[320d] Problem po wymianie termostatu
-
- Bywalec forum
- Posty: 1025
- Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
- BMW: Volvo S60 2.5T AWD
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...
Panowie wymieniłem termostaty w mojej Beatce 320d 136km . Uzupełniłem również płyn który ubył podczas wymiany i odpowietrzyłem go , lecz z niewiadomych mi przyczyn po przejechaniu ok 2 km zapala mi się kontrolka małej ilości płynu chłodniczego a jego stan jest cacy
Macie jakieś pomysły , może sugestie co to może być ?
Macie jakieś pomysły , może sugestie co to może być ?
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
-
- Bywalec forum
- Posty: 1025
- Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
- BMW: Volvo S60 2.5T AWD
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...
czyli powtóżyć cały proces ? , na każdym odpowietrzniku ?
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Do okładu powinno wejść Ci ok. 7 litrów płynu chłodzącego, jak masz Webasto to chyba jeszcze więcej.
Teraz porównaj liczbę wlanych litrów do układu z tym co Ci zostało.
Musiałaby być spoora nieszczelność żeby w przeciągu 2km ubyło tyle płynu.
Teraz porównaj liczbę wlanych litrów do układu z tym co Ci zostało.
Musiałaby być spoora nieszczelność żeby w przeciągu 2km ubyło tyle płynu.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Włącz ogrzewanie na max.
Kontroluj stan poziomu płynu i jeżeli trzeba to go uzupełnij.
Przelew w zbiorniczku jest?
Jeżeli masz przelew oraz płyn na max to stawiam na zepsuty czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
Kontroluj stan poziomu płynu i jeżeli trzeba to go uzupełnij.
Przelew w zbiorniczku jest?
Jeżeli masz przelew oraz płyn na max to stawiam na zepsuty czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1025
- Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
- BMW: Volvo S60 2.5T AWD
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...
płynu nie zmieniałem tylko dolalem ten ubytek przy wymianie , na zimnym jest ful , a jak odpale to raz swieci po tem gasnie i tak w kulko z rożnymi odstępami czasu , płynu mu nie brakuje ani nie ubywa
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
No skoro ma płyn i go nie ubywa to czujnik szwankuje.
Jego położenie znajdziesz przez RealOEM. Jest w podstawie zbiorniczka wyrównawczego. Sprawdź kostkę.
Jego położenie znajdziesz przez RealOEM. Jest w podstawie zbiorniczka wyrównawczego. Sprawdź kostkę.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 27 sie 12, 18:28
- BMW: 328 Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Heh u mnie podobny problem co u kolegi.. a jednak troche inny -.-
Tak samo kontrolka raz świeci raz nie O_o to tyle z podobieństw..
Teraz z różnic, samochód to 328 Ci, co dziwne wydaje mi się,że tak nie powinno być ale może się nie znam, na ciepłym silniku, nawet i pół h po zgaszeniu po odkręceniu korka od płynu chłodzącego płyn podchodzi pod sam koreczek, że aż go ciśnienie wydupca na zewnątrz, nie wiem czy to jest normalny objaw czy nie, na zimnym płyn normalnie jest na dole, ten patyczak wskazuje odpowiedni poziom max, brak też u mnie tego wężyka przelewowego co u kolegi persila..
Imo wygląda to właśnie na zapowietrzenie, ale ostatnio właśnie próbowaliśmy go odpowietrzyć i chyba się udało, notabene urwało mi tą śrubkę od odpowietrzania ale to już inny szczegół tak czy siak możne w tej wersji są jeszcze inne miejsca do odpowietrzania poza tym przy zbiorniczku ? Może źle to robiliśmy, jakiś szybki przepis na odpowietrzenie ? A może to jakaś inna przyczyna ?
Tak samo kontrolka raz świeci raz nie O_o to tyle z podobieństw..
Teraz z różnic, samochód to 328 Ci, co dziwne wydaje mi się,że tak nie powinno być ale może się nie znam, na ciepłym silniku, nawet i pół h po zgaszeniu po odkręceniu korka od płynu chłodzącego płyn podchodzi pod sam koreczek, że aż go ciśnienie wydupca na zewnątrz, nie wiem czy to jest normalny objaw czy nie, na zimnym płyn normalnie jest na dole, ten patyczak wskazuje odpowiedni poziom max, brak też u mnie tego wężyka przelewowego co u kolegi persila..
Imo wygląda to właśnie na zapowietrzenie, ale ostatnio właśnie próbowaliśmy go odpowietrzyć i chyba się udało, notabene urwało mi tą śrubkę od odpowietrzania ale to już inny szczegół tak czy siak możne w tej wersji są jeszcze inne miejsca do odpowietrzania poza tym przy zbiorniczku ? Może źle to robiliśmy, jakiś szybki przepis na odpowietrzenie ? A może to jakaś inna przyczyna ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Jeżeli śrubkę Ci urwało to musisz ją wymienić na szczelną. Podstawa to szczelność, później dopiero można odpowietrzać.
Na ten temat jest już wiele tematów na forum.
Jeżeli masz duży problem z odpowietrzaniem to postaw auto tak aby przód był wyżej niż tył. (np. na kobyłkach) ogrzewanie włączasz na max, uzupełniasz płyn na max. Trzymaj auto na obr ok. 3-4tys. Druga osoba niech odkręci odpowietrznik (wystarczy lekko popuścić) Jeżeli nie wydostaje się żadne powietrze, a temp na wskaźniku masz w pionie, termostat otwarty (czyli chłodnica ma być gorąca) tzn że auto masz odpowietrzone.
Amen!
Na ten temat jest już wiele tematów na forum.
Jeżeli masz duży problem z odpowietrzaniem to postaw auto tak aby przód był wyżej niż tył. (np. na kobyłkach) ogrzewanie włączasz na max, uzupełniasz płyn na max. Trzymaj auto na obr ok. 3-4tys. Druga osoba niech odkręci odpowietrznik (wystarczy lekko popuścić) Jeżeli nie wydostaje się żadne powietrze, a temp na wskaźniku masz w pionie, termostat otwarty (czyli chłodnica ma być gorąca) tzn że auto masz odpowietrzone.
Amen!
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1032 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 1906 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1864 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 14 Odpowiedzi
- 3775 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 23 Odpowiedzi
- 15187 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 2 Odpowiedzi
- 1692 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: micbil96
-
- 2 Odpowiedzi
- 1960 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wandii
-
- 4 Odpowiedzi
- 1610 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 10 Odpowiedzi
- 6602 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983