflektory bardziej ograniczają światłość niż strata 2V na żarówkę bo to ok 5% więc pewnie oko by tego nie zauważyło nawet, a życie żarówki by się wydłużyło...
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 3806 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 11 Odpowiedzi
- 6455 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 6 Odpowiedzi
- 5104 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: T-Boy
-
- 5 Odpowiedzi
- 4126 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw_e46_alban
-
- 3 Odpowiedzi
- 2448 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 260 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid2092
-
- 2 Odpowiedzi
- 3541 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: koza
-
- 8 Odpowiedzi
- 2661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 3876 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: eXotic
-
- 3 Odpowiedzi
- 1422 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77