320d spadła skrzynia biegów
Panowie help robiłem przy aucie zdjąłem drążek zmiany biegów itp i po odkręceniu łap skrzyni gibła mi w dół bo klocek mi się przewróćił :duh: podlewarowałem do góry skrzynie przykręciłem łapę i teraz lewarek ciągle stoi w okolicy biegu nie powraca mi na luzie na środek
co się mogło stac? wcześniej normalnie powracał da się to zrobić bez ściągania skrzyni a jedynie opuszczeniu jej? lewarek ucieka siłowo mi w prawą stronę mimo,że jest na luzie
co się mogło stac? wcześniej normalnie powracał da się to zrobić bez ściągania skrzyni a jedynie opuszczeniu jej? lewarek ucieka siłowo mi w prawą stronę mimo,że jest na luzie
tutaj flmik
co się mogło stać?wypadło coś w skrzyni jak?
co się mogło stać?wypadło coś w skrzyni jak?
byłem pod spodem przyglądałem się temu i to wychodzi tak,że wybierak skrzyni który z niej wychodzi tam gdzie mocuje się część od drążka zmiany biegów
patrząc na niego prosto jest lekko prawo..przez co wajcha jak na niego siada gdzie wczepia się taki bolec klinujący automatycznie się lekko przekrzywia..
co tam się mogło jak wybierać wystający stać? dodam jak skrzynia mi opadła to nie było nic do wybieraka zamontowane i sam jakby lekko się obrócił
patrząc na niego prosto jest lekko prawo..przez co wajcha jak na niego siada gdzie wczepia się taki bolec klinujący automatycznie się lekko przekrzywia..
co tam się mogło jak wybierać wystający stać? dodam jak skrzynia mi opadła to nie było nic do wybieraka zamontowane i sam jakby lekko się obrócił
eh kurw.. dyfer zdjęty,wał zdjęty lewarek zmiany biegów zdjęty i wez to poskładaj po to by oddać do mechanika jakiegoś by na nowno wszystko to rozpinał i na pewno nie poodkręca tego wszystkiego tak jak ja dynamometrem itp...
a zdjąć skrzynie na kobyłkach to chyba hardkor... jak to kur bydle zdjąć bez kanału
ale co się tam mogło stać,że ośka ta:
na zdjęciu w necie widać,że otwór ośki jest u góry a u mnie na boku więc tą ośką gdy wbite będzie na luz powinno dać się swobodnie ruszać w koło? tak,żeby np otwór ten w ośce był po prawej stronie a nie u góry itp? bo właśnie tego jest wina,że ośka ustawiła się lekko w prawo patrząć na nią na wprost przez co element który pokaże na zdjęciu niżej wchodzi na nią pod minimalnym skosem a koniec tego elementu gdzie zaczepia sie do dzwigni zmiany biegów wymusza ustawienie tak jak na filmiku ..
tutaj wpina się część od lewarka zmiany biegów a dokładnie takie coś:
i jak ośka ze skrzyni jest lekko w prawo to tutaj jak strzałka czerwona jest dziurka i w to wchodzi taki bolec blokujący i jeżeli ośka ustawiła się lekko w prawo to gdy zapnie się tak to wtedy jak wspomniałem drugi koniec dzwigni łączący się z lewarkiem automatycznie pociągnie lewarek w prawo.. musiało by być tak,żeby ośka wystająca ze skrzyni obróciła się ciut w lewo by wyrównało się..
i jeszcze jedno jak nie ma dyfra/wału a sama skrzynia można odpalić samochód? i też tyczy sięe to wydechu jak mam zdjęty a została mi część od kata z łączem elastycznym to mogę odpalić auto? chodzi mi na chwilę odpalić zobaczyć czy tam nic nie stuka w skrzyni itp
a zdjąć skrzynie na kobyłkach to chyba hardkor... jak to kur bydle zdjąć bez kanału
ale co się tam mogło stać,że ośka ta:
na zdjęciu w necie widać,że otwór ośki jest u góry a u mnie na boku więc tą ośką gdy wbite będzie na luz powinno dać się swobodnie ruszać w koło? tak,żeby np otwór ten w ośce był po prawej stronie a nie u góry itp? bo właśnie tego jest wina,że ośka ustawiła się lekko w prawo patrząć na nią na wprost przez co element który pokaże na zdjęciu niżej wchodzi na nią pod minimalnym skosem a koniec tego elementu gdzie zaczepia sie do dzwigni zmiany biegów wymusza ustawienie tak jak na filmiku ..
tutaj wpina się część od lewarka zmiany biegów a dokładnie takie coś:
i jak ośka ze skrzyni jest lekko w prawo to tutaj jak strzałka czerwona jest dziurka i w to wchodzi taki bolec blokujący i jeżeli ośka ustawiła się lekko w prawo to gdy zapnie się tak to wtedy jak wspomniałem drugi koniec dzwigni łączący się z lewarkiem automatycznie pociągnie lewarek w prawo.. musiało by być tak,żeby ośka wystająca ze skrzyni obróciła się ciut w lewo by wyrównało się..
i jeszcze jedno jak nie ma dyfra/wału a sama skrzynia można odpalić samochód? i też tyczy sięe to wydechu jak mam zdjęty a została mi część od kata z łączem elastycznym to mogę odpalić auto? chodzi mi na chwilę odpalić zobaczyć czy tam nic nie stuka w skrzyni itp
koledzy luknijcie na film
koledzy luknijcie na film
koledzy luknijcie na film
-
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Gość, któremu spadła skrzynia, zadaje miliony pytań nim dotknie kluczem czegokolwiek twierdzi, że mechanik zrobi to źle. WOWDwaLitryPL pisze: ↑17 kwie 21, 21:07 eh kurw.. dyfer zdjęty,wał zdjęty lewarek zmiany biegów zdjęty i wez to poskładaj po to by oddać do mechanika jakiegoś by na nowno wszystko to rozpinał i na pewno nie poodkręca tego wszystkiego tak jak ja dynamometrem itp...
(przepraszam, nie mogłem się powstrzymać ale to przechodzi ludzkie pojęcie)
Ostatnio zmieniony 19 kwie 21, 16:24 przez kosteg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 893
- Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
- BMW: E46 318i fl w sedesie
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
- VIN: Fz51423
- Lokalizacja: Szczecin
Napewno jak znajdziesz mechanika, to zrobi to porządnie, ale jak sam wiesz, ze Cię na to nie stać i szukasz piekarza „złotej raczki” co to wszystko umie, to faktycznie efekt będzie taki jak napisałeś.
Koniec końców, zabierasz się za zabawki dla dużych chłopców a nie wyszedłeś jeszcze z piaskownicy, odłóż grosza i oddaj auto do serwisu, bo nigdy nim nie wyjedziesz na ulice.
Koniec końców, zabierasz się za zabawki dla dużych chłopców a nie wyszedłeś jeszcze z piaskownicy, odłóż grosza i oddaj auto do serwisu, bo nigdy nim nie wyjedziesz na ulice.
Panowie wie ktoś może czy tą tuleje należy smarować czy nie
tis podaje
Jeśli tuleja prowadząca jest nasmarowana, dźwignia zwalniająca może przykleić się do tulei prowadzącej.
zaś https://motofocus.pl/technika/8814/smarowanie-tulei-prowadzacej-i-tarczy-sprzegla
że smarować.Więc wersja tis czy opisu sachs?
i czy taką tuleje jak pokazałem na zdjęciu należy bezwzględnie wymienić?
tis podaje
Jeśli tuleja prowadząca jest nasmarowana, dźwignia zwalniająca może przykleić się do tulei prowadzącej.
zaś https://motofocus.pl/technika/8814/smarowanie-tulei-prowadzacej-i-tarczy-sprzegla
że smarować.Więc wersja tis czy opisu sachs?
i czy taką tuleje jak pokazałem na zdjęciu należy bezwzględnie wymienić?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 3273 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 4 Odpowiedzi
- 5571 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 1 Odpowiedzi
- 1325 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Artek88
-
- 0 Odpowiedzi
- 2214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 5 Odpowiedzi
- 4099 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque
-
- 5 Odpowiedzi
- 2903 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 4631 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damianfil92
-
- 3 Odpowiedzi
- 7018 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 5 Odpowiedzi
- 7336 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 1 Odpowiedzi
- 4229 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Samniewiemkto