[320da m47n] Korekcja wtrysków-wideo

marcusbmw
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 29 sty 12, 20:17
BMW: e 36 316 & 320 dA 03
Rok produkcji: 95
Państwo: D
Województwo: ---
Miasto: TV

#1

Post autor: marcusbmw »

Witam moze mi ktos powiedziec o tej korekcji.
Na wolnych obrotach jest perfekt ale podczas jazdy przekraczaja normy.
http://www.youtube.com/watch?v=FynLfLrqMYo&feature=g-upl
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 5 maja 12, 14:13 przez romanikxxl, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawa tytułu!
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Są jakieś anomalia np.kopcenie.Test przelewowy robiłeś? Może pojawia się nieszczelność na wtryskach ,które tak się rozbiegają?
Romanikxxl
marcusbmw
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 29 sty 12, 20:17
BMW: e 36 316 & 320 dA 03
Rok produkcji: 95
Państwo: D
Województwo: ---
Miasto: TV

#3

Post autor: marcusbmw »

Kopcenie ale mysle ze to wina turbo bo zaniskie jest doladowanie.(lopatki sie rozsypaly)
Wtrysk pierwszy podmienilem na nowy z wgraniem w ecu i bylo jeszcze gorzej wiec zmienilem na stary mysle ze w tej sytuacji test przelewowy nic tu nieda .
Silnik chodzi rowno co by wskazywalo na dobra kompresje ,ostatnio wyskoczyl mi nowy zupelnie blad 4b11 rough controller 1279 ale po skasowaniu niepowrucil.
Niewiem jednak czy sprawdzanie korekty wtryskow POD OBCIAZENIEM jest wiarygodne slyszalem ze tylko na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku i to jest logiczne .
Jesli posiada ktos INPA prosilbym zeby sprawdzil u siebie korekty pod obciazeniem i napisal jak ma - dla porownania.
Pozdrawiam.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#4

Post autor: romanikxxl »

Oczywiście,że korekcję sprawdza się na rozgrzanym i na wolnych obrotach.
Ale jak jest za niskie ciśnienie doładowania to nie wiem, czy to nie będzie miało wpływu na korekcję?
Romanikxxl
marcusbmw
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 29 sty 12, 20:17
BMW: e 36 316 & 320 dA 03
Rok produkcji: 95
Państwo: D
Województwo: ---
Miasto: TV

#5

Post autor: marcusbmw »

romanikxxl pisze:Oczywiście,że korekcję sprawdza się na rozgrzanym i na wolnych obrotach.
Ale jak jest za niskie ciśnienie doładowania to nie wiem, czy to nie będzie miało wpływu na korekcję?
No wlasnie na wolnych korekta jest bdb jak widac na filmiku (najpierw wolne korekty OK pozniej pedal w podloge korekty sie rozjechaly) jeden mechanior upiera sie ze w czasie jazdy rowniez diagnozuje sie korekty i tym mnie doprowadzil do niepewnosci %)
Dzieki i
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#6

Post autor: Greg 318 »

zrob test przelewowy , to przeciez pare minut tylko a moze cos sie rozjasni
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”