[320d m47n] Zawór Podciśnienia Pytanie???

waha28
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 sty 10, 18:42
BMW: BMW E46 320D 150km Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Pereszczówka

#1

Post autor: waha28 »

Witam wszystkich ostatnio wziąłem się za swoją bunie. Po przeczyszczeniu zaworków ciśnienia odwróciłem je miejscami i zamontowałem (przewody dobrze założone) Po odpaleniu auto straciło na mocy tak +/- 70km. Odwróciłem przewody na zaworze przy turbo jeszcze gorzej. Zrobiłem wszystko jak po staremu jest wszystko ok. Teraz pytanie czy te zaworki są inne nie można ich zamieniać? Na RealOEM nr. części jest taki sam przy turbo i egr (tzn koło filtra oleju) czy po prostu jest popsuty. Mam wyrzucone klapki w kolektorze ssącym, przeczyszczony EGR, wymieniona odma i przewody podciśnieniowe. :help:
polonezdh
Bywalec forum
Posty: 72
Rejestracja: 24 maja 10, 19:58
BMW: e46 320d M-pakiet
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#2

Post autor: polonezdh »

widocznie ten drugi jest zepsuty, bo zaworki można stosować zamiennie.
Masz odłączony egr? Jak nie, to czy odczuwasz czasami spadki mocy do 2000 obrotów?
polecam kupno nowego/nowych zaworów, odczujesz dużą różnicę. Na allegro od 150zł oryginały pierburga
Obrazek
Zapraszam na cykliczne spoty BMW w Poznaniu!
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Zamień elektrozawory tak jak były na początku.Będzie wiadomo czy to elektrozawór jest wadliwy.
Romanikxxl
waha28
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 sty 10, 18:42
BMW: BMW E46 320D 150km Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Pereszczówka

#4

Post autor: waha28 »

romanikxxl pisze:Zamień elektrozawory tak jak były na początku.Będzie wiadomo czy to elektrozawór jest wadliwy.
Tak odwróciłem zaworki jak były wcześniej auto jeździ normalnie Kupię sobie od razu dwa bo na zaworku przy turbo jest małe pęknięcie siateczki (filterka) a drugi jest chyba całkiem popsuty bo jak go podłączę przy turbinie to auto dead.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#5

Post autor: romanikxxl »

waha28 pisze:
romanikxxl pisze:Zamień elektrozawory tak jak były na początku.Będzie wiadomo czy to elektrozawór jest wadliwy.
Tak odwróciłem zaworki jak były wcześniej auto jeździ normalnie Kupię sobie od razu dwa bo na zaworku przy turbo jest małe pęknięcie siateczki (filterka) a drugi jest chyba całkiem popsuty bo jak go podłączę przy turbinie to auto dead.
To takie proste :D Nieprawdaż :D
Polecam wymienić również przewody podciśnienia aby uniknąć w przyszłości kłopotów.Możesz kupić jeden elektrozawór nowy i założyć go do turbiny.Używany sprawny od turbo przełóż do egr i śmiało możesz zaślepić ten zawór.
Romanikxxl
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”