320D nierówny kąt pochylenia na gwincie

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Haitz
Posty: 1
Rejestracja: 23/12/21, 19:05
BMW: 320D
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KE53333
Kontakt:

320D nierówny kąt pochylenia na gwincie

Post autor: Haitz » 12/01/22, 17:25

Cześć,

wymieniałem ostatnio z przodu amortyzatory gwintowane na nowe(mts)+ nowe łączniki stabilizatora+nowe poduchy, już przed tym zabiegiem auto prosiło się o ustawienie geometrii(krzywa kiera+miotanie powyżej 140km/h). Podczas ustawiania pojawił się problem, mianowicie pochylenie kół z przodu różni się o 10 sekund, z lewej jest więcej. Typek powiedział że w ramach "nadrobienia" delikatnie przesunie na zbieżności, ale powiedział, że nie będzie tip top. Po tym do jazdy na wprost trzeba było kierownicę lekko przekrzywić w prawo, pisałem potem do niego, to powiedział że może spróbować to trochę wyrównać, ale przez tą różnicę pochylenia to cudów nie będzie. Po poprawce jest lepiej, aczkolwiek dalej trzeba minimalistycznie przekrzywioną tą kierownicę, co psychicznie przeszkadza :D (brakuje dosłownie z 1 stopnia) Teraz pytanie:
Co może powodować tą różnicę? Minimalnie nierówno ustawiony gwint? Jak się patrzy na auto to wydaje się równe. Wahacze były wymieniane przez poprzedniego właściciela rok temu.


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości