320d problem z mocą
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 sty 21, 13:34
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Bielawa
- VIN: JL48541
Witam,
Od jakiegoś miesiąca zmagam się z następującym problem:
Auto do 3tys obrotów nie ma mocy, bardzo ospale reaguje na pedał gazu i jest poprostu zamulone. Po przekroczeniu 3 tys "dławi" się do mniej więcej 3.4 - 3.6 tys po czym nagle odzyskuje moc. Problem braku mocy do 3 tys występuje zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku, lecz ta nazwijmy to "odcina mocy " występuje jedynie gdy silnik jest zimny.
Z problemem tym udałem się narazie do znajomego który zna się na temacie i wiele razy mi pomagał.Sprawdził przewody podciśnienia, turbinę (stwierdził że gruszka się otwiera aczkolwiek turbina ma jakieś luzy ) która wg niego działa dobrze, a także wymienił filtr paliwa i zamienił przepływomierz z innego modelu z tym samym silnikiem. W komputerze także nie pojawił się żaden błąd. Jego werdykt po dwu dniowym grzebaniu w aucie to wtryskiwacze. Nie znam się aż tak aby podważać jego zdanie, ale moje auto poza wyżej wymienionymi objawami pali na strzała nie zależnie od temperatury, nie zauważyłem aby spalanie bylo większe, a tym bardziej moje laickie oko nie zauważyło aby nadmiernie kopcił.
Na koniec dodam że mam wymontowany EGR.
Zanim pojadę z autem na warsztat chciałbym zapytać o opinie mądrzejszych ode mnie, z góry dziękuję za pomoc:D
Od jakiegoś miesiąca zmagam się z następującym problem:
Auto do 3tys obrotów nie ma mocy, bardzo ospale reaguje na pedał gazu i jest poprostu zamulone. Po przekroczeniu 3 tys "dławi" się do mniej więcej 3.4 - 3.6 tys po czym nagle odzyskuje moc. Problem braku mocy do 3 tys występuje zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku, lecz ta nazwijmy to "odcina mocy " występuje jedynie gdy silnik jest zimny.
Z problemem tym udałem się narazie do znajomego który zna się na temacie i wiele razy mi pomagał.Sprawdził przewody podciśnienia, turbinę (stwierdził że gruszka się otwiera aczkolwiek turbina ma jakieś luzy ) która wg niego działa dobrze, a także wymienił filtr paliwa i zamienił przepływomierz z innego modelu z tym samym silnikiem. W komputerze także nie pojawił się żaden błąd. Jego werdykt po dwu dniowym grzebaniu w aucie to wtryskiwacze. Nie znam się aż tak aby podważać jego zdanie, ale moje auto poza wyżej wymienionymi objawami pali na strzała nie zależnie od temperatury, nie zauważyłem aby spalanie bylo większe, a tym bardziej moje laickie oko nie zauważyło aby nadmiernie kopcił.
Na koniec dodam że mam wymontowany EGR.
Zanim pojadę z autem na warsztat chciałbym zapytać o opinie mądrzejszych ode mnie, z góry dziękuję za pomoc:D
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Zakładka nominal/actual w inpa, 4 bieg i gaz w podłogę od 2000 rpm tak długo na ile pozwoli droga, oczywiście nagrane programem. Wtedy będzie wiadomo czego mu brakuje.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 sty 21, 10:13
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Lublin
siema, rozwiazales moze problem, mam podobna sytuacje moze znalazles rozwiazanie?KafeleQ pisze: ↑2 sty 21, 14:29 Witam,
Od jakiegoś miesiąca zmagam się z następującym problem:
Auto do 3tys obrotów nie ma mocy, bardzo ospale reaguje na pedał gazu i jest poprostu zamulone. Po przekroczeniu 3 tys "dławi" się do mniej więcej 3.4 - 3.6 tys po czym nagle odzyskuje moc. Problem braku mocy do 3 tys występuje zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku, lecz ta nazwijmy to "odcina mocy " występuje jedynie gdy silnik jest zimny.
Z problemem tym udałem się narazie do znajomego który zna się na temacie i wiele razy mi pomagał.Sprawdził przewody podciśnienia, turbinę (stwierdził że gruszka się otwiera aczkolwiek turbina ma jakieś luzy ) która wg niego działa dobrze, a także wymienił filtr paliwa i zamienił przepływomierz z innego modelu z tym samym silnikiem. W komputerze także nie pojawił się żaden błąd. Jego werdykt po dwu dniowym grzebaniu w aucie to wtryskiwacze. Nie znam się aż tak aby podważać jego zdanie, ale moje auto poza wyżej wymienionymi objawami pali na strzała nie zależnie od temperatury, nie zauważyłem aby spalanie bylo większe, a tym bardziej moje laickie oko nie zauważyło aby nadmiernie kopcił.
Na koniec dodam że mam wymontowany EGR.
Zanim pojadę z autem na warsztat chciałbym zapytać o opinie mądrzejszych ode mnie, z góry dziękuję za pomoc:D
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 527 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2104 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: avesthin1
-
- 6 Odpowiedzi
- 1099 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 1 Odpowiedzi
- 852 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 20 Odpowiedzi
- 5238 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 11 Odpowiedzi
- 1430 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Markinson
-
- 9 Odpowiedzi
- 2090 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Azii666
-
- 5 Odpowiedzi
- 4981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 11 Odpowiedzi
- 3749 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 3 Odpowiedzi
- 1307 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Digiboy