320D nierówny kąt pochylenia na gwincie
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 gru 21, 19:05
- BMW: 320D
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Sosnowiec
- VIN: KE53333
Cześć,
wymieniałem ostatnio z przodu amortyzatory gwintowane na nowe(mts)+ nowe łączniki stabilizatora+nowe poduchy, już przed tym zabiegiem auto prosiło się o ustawienie geometrii(krzywa kiera+miotanie powyżej 140km/h). Podczas ustawiania pojawił się problem, mianowicie pochylenie kół z przodu różni się o 10 sekund, z lewej jest więcej. Typek powiedział że w ramach "nadrobienia" delikatnie przesunie na zbieżności, ale powiedział, że nie będzie tip top. Po tym do jazdy na wprost trzeba było kierownicę lekko przekrzywić w prawo, pisałem potem do niego, to powiedział że może spróbować to trochę wyrównać, ale przez tą różnicę pochylenia to cudów nie będzie. Po poprawce jest lepiej, aczkolwiek dalej trzeba minimalistycznie przekrzywioną tą kierownicę, co psychicznie przeszkadza (brakuje dosłownie z 1 stopnia) Teraz pytanie:
Co może powodować tą różnicę? Minimalnie nierówno ustawiony gwint? Jak się patrzy na auto to wydaje się równe. Wahacze były wymieniane przez poprzedniego właściciela rok temu.
wymieniałem ostatnio z przodu amortyzatory gwintowane na nowe(mts)+ nowe łączniki stabilizatora+nowe poduchy, już przed tym zabiegiem auto prosiło się o ustawienie geometrii(krzywa kiera+miotanie powyżej 140km/h). Podczas ustawiania pojawił się problem, mianowicie pochylenie kół z przodu różni się o 10 sekund, z lewej jest więcej. Typek powiedział że w ramach "nadrobienia" delikatnie przesunie na zbieżności, ale powiedział, że nie będzie tip top. Po tym do jazdy na wprost trzeba było kierownicę lekko przekrzywić w prawo, pisałem potem do niego, to powiedział że może spróbować to trochę wyrównać, ale przez tą różnicę pochylenia to cudów nie będzie. Po poprawce jest lepiej, aczkolwiek dalej trzeba minimalistycznie przekrzywioną tą kierownicę, co psychicznie przeszkadza (brakuje dosłownie z 1 stopnia) Teraz pytanie:
Co może powodować tą różnicę? Minimalnie nierówno ustawiony gwint? Jak się patrzy na auto to wydaje się równe. Wahacze były wymieniane przez poprzedniego właściciela rok temu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 4787 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 22 Odpowiedzi
- 8748 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 2781 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 6 Odpowiedzi
- 1015 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 16 Odpowiedzi
- 8014 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: morcine